Minulla on Logitechin G5 pelihiiri ja tietokoneeni on upouusi yksittäisistä yhteensopivista komponenteista kasattu pelikone. Eli kun käynnistän jonkun pelin, kerkeän pelaamaan huonoimmalla tuurilla ehkä n. 5-10 minuuttia, jolloin hiiri sammuu ja tietokone menee tilttiin. Kuva pysähtyy, äänet sammuu ja tietokone ei tottele. Joudun sammuttamaan tietokoneen virtanapista. Hiiri on toisinaan mennyt tilttiin jopa bsplayeria käyttäessä. Hiiren ajurit on uudet ja menee kiinni usb-porttiin. Onko kellään ollut vastaavia ongelmia, tai mikä parasta - vastausta tähän ongelmaan?
Hiiri sammuu...
4
646
Vastaukset
- .....
Koitahan päivittää näyttökortin ajurit. Mulla teki ainakin vanhoilla ATI:n ajureilla joko tuota, tai sitten kone kajahti biosiin kesken pelin.
Linuxilla mulla ei ole ikinä ollut vastaavaa ongelmaa.- MaSha
Joo Nvidian ajurit on päivitetty uusimpaan versioon, mutta sama vika ilmenee...
- paté
tavallinen ongelma ja syynä on useimmiten bugiset hiiriajurit ja/tai emolevyn ajurit.
Laita hiiren vastaanottoyksikkö adapterilla kiinni tavalliseen PS/2-hiiriporttiin niin ongelma katoaa.- MaSha
Joo pitää hankkia adapteri ja kokeilla, mutta eikö usb-portti ole nopeampi verrattuna ps/2-porttiin? ...En ole varma. Eli onko ps/2-portti tarpeeksi nopea sitten tälle hiirelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan3178323Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka642594Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451555Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1661526Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal671447Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.201186Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621069Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.391055GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys421045- 75981