Etsin tammikuun lopulle rottweiler urosta nartullemme.
Koiramme on hyväluonteinen,tervepäinen ja terveeksi kuvattu.
Keskustellaan lisää sähköpostilla.
Mirka
Rottweiler urosta astutukseen/jalostukseen?
11
2351
Vastaukset
- RWU
Aloitahan etsiminen tuolta, niin olet oikealla tiellä: http://www.rottweiler.fi/jaltmktiedottaa.htm
- Mirka
..Tuttuja juttuja.
En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään? - RWU
Mirka kirjoitti:
..Tuttuja juttuja.
En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään?Hyvä että on tuttuja juttuja.
Silloin tiedätkin, että näissä koiran "jalostus" asioissa kannattaa etsiä sieltä uroslistalta joku nartullesi parhaiten sopiva uros ja ottaa yhteyttä omistajaan.
Onnea tulevalle jalostusvalinnallesi ja menestystä kasvattajan urallesi. - todella paha
Mirka kirjoitti:
..Tuttuja juttuja.
En minä mielestäni mitään opastusta pyytänytkään?linkki, sillä Mirkan koira ei ole rekattu eikä terveystutkittu. kaikki normaaliksi katsotut tulokset puuttuvat.
- Mirka
todella paha kirjoitti:
linkki, sillä Mirkan koira ei ole rekattu eikä terveystutkittu. kaikki normaaliksi katsotut tulokset puuttuvat.
Koirani on Rek & Terveeksi todettu.
Miksi levittelet väärää tietoa? - Mirka
Mirka kirjoitti:
Koirani on Rek & Terveeksi todettu.
Miksi levittelet väärää tietoa?Että olen löytänyt jo sopivan uroksen.
Uros listalta ja jalostus neuvojan hyväksymä yhdistelmä.
Se siitä,joten ei tarvitse kenenkään vaivata enää asialla pikku päitään.
Mirka - Yks
Mirka kirjoitti:
Että olen löytänyt jo sopivan uroksen.
Uros listalta ja jalostus neuvojan hyväksymä yhdistelmä.
Se siitä,joten ei tarvitse kenenkään vaivata enää asialla pikku päitään.
MirkaEi kannata kysellä täällä. Täällä voi nimittäin saada vastauksia ja kommentteja.
Myykkö pennun? Kuulostaa lupaavilta.Oonkin etsiny asian tuntevaa kasvattajaa ja tervettä, hyvin suunniteltua pentuetta.
- minulle....
sähköpostiosoitteesi...niin jutellaan enemmän!
- töntsäntöö
Mirka kirjoitti:
Pentueesi tulee sitten ilmeisesti Rottweiler.fi pentulistalle???
- Tiinatus123
Nämä keskustelu palstat voisi mielestäni poistaa kokonaan. Täältä ei saa kukaan kysyjä kuin pahan mielen itselleen oli asia mikä tahansa. Itse muutaman asiallisen kysymyksen esitin eräillä palstoilla enkä loppuviimeksi viitsinyt edes mennä lukemaan viimeisiä kommentteja. Tuntuu ihmisillä olevan erikoiset huvit. Eikö nettiin saisi asiallista koirapalstaa josta ns häiriköt ja epäasiallisia kommentteja levittelevät henkilöt voitaisi poistaa? joskus tämäkin palsta oli vielä suhteellisen asiallinen.... Nykyään mistää asiasta ei voi keskustella asiallisesti ilman ennakkoluuloja... Melko surkeaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot14417302Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss449963Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?305793Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman373156Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142850Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252772"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita542655Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762533Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen351792- 1201694