Kuka teistä on Tylypahkan HOTEIN poika?
Mun mielestä Harry. En tiiä miks mut se vaan on. x)
TYLYPAHKAN HOTEIN POIKA
17
1155
Vastaukset
- Moon...
Se vaihtelee toisinaan, mutta sanon nyt Ron. :)
- =======
En nyt tiiä, elokuvisa Oliver Wood oli aika namu, Cedric oli kans iha hyvän näköne :P
- *herm_ione*
no, ehkä harry!!! ;D
- uzubuzukaakka
Cedric oli rumin, ihan kauheet kulmakarvat eikä osannu näytellä.
Ykkönen on Draco, sellane ihana ja sexy.
Harry o liia pehmon näköne ja ron typerän. - riko_90
Mun mielestä Draco Malfoy koska mä olen aina pitäny "pahoista" pojista ja tietysti blondeista...
- kum-meli
ehdottomasti kanada.
- mum-meli
nooo Oliver wood oli iha kivan näkönen ja sitte cedric kans. mut ehkä paras on ron =)
- //Läppä//
IHAN TÄYSIÄ PELLE NÖRTTEJÄ KAIKKI!!!!!!! HOTEIN POIKA TYLYPAHKASSA... IHAN OUTO LAUSE...
- .......................
Vincent Grabbe TIETYSTI!!!!!!!!!!!!!!
jA VOI ETTÄ TOI nEVILLEKI ON KOMEE, VOI ETTÄ.... - sdsdsa
Dumbledore, siinä on sellaista vanhemman valtiomiehen viisautta.
- 100% varmuudella....
DRACO MALFOY!!!!!!!!!!
Se on niin seksikäs ja mä tykkään pahoista pojista... x) - Mrs. Malfoy
Ei tod oo!!! Draco Malfoy on coolein ja hotein ja parhain potter hahmo! Kunpa se ois oikeesti olemassa!
- Malfoy Dracostiina Malfoy
Draco Malfoy tietysti! Harry ei, eikä kukaan muukaan vaan pärjää Dracolle. Se on viilee ja komee ja huispari ja pahis ja söpö, se on yksinkertaisesti paras.
- Lovekiva
Vastaan ehdottmasti että Sirius Musta! On hänkin ollut poika ja käynyt Tylypahkaa. :)
- kennu
Hotein poika on ehdottomasti Draco! Oon nyt iha ihastunu siihe.
- Anonyymi
Draco
- Anonyymi
Voldemort. Olihan se nuorena aika hot, vaikka olikin jo silloin paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882