Rottweiler urosta astutukseen/jalostukseen?

Mirka

Etsin tammikuun lopulle rottweiler urosta nartullemme.
Koiramme on hyväluonteinen,tervepäinen ja terveeksi kuvattu.
Keskustellaan lisää sähköpostilla.

Mirka

11

2162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RWU
      • Mirka

        ..Tuttuja juttuja.
        En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään?


      • RWU
        Mirka kirjoitti:

        ..Tuttuja juttuja.
        En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään?

        Hyvä että on tuttuja juttuja.
        Silloin tiedätkin, että näissä koiran "jalostus" asioissa kannattaa etsiä sieltä uroslistalta joku nartullesi parhaiten sopiva uros ja ottaa yhteyttä omistajaan.
        Onnea tulevalle jalostusvalinnallesi ja menestystä kasvattajan urallesi.


      • todella paha
        Mirka kirjoitti:

        ..Tuttuja juttuja.
        En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään?

        linkki, sillä Mirkan koira ei ole rekattu eikä terveystutkittu. kaikki normaaliksi katsotut tulokset puuttuvat.


      • Mirka
        todella paha kirjoitti:

        linkki, sillä Mirkan koira ei ole rekattu eikä terveystutkittu. kaikki normaaliksi katsotut tulokset puuttuvat.

        Koirani on Rek & Terveeksi todettu.
        Miksi levittelet väärää tietoa?


      • Mirka
        Mirka kirjoitti:

        Koirani on Rek & Terveeksi todettu.
        Miksi levittelet väärää tietoa?

        Että olen löytänyt jo sopivan uroksen.
        Uros listalta ja jalostus neuvojan hyväksymä yhdistelmä.
        Se siitä,joten ei tarvitse kenenkään vaivata enää asialla pikku päitään.


        Mirka


      • Yks
        Mirka kirjoitti:

        Että olen löytänyt jo sopivan uroksen.
        Uros listalta ja jalostus neuvojan hyväksymä yhdistelmä.
        Se siitä,joten ei tarvitse kenenkään vaivata enää asialla pikku päitään.


        Mirka

        Ei kannata kysellä täällä. Täällä voi nimittäin saada vastauksia ja kommentteja.

        Myykkö pennun? Kuulostaa lupaavilta.Oonkin etsiny asian tuntevaa kasvattajaa ja tervettä, hyvin suunniteltua pentuetta.


    • minulle....

      sähköpostiosoitteesi...niin jutellaan enemmän!

    • Tiinatus123

      Nämä keskustelu palstat voisi mielestäni poistaa kokonaan. Täältä ei saa kukaan kysyjä kuin pahan mielen itselleen oli asia mikä tahansa. Itse muutaman asiallisen kysymyksen esitin eräillä palstoilla enkä loppuviimeksi viitsinyt edes mennä lukemaan viimeisiä kommentteja. Tuntuu ihmisillä olevan erikoiset huvit. Eikö nettiin saisi asiallista koirapalstaa josta ns häiriköt ja epäasiallisia kommentteja levittelevät henkilöt voitaisi poistaa? joskus tämäkin palsta oli vielä suhteellisen asiallinen.... Nykyään mistää asiasta ei voi keskustella asiallisesti ilman ennakkoluuloja... Melko surkeaa :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe