Halusisin saada jo remontin totettaneiden mielipiteitä asiallisista remontti firmoista tampereen seudulla. Kyseessä olisi sauna/ kylpyhuoneen remontointi. Itse ei osata tehdä varmaankaan kuin purku. Avaimet käteen paketti tai melkein vastaava. Harmillista on ettei kait avaimetkäteen pakettiin voi itse hankkia laudepeketteja, suihkunurkkauksia, lasitettuja saunaseinä sieltä mistä sen halvimmalla saisi? vai olenko ymmärtänyt väärin?
Kylpyhuoneremontti Tampereella
7
6326
Vastaukset
- Jaki
Tampereen Sisärakennus teki ainakin meille todella hienon ja tyylikkään remontin.Hinta laatu suhde kohdallaan.löytyy www.apilapuu.net ilmeisesti samaa firmaa.
- ...eräisiin pettynyt
Edullisin ei ole se paras ratkaisu. Työn laatu ja jälki ovat kaikkein tarkeimmät. Ajattele homman kokonaisarvoa, hutiloitu työ on vain pahaksi jatkoa ajatellen. Avaimey jkäteen voi sopia ihan millä tavalla haluaa. Esim. hommata kalusteet ja asennuksen. Sopimuksessa ei koskaan voi olla liian tarkka.
- kotisisustaja
avaimet käteen remontti Tampereen Remonntipalvelun kanssa omilla kalusteilla. Sovittiin vaan että kilut ja kalut on paikalla silloin kun niitä tarvitaan.
- Kylpyhuoneremontti
Meillä tehtiin kylpyhuoneremontti. Rakennusaarni Oy http://www.rakennussaarni.fi oli tekijänä ja todella hyvää jälkeä tuli. Varmasti onnistuu minkälaisella toimitussisällöllä vain!
- Harri7
Tuttu suositteli tällaista kun MTAremontti, ja suositukset eivät menneet hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769