Hei! Tietäisikö joku joitakin ihania runoja tai loruja jonka voisi kirjoittaa esim. onnittelu korttiin vauvan saamisen johdosta?Pojasta ja tytöstä tai molemmista?
Onnittelu
3
1853
Vastaukset
- vaaka..
Hei, kirjassa "Vauvan vaaka" (tekstit Hannele Huovi ja kuvat Kristiina Louhi) on ihania, esim.
Jo ennen kuin synnyit
Äidin runo
Jo ennen kuin synnyit
kuuntelin äänesi helinää,
jousen kimmahtelua tähdistössä,
musiikkia sinun sormiesi päistä
joihin joku on puhaltanut aallokon.
Nyt näen kynsien pienet puolikuut,
autereen henkäilyn järven pinnalla,
jalkapohjien pilvet, sivelen
silmillä pienen maailman
vuoria ja laaksoja,
korvalehden nukka loistaa valossa
ja meitä ympäröi vahva, elävä
hiljaisuus
Toinen runo samasta:
Kun on oikein pieni
Kun on oikein pieni
voi lentää linnun untuvalla,
nukkua orvokinlehden allan,
kun on oikein pieni.
Kun on oikein pieni
voi keinua heinässä heiluvassa,
levätä kukassa tuoksuvassa,
kun on oikein pieni.
Kun on oikein pieni
voi istua lumihiutaleille,
liitää maailman tuulien teille,
kun on oikein pieni. - ainakin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469