Elikkäs jos on jollakin oikeaa kokemusta kyseisen firman toiminnasta, hinta-arvion pitävyydestä ja työn jäljestä niin olisin kiitollinen vastauksista?
Kylpyhuone remppa lähestyy ja tuo firma vaikuttaa todennäköiseltä tekijältä...
Remonttialexi?
22
18110
Vastaukset
- mimmuli.80
Kylpyhuone ja sauna remontti kanssa olisi edessä, tampereen seudulla. Ja kyseiseltä firmalta ollaan tarjous pyydetty. Jota ei vieläkään ole saatu vielä. Mutta muiden kokemuksia kyseisestä firmasta kaivattaisiin. Muita varteen otettavia firmoja Tampereella?
- NinnuL
Hei! Alexista ei ole tietoa mutta meille teki kylppäriremontin Hämeen Laatukoti. Paikka Lahti-Tampere välillä , en tiedä tekeekö Tampereella?
Kysyttiin aika monesta paikkaa ja tutun piti lopuksi tulla tekemään muttei ehtinyt, valittiin sitten laatukoti. Kaikki meni oikein hyvin, jos jotain sanomista niin purkujätteet oli puoliviikkoa pihassa, muttei haitannut(pienemmässä pihassa olisi voinut olla tiellä). - En suosittele!
Huonot kokemukset nimenomaan Tampereen seudulla. En suosittele. Jos ja kun ongelmia ilmenee niin niiden ratkominen lähes mahdotonta (ks. muut viestit).
- oveton
En todellakaan voi suositella Alexia kenellekään.WC kylpyhuoneremontti kesti 7 viikkoa,vieläkin on ovet vaihtamatta,eli remontti venyyyy..,alkoi 5.9.2006,josko uudet ovet olisi paikallaan vuoden kuluttua.
- bettymyz
oveton kirjoitti:
En todellakaan voi suositella Alexia kenellekään.WC kylpyhuoneremontti kesti 7 viikkoa,vieläkin on ovet vaihtamatta,eli remontti venyyyy..,alkoi 5.9.2006,josko uudet ovet olisi paikallaan vuoden kuluttua.
Itsellä kriteereinä laatu ja aikataulu, raha ei niinkään ratkaise. Kummassakaan Alexi ei onnistunut. Laatoitusjälki suorastaan ala-arvoista. Työ itsessään venyi reklamaation ansiosta kohtuuttomaksi.
- ei enää ikinä
ainakin täällä oulussa todella huonoa kokemusta alexista,
* aikataulut ei pidä,
* hinnat ei pidä (tuntitöinä tuli extraa aika reippaasti)
* työmies vaihtuu useasti tai samalla työmiehellä monta työmaata yhtäaikaa
* esimiestä ei saa kiinni, aina joudut itse soittelemaan ja varmistamaan asioita
kokemuksesta viisastuneena tehtiin seuraavaan remonttiin (eri firma) sopimukseen pykälä, että jos remontti viivästyy sovitusta ajasta. urakoitsija maksaa sakkoa 50 egee päivä, hyvin meni.
niin ja työn jälki muuten siedettävä, mutta piti "pienen" virheen takia tehdä kahden vuoden päästä takuuna uusiksi. - kokemusta on
Remonttialeksi kävi meillä, Helsingissä, noin puolitoista vuotta sitten tekemässä m.m. kylpyhuoneremontin. Alku vaikutti hyvältä. Edustaja kävi juttelemassa ja kaikki vaikutti järkevältä ja sopivalta. Kun päästiin itse remonttivaiheeseen, ei meille tullutkaan, kuten aleksilta luvattiin, vesieristecertifikaatin omaava henkilö tekemään hommia, vaan joku ihan matti meikäläinen joka huvin vuoksi teki remppahommia. Jätkä lähti heti fuskamaan (lue: ei purkanut kaikkea vanhaa pois alta, vaan rupesi vanhojen laattojen päälle rappaamaan - kuten sopimuksessa sovittiin) ja siitä meikäläinen vetäs hiilet ja soitti jampan esimiehelle. Asia korjattiin parin seuraavan päivän aikana ja remonttia jatkettiin normaaliin tapaan. Vesieristeen laitossa, ei toisenkaan huomautuksen yhteydessä, saatu certifikaatin omaavaa henkilö eristettä suorittamaan vaan kyseinen jamppa sen meille teki. Niin paljon se alku kuitenkin mielessä painoi, että tilasin työnvalvojan - ja hyvä näin. Ellei työnvalvoja olisi seurannut jampan edesottamuksia, olisi myös vesieriste jäänyt liian ohkaiseksi. Tällä tavalla saimme sen kuitenkin kunnolla tehtyä.
Summa summarum: Heidän myyntiprosessinsa oli hieno ja henkilöt hyviä myyjiä. Remonttijampat, jotka loppujen lopuksi meillä kokonaisuudessaan kävi, eivät suorittaneet mitenkään erikoista työtä. Esimiesten yhteistyökyky oli jokseenkin haasteellinen, joten lupasin itselleni etten ikinä voi remonttialexia kenelläkään suositella. Plussaa oli hinta-arvion pitäminen. Aikataulu heitteli jonkun päivän. - jotain muuta
Aikataulu meni yli 1,5 kuukautta, yhteyttä asiakkaan suuntaan ei pidetty lainkaan, lupauksia ei pidetty.
Jos nyt ihan väkisin haluat kuitenkin teettää remontin kyseisellä firmalla, niin varmista reilu myöhästymiskorvaus jokaiselta päivältä, jonka remontti on myöhässä. Lisäksi jos putki- ja sähkötyöt ei kuulu urakkaan, voit laskea loppuhintaan melkoisen summan lisää.
Suosittelen, että säästät rahojasi ja hommaat jonkun pienemmän firman tekemään remontin ja palkkaat ulkopuolisen henkilön tarkastamaan työn laadun ja katsomaan, että homma etenee sovitusti. - Pirkkala
Tere! Itse teetimme pesuhuone sauna kodinhoito huoneen rempan Treen-Alexin kautta. Henk.koht. kokemuksemme on positiivisen puolella. Remonttia pitkitti havaittu kosteus-vaurio, mutta tämä ei ollut Alexin vika... Muuten aikataulu piti, kolme päivää meni yli... Hinta-arvio oli oikean suuntainen. Toki lisätöitä kosteus aiheutti.
Summa-summaarum: Alexin toiminta oli ammattitaitoista ja jälki sen mukaista!- tosipettymyz
En voi olla samaa mieltä kokemuksieni mukaisesti. Tietenkin on asiakkaan tuurista/vaatimustasosta kiinni ja siitä kuka mies on puikoissa. Pienemmät remontit kun hoitaa pääosin yksi ja sama mies alusta loppuun. Itse en todellakaan tule kyseistä puljua suosittelemaan kenellekkään ellei halua menettää aikaa ja rahaa.
- kale75
Saat olla todella huolestunut,jos teetätät työn oulun aleksilla.Kyseinen"AMMATTILIIKE"teki kaverille keittiöremontin,jonka hinta ylittyi n.3 kertaisesti....viikossa valmistuvaksi luvattu työ,venyi n.2kuukauteen..Lukekaa kirjallisesta sopimuksesta se pienellä painettu teksti myyös!!!Tässä tapauksessa oli luvattu suullisesti tietty hinta,mikä ei pitänyt...Ulkopuoliset ammattimiehet kävivät korjaamassa jäljet!!!Aleksin jälki oli ehtaa sutta ja sekundaa..ALEKSIN "REMONTTIREISKAN"olisi pitänyt tehdä vain aputöitä!Kierrä liike kaukaa!!
- tarua vai totta
Hei!
Remontti-Alexi teki lattia remontin pesuhuoneeseen. Urakkasopimus oli rastitettu, mutta laskussa ei ollut erittelyä. Lopulta selvisi, että 6 neliön laatoitustyön osuus ( llatoitus, saumaus ja silikoonit) oli 200 euroa/m2. Minkälisia hintoja olette laatoituksen osalta. Kuulostaa suurelta summalta 200 euroa.
Mielelläni haluaisin kuulla neliöhintoja kyseisen firman tekemänä ainakin tamperren seudulla. Työn jäljessä ei ole moittimista.
Tarua vai totta- memmmmu
Huh-huh. Ton hinnan on pakko olla pilaa.
Nolla pois perästä ! - 'ak'
memmmmu kirjoitti:
Huh-huh. Ton hinnan on pakko olla pilaa.
Nolla pois perästä !Onko kyseessä laatoituksen vaiko pelkkien laattojen hinta?
Meille kun tekivät puhui myyjä että hinta koostuu tavarasta, toimituksesta ja asennuksesta.
Jos 200€/m2 on laatan hinta niin sitten on kyllä rapea, mutta muuten en menisi sanomaan mitään. - omakohtaisen kokemuksen
'ak' kirjoitti:
Onko kyseessä laatoituksen vaiko pelkkien laattojen hinta?
Meille kun tekivät puhui myyjä että hinta koostuu tavarasta, toimituksesta ja asennuksesta.
Jos 200€/m2 on laatan hinta niin sitten on kyllä rapea, mutta muuten en menisi sanomaan mitään.Missä hinta oli ensinnäkin lähemmäs 100 kuin 200 euroa/m2 (oisko ollu joku 120). Ja hinta koostui siitä, että tavara ostettiin, kannettiin asuntoon, asennettiin, saumattiin, silikoonattiin ja vielä siivottiin roskat. Ja jos kaupassa neliöhinta on lähemmäs 40 euroa, niin mielestäni maksamani hinta oli enemmän kuin kohtuulinen. Eikö itsellä tarvinnut huolehtia mistään. Kiitos Remontti-Alexi
- kokemuksia on
Firma oli tarjonnut teki myös kph rempan eräälle iäkkäälle rvalle. Hinta oli noin 2X normaalin vastaavan tilan remontin hinnasta!Hintaa olen nyt selvitellyt parin asiantuntijan kanssa.
Laatu oli silmämääräisesti ok. Mutta hinta!- jotain rajaa
hyvät ihmiset kilpailuttakaa remonttejanne, jos rahalla on väliä.pyytäkää eritelty ( täydellinen ja sitova) urakkatarjous ennen remonttia. remonttialeksilla ( joka nyt on rustholli) on tosi kovat hinnat!
- oppirahat on maksettava
hyvät ihmiset kilpailuttakaa remonttejanne, jos rahalla on väliä.pyytäkää eritelty ( täydellinen ja sitova) urakkatarjous ennen remonttia. remonttialeksilla ( joka nyt on rustholli) on tosi kovat hinnat!
- onneksi kilpailutin
Teetätin pk-seudulla kohta 40 vuotta vanhan paritalon puolikkaassani remontin viime vuoden puolella. Onneksi kilpailutin remppafirmat, sillä Remontti-Aleksin tarjous oli 2 kertaa kalliimpi kuin sen, johon päädyin, vaikka valitsemani laatat ja materiaalit ovat vähintäänkin 2 kertaa kalliimmat, kuin mitä Remontti-Aleksi lupasi avaimet-käteen tarjouksessa (esim 25 euroa neliö laatoista). Remontti-Aleksin strategiana on väsyttää ostaja 3-tuntisilla myyntipuheilla luottaen siihen että huhut remonttien kalleudesta on totta ja ettei remontin teettäjä ymmärrä rahanpäälle mitään.
- Sami V
älkää vaan ottako remontti aleksilta remppaa. itse otin kun oli edullinen. tekivät kylpyhuone sauna rempan. remontti venyi kokoajan. luvattiin aina kun kysyin että joo ensi viikolla, 2 päivää vielä ja niin edespäin. sitten remontti aleksin käyttämä sähkömies koitti vedättää mua. meile myös vaihdettiin sähkökaapi uudempaan. asennus oli ihan ok muta sitten huomasin että sulakkeita ei ollut nimetty llenkaan kutsuin sähkärin (aj sähkö) paikalle nimeämään ne. kyllä se ne nimes mutta koitti vielä laskuttaa siitä erikseen 20 € ilman kuittia tai kuitin kanssa 40€. eli pyysi maksua hommasta joka sen piti tehdä vaihdon yhteydessä. sanin että en kyllä maksa se kuulu siihen vaihtoon. sähkäri ei sanonut mitään vasta väitteitä ja lähti vekka. mutta jäi kylä aika peen maku suuhun koko rempasta. ihan hienoa jälkee tekivät mutta kesti kauan ja paljon tyhjiä lupauksia. taisivat haalia kauhean läjän remppoja ja sit ei ollut työvoimaa tarpeeksi. työnjohtaja sai kait potkutkin sieltä firmasta ja mys firman nimi taisi vaihtua.
- Sami vee
kyseessä oli siis tampereen remontti aleksi
- heikki
Sami vee kirjoitti:
kyseessä oli siis tampereen remontti aleksi
remonttialexia ei ole olemassa, rustholli osti sen keväällä, työnjohtaja ei ole potkuja saanut vaan lähti omasta tahdostaan. ei kannata tollasia puhua jos asiasta ei tiedä yhtikäs mitään.
ps.hyvää ja asiantuntevaa palvelua aikanaan saanut ko. firmalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006