Oli vuoden 2005 kevät.
Olin lähdössä kaupoille autolla.
Tulimme sitten risteykseen,jonka vieressä oli autokorjaamo. Sanoin äidille,että katso,kun tuolla on vanha auto. Äiti oli juuri kääntymässä risteyksestä päätielle ja sitten rysähti.
Linja-auto oli ohittamassa henkilöautoa taajama-alueella ja törmäsi meidän autoomme. (bussi kulki siis meidän kaistalla silloin) Auto meni edestä ihan kasaan. Tapahtuneesta en muista sen enempää,kun äiti huusi,että ulos autosta äkkiä.
Airbagit oli ne,jotka meidät pelasti. Niin sanoivat poliisit,ambulanssi kuskit ja palomiehet.
Meidät äidin kanssa sitten vietiin sairaalaan tarkkailuun. Pahempia vammoja ei kummallekkaan tullut,onneksi.
Voitte kuvitella,miltä silloiselta kuudesluokkalaisesta tuntui silloin.
Vielä nykyäänkin,vaikka tapahtuneesta on jo pari vuotta,silti välillä pelottaa olla auton kyydissä!!
Kolari....
hear of misery
2
1352
Vastaukset
- vuosi
anteeksi väärän vuosiluvun laitoin!
oikea on siis 2004!- nisses
Ei airbag yksin ketään pelasta vaan turvavyö sen suojaaste on 90% ja airbagin 10%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374