Rottweiler urosta astutukseen/jalostukseen?

Mirka

Etsin tammikuun lopulle rottweiler urosta nartullemme.
Koiramme on hyväluonteinen,tervepäinen ja terveeksi kuvattu.
Keskustellaan lisää sähköpostilla.

Mirka

11

2364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RWU
      • Mirka

..Tuttuja juttuja.
        En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään?

• RWU
        Mirka kirjoitti:

..Tuttuja juttuja.

Hyvä että on tuttuja juttuja.
        Silloin tiedätkin, että näissä koiran "jalostus" asioissa kannattaa etsiä sieltä uroslistalta joku nartullesi parhaiten sopiva uros ja ottaa yhteyttä omistajaan.
        Onnea tulevalle jalostusvalinnallesi ja menestystä kasvattajan urallesi.

• todella paha
        Mirka kirjoitti:

..Tuttuja juttuja.

linkki, sillä Mirkan koira ei ole rekattu eikä terveystutkittu. kaikki normaaliksi katsotut tulokset puuttuvat.

• Mirka
        todella paha kirjoitti:

linkki, sillä Mirkan koira ei ole rekattu eikä terveystutkittu. kaikki normaaliksi katsotut tulokset puuttuvat.

Koirani on Rek & Terveeksi todettu.
        Miksi levittelet väärää tietoa?

• Mirka
        Mirka kirjoitti:

Koirani on Rek & Terveeksi todettu.
        Miksi levittelet väärää tietoa?

Että olen löytänyt jo sopivan uroksen.
        Uros listalta ja jalostus neuvojan hyväksymä yhdistelmä.
        Se siitä,joten ei tarvitse kenenkään vaivata enää asialla pikku päitään.

Mirka

• Yks
        Mirka kirjoitti:

Että olen löytänyt jo sopivan uroksen.
        Uros listalta ja jalostus neuvojan hyväksymä yhdistelmä.
        Se siitä,joten ei tarvitse kenenkään vaivata enää asialla pikku päitään.

Mirka

Ei kannata kysellä täällä. Täällä voi nimittäin saada vastauksia ja kommentteja.

Myykkö pennun? Kuulostaa lupaavilta.Oonkin etsiny asian tuntevaa kasvattajaa ja tervettä, hyvin suunniteltua pentuetta.

• minulle....

sähköpostiosoitteesi...niin jutellaan enemmän!

• Mirka

• töntsäntöö
        Mirka kirjoitti:

[email protected]

Pentueesi tulee sitten ilmeisesti Rottweiler.fi pentulistalle???

• Tiinatus123

Nämä keskustelu palstat voisi mielestäni poistaa kokonaan. Täältä ei saa kukaan kysyjä kuin pahan mielen itselleen oli asia mikä tahansa. Itse muutaman asiallisen kysymyksen esitin eräillä palstoilla enkä loppuviimeksi viitsinyt edes mennä lukemaan viimeisiä kommentteja. Tuntuu ihmisillä olevan erikoiset huvit. Eikö nettiin saisi asiallista koirapalstaa josta ns häiriköt ja epäasiallisia kommentteja levittelevät henkilöt voitaisi poistaa? joskus tämäkin palsta oli vielä suhteellisen asiallinen.... Nykyään mistää asiasta ei voi keskustella asiallisesti ilman ennakkoluuloja... Melko surkeaa :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      188
      7804
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      142
      5335
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      133
      4271
    4. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      2999
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      73
      2867
    6. Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.
      Maailman menoa
      17
      2617
    7. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      282
      2479
    8. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      11
      2463
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      145
      2390
    10. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      577
      2186
    Aihe