Missä upeat miehet?

Ulla

Missä luuraavat kaikki upeat miehet?

24

1605

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      ei niitä täällä ole . haet ihan väärästä paikasta ulla pieni . Ja jos joku upea on vapaana siinä on joku vika kun ei huolita tai on liian täynnä itseään ettei siihen viereen kukaan mahdu

      • keskiäkänen

        Tuntuu vaan siltä,että upeat miehet on kaikki homoja.


      • Kalsu
        keskiäkänen kirjoitti:

        Tuntuu vaan siltä,että upeat miehet on kaikki homoja.

        Sehän on mielipidekysymys. Jos upealta mieheltä vaatii homon ominaisuuksia, silloin homot ovat upeita. Olihan Sillanpääkin Suomen miehekkäin mies suomalaisten naisten mielestä.

        Onkohan käynyt niin, ettei nykynainen kestä miehen miehisiä ominaisuuksia, vaan vaatii, että miehen on oltava samanlainen kuin nainen?


    • Mies

      Täällä ois yksi "upea" mies vapaana. Nyt on pakko tietysti kysyä, että mitähän hiivattia se upea sun mielestä tarkoittaa?????

      • yks

        Ryhdikäs sisäisesti ja ulkoisesti. Sivistynyt ja koulutettu.


      • Ulla

        Itseensä tyytyväinen (hyvä itsetunto), muutkin huomioiva, huumorintajuinen, ihan reilusti suomalainen, junttikin siinä muutama esimerkki.


    • Hani

      miehet löydät Italiasta, Ranskasta ja Portugalista, että sinne vaan nauttimaan tosi miehistä.

      • Kuinka

        Ulla, tänne suomeenkin on jäänyt yksi upea mies, minä.Voidaan jutella ihan suomenkielellä, etkä tarvitse opetella italiaa, portugalia tai muutakaan. Olen nyt vapaa, enkä jäämä vaikka olenkin eronnut. Itsekritiikki on korkealla, joten vaadin itseltäni enemmän kuin muilta. En silti ole itseäni täynnä. Mitähän jos uskaltaisit kopasta...


      • Ulla
        Kuinka kirjoitti:

        Ulla, tänne suomeenkin on jäänyt yksi upea mies, minä.Voidaan jutella ihan suomenkielellä, etkä tarvitse opetella italiaa, portugalia tai muutakaan. Olen nyt vapaa, enkä jäämä vaikka olenkin eronnut. Itsekritiikki on korkealla, joten vaadin itseltäni enemmän kuin muilta. En silti ole itseäni täynnä. Mitähän jos uskaltaisit kopasta...

        Miksikäs en uskaltaisi kopasta? Mitä kopasusta jää käteen?


      • Siitä
        Ulla kirjoitti:

        Miksikäs en uskaltaisi kopasta? Mitä kopasusta jää käteen?

        Hyvä, kun uskallat kopasta. No sitten, "mitä jää käteen"? Se selviää varmaankin, kun tutustutaan. Nyt olisikin kysymys: miten saan Sinuun yhteyden. Jättäisitkö sähköposti osoitteen?


    • Kalsu

      Etsimässä niitä upeita naisia. Tasovaatimukset vain ovat molemmilla niin korkeat, etteivät he toisilleen kelpaa.

      • Ulla

        Oletko kuullut muusta missistä kuin misss suomesta?


      • HmPasi

        Moi!
        Mielenkiintoisia mielipiteitä löysin täältä ystäväni ohjaamana. Tuntuu vaan, että onkohan toi Cafe 45 edellä yhtäpaljon kuin olohuoneeni kelloni.

        Oikeita asioita on kerrottu ja kaikki varmasti koettu.
        Entä, jos komeaksi, upeaksi ja härnätyksi kokenut mies ei pidä lähentelyistä.
        Kun tapahtuu avioero, se erottaa vaimon miehestä ja ennenkaikkea miehen lapsista. Miltä tuntuu mieheltä, jonka vaimo sanoo ykskaks, että lähtevät lasten kanssa kotoo pois ja mies a) ei ole käynyt vieraissa b) ei ole koskaan lyönyt vaimoa tai lapsia c) on tuonnut hyvinvoinnin kotiin ja d) on ollut kotona lasten kanssa ja viennyt niitä kaikenlaisiin paikkoihin ja vaimon kanssa ei mitään isompia riitoja.
        Tuollaisessa idyllitilanteessa miehen tullessa töistä kotiin, kaikki oli mennyt. Onneksi oli iso kasa pankkikuoria keittiön pöydällä, että saa maksaa elatusavut.
        Mies on tuollaisissa tapauksissa aika avuton ja oikeuden kautta saa luvan tavata lapsiaan. Maksut ovat kovat. (onneksi tytöt ovat nyt jo niin isoja, että käyvät viikottain ja lähes joka viikonloppu iskän luona maalla eli 14 km kaupunkiin).
        Jälkeenpäin sitä miettii, että Nainen on kuin trooppinen hirmumyrsky: se tulee kosteena ja kuumana, mutta mennessään vie kaiken irtaimen kuten talon, autot jne. (vitsi, huono tähän kohtaan; hyvä sen takia, että minun tapauksesta on jo sen verran aikaa -93).

        Jos mies lyö Naista tai lapsia; tai elää muuten sopimatonta elämää, on ero todennäköinen.
        Mutta entä kun mies on se kunnollinen, iloinen, luottavainen ja perheelle elävä; ja sen jälkeen lapset ja vaimo häipyy. Mitähän sitä miettii? En ole varmastikaan ainoa, uskallan väittää.
        Ajatukset tuollaisessa tilanteessa ovat vahvallakin miehellä arat. Onneksi minulla oli kaksi hyvää kaveria (miehiä). Avioero mielestäni kaikkine harmineen kesti n. kolme vuotta, 12 kiloa ja yksi menetetty varpaankynsi. Plussa puolella on kavereitten erottuminen ystäviksi, uudet tuttavuudet ja ettei innostunut enää kaikkiin työ- tai porukkajuhliin. Töihin keskittyminen parani tietoisesti (mm. jouluaatto töissä).
        Eron jälkeen jatkui sikatreeni - urheilijana olen ulkonäöltäni hyvä. Kesällä olen shortseissa muuallakin. Nautin katseista, mutta....
        Luottamus toiseen ihmiseen on mennyt; kun itse yrittää parhaansa. Tietenkin käyn tansseissa ja naisissa!

        Tässä tulee mieleen kappale: "En ole katkera, mutta kuitenkin...."
        Niinkai, mutta valmis mies valmiina unohtamaan kaiken muun paitsi lapsensa!

        Ps. Tekisi mieli olla vahingoniloinen, kun entinen vaimo erosi miehestään miehen juopottelun ja rahan takia, mutta en ole. Ei sekään varmaan heille helppoa ole ollut. Olin tehnyt Arille selväksi mitä saattaa tapahtua, jos yhtään pahaa sanaa tai tekoa tapahtuu minun lapsilleni; Ari oli 7vuotta isäpuoli ja onnistui arvosanalla 7-. Tytöt asuvat äitinsä ja minun luonani miten he itse haluavat ja miten sovitaan nykyään. Ari käy moikkaamassa tyttöjä , minua ja tietääkseeni entistä vaimoani (eli sekin on lasten kannalta hyvä).

        Asiaan: olen kiusannut ja treenannut Minua paljon. Tosi treeni alkoi uudestaan ja saa nuoremmatkin tulla viivalle. Pääpaino ihan pitkissä lenkeissä ja puntilla (ei uusia ennätyksiä). Näkynee minusta, mutta olen 1958 syntynyt; eli kokenut ja aikuinen.
        Koskaan en ole voimiani käyttänyt Naiseen, mieheen muutaman kerran ja niistä olen oppirahani maksanut (selitys: yhden kerran täysin omasta syystäni).
        En ole lain kanssa muutoin ollut ristiriidoissa ja työssäni olen proosallisesti valtion virkamies.
        Muut asiat saat helposti selville kysymällä!
        Terv: HM


      • SKR
        HmPasi kirjoitti:

        Moi!
        Mielenkiintoisia mielipiteitä löysin täältä ystäväni ohjaamana. Tuntuu vaan, että onkohan toi Cafe 45 edellä yhtäpaljon kuin olohuoneeni kelloni.

        Oikeita asioita on kerrottu ja kaikki varmasti koettu.
        Entä, jos komeaksi, upeaksi ja härnätyksi kokenut mies ei pidä lähentelyistä.
        Kun tapahtuu avioero, se erottaa vaimon miehestä ja ennenkaikkea miehen lapsista. Miltä tuntuu mieheltä, jonka vaimo sanoo ykskaks, että lähtevät lasten kanssa kotoo pois ja mies a) ei ole käynyt vieraissa b) ei ole koskaan lyönyt vaimoa tai lapsia c) on tuonnut hyvinvoinnin kotiin ja d) on ollut kotona lasten kanssa ja viennyt niitä kaikenlaisiin paikkoihin ja vaimon kanssa ei mitään isompia riitoja.
        Tuollaisessa idyllitilanteessa miehen tullessa töistä kotiin, kaikki oli mennyt. Onneksi oli iso kasa pankkikuoria keittiön pöydällä, että saa maksaa elatusavut.
        Mies on tuollaisissa tapauksissa aika avuton ja oikeuden kautta saa luvan tavata lapsiaan. Maksut ovat kovat. (onneksi tytöt ovat nyt jo niin isoja, että käyvät viikottain ja lähes joka viikonloppu iskän luona maalla eli 14 km kaupunkiin).
        Jälkeenpäin sitä miettii, että Nainen on kuin trooppinen hirmumyrsky: se tulee kosteena ja kuumana, mutta mennessään vie kaiken irtaimen kuten talon, autot jne. (vitsi, huono tähän kohtaan; hyvä sen takia, että minun tapauksesta on jo sen verran aikaa -93).

        Jos mies lyö Naista tai lapsia; tai elää muuten sopimatonta elämää, on ero todennäköinen.
        Mutta entä kun mies on se kunnollinen, iloinen, luottavainen ja perheelle elävä; ja sen jälkeen lapset ja vaimo häipyy. Mitähän sitä miettii? En ole varmastikaan ainoa, uskallan väittää.
        Ajatukset tuollaisessa tilanteessa ovat vahvallakin miehellä arat. Onneksi minulla oli kaksi hyvää kaveria (miehiä). Avioero mielestäni kaikkine harmineen kesti n. kolme vuotta, 12 kiloa ja yksi menetetty varpaankynsi. Plussa puolella on kavereitten erottuminen ystäviksi, uudet tuttavuudet ja ettei innostunut enää kaikkiin työ- tai porukkajuhliin. Töihin keskittyminen parani tietoisesti (mm. jouluaatto töissä).
        Eron jälkeen jatkui sikatreeni - urheilijana olen ulkonäöltäni hyvä. Kesällä olen shortseissa muuallakin. Nautin katseista, mutta....
        Luottamus toiseen ihmiseen on mennyt; kun itse yrittää parhaansa. Tietenkin käyn tansseissa ja naisissa!

        Tässä tulee mieleen kappale: "En ole katkera, mutta kuitenkin...."
        Niinkai, mutta valmis mies valmiina unohtamaan kaiken muun paitsi lapsensa!

        Ps. Tekisi mieli olla vahingoniloinen, kun entinen vaimo erosi miehestään miehen juopottelun ja rahan takia, mutta en ole. Ei sekään varmaan heille helppoa ole ollut. Olin tehnyt Arille selväksi mitä saattaa tapahtua, jos yhtään pahaa sanaa tai tekoa tapahtuu minun lapsilleni; Ari oli 7vuotta isäpuoli ja onnistui arvosanalla 7-. Tytöt asuvat äitinsä ja minun luonani miten he itse haluavat ja miten sovitaan nykyään. Ari käy moikkaamassa tyttöjä , minua ja tietääkseeni entistä vaimoani (eli sekin on lasten kannalta hyvä).

        Asiaan: olen kiusannut ja treenannut Minua paljon. Tosi treeni alkoi uudestaan ja saa nuoremmatkin tulla viivalle. Pääpaino ihan pitkissä lenkeissä ja puntilla (ei uusia ennätyksiä). Näkynee minusta, mutta olen 1958 syntynyt; eli kokenut ja aikuinen.
        Koskaan en ole voimiani käyttänyt Naiseen, mieheen muutaman kerran ja niistä olen oppirahani maksanut (selitys: yhden kerran täysin omasta syystäni).
        En ole lain kanssa muutoin ollut ristiriidoissa ja työssäni olen proosallisesti valtion virkamies.
        Muut asiat saat helposti selville kysymällä!
        Terv: HM

        Luin kirjoituksesi kahteen otteeseen.
        On todella ikävää, että olet menettänyt entisen vaimosi käytöksen ansiosta luottamuksesi muihin naisiin.
        Ymmärrettävää.
        Samoin kävi myös minulle avioeron myötä.
        Olen ainut nainen työtiimissämme ja työn teko alkoi tuntua jo melkoiselta piinalta.
        Yhteistyö miesten kanssa ei vaan kerta kaikkiaan sujunut, vaan oli paniikinomaista syrjäänvetäytymistä.
        Ainoat miespuoliset henkilöt, joita pystyin edes kohtalaisesti sulattamaan olivat oma poikani ja oma isäni.
        Olin valmis siirtymään luostariin ihan vakavissani.
        Jumala se varmaankin sitten viimekädessä oli, joka ratkaisi ongelmani ja järjesti asiat niin, että tutustuin mieheen, joka ei herättänyt edes ensitapaamisella vastenmielisyyttä.
        7kk sitten menin kihloihin kyseisen henkilön kanssa seurusteltuamme ensin tasan vuoden.
        Kyynisyys miehiä kohtaan on poistunut ja olen jopa antanut anteeksi ex-miehelleni kaikki aiheuttamansa pahan.
        Tätä päivää ei olisi, jos eilistä ei olisi ollut.
        Ei olisi minulla nyt tätä ihanaa uutta suhdetta, en olisi kokemiani kokemuksia rikkaampi, enkä osaisi antaa sitä arvoa elämälle, mikä sille oikeasti kuuluu.
        Sinä purat "vihaasi" rääkkäämällä itseäsi fyysisesti, samoin tein minä.
        Uni tuli vasta rankan fyysisen rasituksen jälkeen.
        Nyt elän elämää, jonka katson "ansainneeni" ja johon olin vasta "kasvanut" tätä ennen.
        Toivon kaikesta sydämestäni,että sinäkin löydät elämäsi uudelleen ja jonkun, jonka kanssa jaat sen.
        Kaikkea hyvää toivoo SKR


      • Kalsu
        Ulla kirjoitti:

        Oletko kuullut muusta missistä kuin misss suomesta?

        Täällä vain näkyvät olevan ne naiset, joiden ei tarvitse kompromisseja tehdä. Ulkoisesti ja sisäisesti ryhdikäs, sivistynyt, koulutettu, hyvän itsetunnon omaava, muut huomioiva, huumorintajuinen ym., ym. Luettelosta puuttuu vain vaatimus varakkuudesta, pääkaupunkiseudulla asumisesta, hoikkuudesta ja pituudesta - no, sekin sisältynee tuohon ryhdikkyyteen. Siinäpä sitä kompromissia!


    • Kalsu

      Etsimässä niitä upeita naisia. Molempien vaatimukset vain ovat niin korkeat, etteivät he kelpaa toisilleen.

    • ---------

      Naimisissa,tai seurustelevat keskenään.

    • here I come

      ...tässä olis ruma, köyhä, työtön, vanha, juoppo, mutta siisti, älykäs ja empaattinen,,,huom ja rehellinen...

      • Kuinka

        Ulla, mihin hävisit, missä Ulla luuraa?


    • Anonyymi

      MIsten perse itä liikaa. Suomessa on yli 60% naisia, miksi akkoja pitää katella. Varsinkaan ku ei oo lespo. Tämä asia 2021 pitäisi päivittää

      • Anonyymi

        Liian vähä


    • Anonyymi

      Sano muuta, vituttaa kun ei nää muuta kuin akkoja. En oo lespo

    • Anonyymi

      Toisaalta vanhan ajan kasvatus,. Mitä täällä on. Akkoja ja taas akkoja
      Ei siitä tuu kun perhe riitoja. Annetaan kunnon miehistä kuvaa sivuille. Kyllä niitä on. Akatki tyytyväisiä ja koko perhe. SOS politiikka

    • Anonyymi

      Tosi vanha sivusto. Good night

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe