Etsin tammikuun lopulle rottweiler urosta nartullemme.
Koiramme on hyväluonteinen,tervepäinen ja terveeksi kuvattu.
Keskustellaan lisää sähköpostilla.
Mirka
Rottweiler urosta astutukseen/jalostukseen?
11
2423
Vastaukset
- RWU
Aloitahan etsiminen tuolta, niin olet oikealla tiellä: http://www.rottweiler.fi/jaltmktiedottaa.htm
- Mirka
..Tuttuja juttuja.
En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään? - RWU
Mirka kirjoitti:
..Tuttuja juttuja.
En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään?Hyvä että on tuttuja juttuja.
Silloin tiedätkin, että näissä koiran "jalostus" asioissa kannattaa etsiä sieltä uroslistalta joku nartullesi parhaiten sopiva uros ja ottaa yhteyttä omistajaan.
Onnea tulevalle jalostusvalinnallesi ja menestystä kasvattajan urallesi. - todella paha
Mirka kirjoitti:
..Tuttuja juttuja.
En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään?linkki, sillä Mirkan koira ei ole rekattu eikä terveystutkittu. kaikki normaaliksi katsotut tulokset puuttuvat.
- Mirka
todella paha kirjoitti:
linkki, sillä Mirkan koira ei ole rekattu eikä terveystutkittu. kaikki normaaliksi katsotut tulokset puuttuvat.
Koirani on Rek & Terveeksi todettu.
Miksi levittelet väärää tietoa? - Mirka
Mirka kirjoitti:
Koirani on Rek & Terveeksi todettu.
Miksi levittelet väärää tietoa?Että olen löytänyt jo sopivan uroksen.
Uros listalta ja jalostus neuvojan hyväksymä yhdistelmä.
Se siitä,joten ei tarvitse kenenkään vaivata enää asialla pikku päitään.
Mirka - Yks
Mirka kirjoitti:
Että olen löytänyt jo sopivan uroksen.
Uros listalta ja jalostus neuvojan hyväksymä yhdistelmä.
Se siitä,joten ei tarvitse kenenkään vaivata enää asialla pikku päitään.
MirkaEi kannata kysellä täällä. Täällä voi nimittäin saada vastauksia ja kommentteja.
Myykkö pennun? Kuulostaa lupaavilta.Oonkin etsiny asian tuntevaa kasvattajaa ja tervettä, hyvin suunniteltua pentuetta.
- minulle....
sähköpostiosoitteesi...niin jutellaan enemmän!
- töntsäntöö
Mirka kirjoitti:
Pentueesi tulee sitten ilmeisesti Rottweiler.fi pentulistalle???
- Tiinatus123
Nämä keskustelu palstat voisi mielestäni poistaa kokonaan. Täältä ei saa kukaan kysyjä kuin pahan mielen itselleen oli asia mikä tahansa. Itse muutaman asiallisen kysymyksen esitin eräillä palstoilla enkä loppuviimeksi viitsinyt edes mennä lukemaan viimeisiä kommentteja. Tuntuu ihmisillä olevan erikoiset huvit. Eikö nettiin saisi asiallista koirapalstaa josta ns häiriköt ja epäasiallisia kommentteja levittelevät henkilöt voitaisi poistaa? joskus tämäkin palsta oli vielä suhteellisen asiallinen.... Nykyään mistää asiasta ei voi keskustella asiallisesti ilman ennakkoluuloja... Melko surkeaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023