rintaliivit ja iltapuku

-marie-

Kertokaas mulle viisaamat... Olen menossa häihin ja asuni on ohutolkaiminen iltapuku. Onko kuinka suuri tyylirike laittaa alle rintaliivit, joissa on läpinäkyvät olkaimet? Liivien olkaimet näkyvät vähän, sillä ne eivät lähde aivan samasta kohtaa kuin puvun olkaimet. Suurimman osan aikaa tulen pitäämään huivia hartioilla, joten silloinhan asiaa ei edes huomaa. Olkaimettomilla liiveillä en voi lähteä, sillä en kertakaikkiaan ole löytänyt rinnoilleni sopivia.

5

5694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sude

on se vähän.. mutta jos todella aiot pitää huivia niin enpä usko että ketään häiritsee.
      Ja sitäpaitsi.. kyllä ne hihnat on paremmat ku esim polvissa roikkuvat rinnat.. :D siis jos sen takia sun pitää rintsikoita pitää...
      ja ootko muuten kokeillu sellasii silikooni kuppeja? ne siis tarttuu ihoon, on ihon väriset ja kohottaa kivasti.
      itelleni ne ei sopinut, mutta muutama kaveri on saanu niistä avun jos ei oo rintsikoita voinu pitää.niitä ostaessa kandee mennä johki asiantuntevaan kauppaan jotta he voivat neuvoa oikean koon ja tavan laittaa ne oikein. koot on vähän eri ku normaaleissa.

• erehtyä...

noihin silikonikuppeihin. Ne vetävät vain rinnat yhteen, tarkoituksena tehdä kunnolla näkyvä vako rintojen väliin. Mutta jos rinnat riippuvat, ne eivät niitä nosta. Eikä tuo silikoni edes pidä, jos iho on rasvoittuva tai hikoilee. On karmea paikka kun kesken juhlien kupit irtoavat ja tilanne on entistä pahempi.

Minä en halua että juhlapuvusta näkyy rintsikan hihnat. Valitsen juhlapuvun siten että sen olkaimet peittävät hihnat.

• ....

Nykyään rintsikoihin on saatavissa vaikka minkäläisiä koristeolkaimia ym. jotka ovat paljon parempi vaihtoehto, kuin nämä "muka näkymättömät" silikoniolkaimet, jotka ovat mielestäni rumia. Näin talviaikaan ongelman voi helposti ratkaista käyttämällä ohutolkaimisen mekon kanssa sopivaa huivia/jakkua/boleroa.

• intotyttö

käyppäs alusvaatekaupoissa katsomassa irto-olkaimia. sillä tiedän tilanteesi omasta kokemuksesta. läpinäkyvät olkaimet ovat näkymättömä vai 25metrin päästä katsottuna, joten jos kävisit etsimässä saman väriset tai pukusi olkaimiin sopivat rintaliivin olkaimet niin voisin sanoa, että joissakin tapauksissa se on jopa paremman näköistä kuin ei olkaimia ollenkaan.. nykyään olkaimiahan saa pitsisistä- aina timanttisiin,hyvinkin halpaan hintaan.. puhun nyt vain muutamista hassuista euroista..

• Mie vaa..

Minulla oli sama ongelma kesällä, kun häämekkoni oli olkaimeton ja minulla on aika kookas etumus. Ei mitään haaveitakaan olkaimettomista rintsikoista tai silikooniolkaimista. Kävin sitten ostamassa alusvaate liikkeestä korsetin josta saa olkaimet pois. Olihan sillä hintaan, mutta sitä voi käyttää muulloinkin.Ja minulla oli kiire löytää se. Ja hyvässä alusvaateliikkeessa, jossa saa hyvää palvelua he osaavat kyllä auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe