Renault 19 tyyppiviat?

WeePee

Kertokaas, te jotka tiedätte, mitä tyyppivikoja on kyseisessä autossa. Onko esim. joku tietty moottori tai vuosimalli, jota kannattaa ehdottomasti välttää?

27

10006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R19
      • Weepee

        ...hyvästä linkistä.


    • rellunpippana

      Ei noita kuitenkaan kannata säikähtää. Ei siinä sen enempää oo vikoja ku muissakaan saman ikäisissä autoissa.
      Ite oon ajanu 3 vuotta ja 94000 km 19:lla. 1,4 l:n kone. Hyvin pelaa, eikä oo meny ku 1 laakerikaan. Laturin ja startin hiilet meni kylläkin jo 115 tkm kohdalla. Ei ollu kalliita. Viime kesänä oli jousi poikki. 90 eur. pari.
      1,4l kone ei ruukaa syödä öljyä, jos on kunnossa. 1,7 saattaa vähän viedä.

    • spa

      ...listoilta on näköjään jääneet puuttumaan paljon puhutut taka-akseliston viat ; 1.7/1.8:n taka-akselin jouset rämähtävät poikki, ja 1.4: taka-akseliston keskilaakerointi/kumiholkit hajoavat.

      • ... juttuja ...

        ... mukavuudesta.


      • kokemusta 1,7

        Eli sellainen meni rikki 160 tkm kohdalla. Kaikki romikset ryhjiä ko varaosista koska menneet kuumille kiville. Ei oo suunniteltu kestämään tätä tehoa siis. Ei tosin poikkee rellujen vikaherkkyydestä (isoista sellaisista) muuten eli suhteellisen epäluotettavia ovat ja tulevat kalliiksi pitää. Katsokaa esim. uudehkojen meganien ja lagunojen hinnanlaskua suhteessa kaikkiin muihin, kertoo omaa kieltään. Mukaviahan ne on, mutta ei paljoa lohduta kun auto putoo yht äkkiä liikenteessä takapyörien päälle.


      • Hinta
        kokemusta 1,7 kirjoitti:

        Eli sellainen meni rikki 160 tkm kohdalla. Kaikki romikset ryhjiä ko varaosista koska menneet kuumille kiville. Ei oo suunniteltu kestämään tätä tehoa siis. Ei tosin poikkee rellujen vikaherkkyydestä (isoista sellaisista) muuten eli suhteellisen epäluotettavia ovat ja tulevat kalliiksi pitää. Katsokaa esim. uudehkojen meganien ja lagunojen hinnanlaskua suhteessa kaikkiin muihin, kertoo omaa kieltään. Mukaviahan ne on, mutta ei paljoa lohduta kun auto putoo yht äkkiä liikenteessä takapyörien päälle.

        Relluilla alene sen takia että ne olis huonompia kuin muut, vaan sen takia että typerät suomalaiset on saatu uskomaan että käytetty rellu ei kestä. Sitten ne menee ja ostaa toyotan tai jonkun mersun paskan, ja luulee ajavansa laadukaalla autolla. Ja jos relluissa onkin joskus jotain vikoja, niin se kai johtuu siitä että jonkun on uskallettava kokeilla uusia teknisiä ratkaisuja. Ei oo paljoa japsiromuis nähty mitään uutta, toisten matkimista vaan.


      • R19
        kokemusta 1,7 kirjoitti:

        Eli sellainen meni rikki 160 tkm kohdalla. Kaikki romikset ryhjiä ko varaosista koska menneet kuumille kiville. Ei oo suunniteltu kestämään tätä tehoa siis. Ei tosin poikkee rellujen vikaherkkyydestä (isoista sellaisista) muuten eli suhteellisen epäluotettavia ovat ja tulevat kalliiksi pitää. Katsokaa esim. uudehkojen meganien ja lagunojen hinnanlaskua suhteessa kaikkiin muihin, kertoo omaa kieltään. Mukaviahan ne on, mutta ei paljoa lohduta kun auto putoo yht äkkiä liikenteessä takapyörien päälle.

        Enemmästä ei tietoa mut näkyy edelleen olevan liikenteessä.

        Tosin ainakin 1.8 on erilainen takaakselisto kuin 1.4:ssa.

        Siinäkin tosin vaivana huono kuormankanto.

        Ja se laatu,vanhemmat Rellut ruostuu jos ei ole suojattu ja muutenkin kaikenlaista pikkuvikaa löytyy.

        Lisäksi ainakin uudemmat Lagunat on ihan susia,tuttuni osti -02 60tkm ajetun Laguna 2 ja käsittömästi on ollut vikoja autossa joka nyt ainakin minusta on melkein uusi.


      • lakunat
        R19 kirjoitti:

        Enemmästä ei tietoa mut näkyy edelleen olevan liikenteessä.

        Tosin ainakin 1.8 on erilainen takaakselisto kuin 1.4:ssa.

        Siinäkin tosin vaivana huono kuormankanto.

        Ja se laatu,vanhemmat Rellut ruostuu jos ei ole suojattu ja muutenkin kaikenlaista pikkuvikaa löytyy.

        Lisäksi ainakin uudemmat Lagunat on ihan susia,tuttuni osti -02 60tkm ajetun Laguna 2 ja käsittömästi on ollut vikoja autossa joka nyt ainakin minusta on melkein uusi.

        ostin 02 lagunan vuos sitten, täysi pommi. laitoin kiertoon. Ja kyllä hinnat näissä putoavat, eli porukka kyllä tuntee autojen oikean arvon


      • Laguna - 04
        kokemusta 1,7 kirjoitti:

        Eli sellainen meni rikki 160 tkm kohdalla. Kaikki romikset ryhjiä ko varaosista koska menneet kuumille kiville. Ei oo suunniteltu kestämään tätä tehoa siis. Ei tosin poikkee rellujen vikaherkkyydestä (isoista sellaisista) muuten eli suhteellisen epäluotettavia ovat ja tulevat kalliiksi pitää. Katsokaa esim. uudehkojen meganien ja lagunojen hinnanlaskua suhteessa kaikkiin muihin, kertoo omaa kieltään. Mukaviahan ne on, mutta ei paljoa lohduta kun auto putoo yht äkkiä liikenteessä takapyörien päälle.

        Ei se hinnanlasku pelkästään Rellun ongelma ole. Kaikkien muidenkin ranskalaismerkkien jälleenmyyntiarvo on yhtä huono ihmisten asenteista johtuen. Katsokaa vaikka milla hinnalla esim. muutaman vuoden ikäistä Citikan C5:sta saa. Muistan kun pari kolme vuotta sitten juuri C5:nkin oli tosi parjattu auto ja kummasti niillä vaan ajellaan. Mä olen ainakin oppinut sen nyrkkisäännön että jos ostan ranskalaisen tai länsieuroopalaisen auton yleensäkin niin en osta ensimmäistä vuosimallia, jossa on kaikki lastentaudit. Kolme vuotta ensiesittelyn jälkeen ainakin mun Pösöt ja Rellut ovat olleet loistavia. Se on ihan oma moka jos pitää aina ostaa se eka malli, koska siinä on varmasti lastentauteja. Japsit ovat tästä poikkeus vaikka en niistä erityisemmin pidäkään, mutta se on tosiasia, ainakin Toyotan kohdalla. Ranskalaisten vioista jauhetaan täällä kovastikin, mut meikä tietää kyllä mitä pikkuaviat on useiden Fiatien ja Alfojen omistajana. Kun ostin ekan Pösön niin vitutus loppui kummasti. Nyt ajan Renault Lagunalla ja olen tyytyväinen. Ainoat syyt jonka vuoksi auto on ollut pajalla huoltojen lisäksi on nää hemmetin parkkipaikkakolhijat ja sen seurauksena takapuskuri on kerran maalattu ja viimeksi vaihdettiin koko puskuri


      • kestäny 1.8
        R19 kirjoitti:

        Enemmästä ei tietoa mut näkyy edelleen olevan liikenteessä.

        Tosin ainakin 1.8 on erilainen takaakselisto kuin 1.4:ssa.

        Siinäkin tosin vaivana huono kuormankanto.

        Ja se laatu,vanhemmat Rellut ruostuu jos ei ole suojattu ja muutenkin kaikenlaista pikkuvikaa löytyy.

        Lisäksi ainakin uudemmat Lagunat on ihan susia,tuttuni osti -02 60tkm ajetun Laguna 2 ja käsittömästi on ollut vikoja autossa joka nyt ainakin minusta on melkein uusi.

        mulla on R19 1.8 koneella oleva jo 200tkm aikas pienillä vioilla. iskaritkin taitaa olla vielä alkuperäiset, ajappa sama jollain japsilla :-)

        etujouset oon joutunu vaihtamaan, ite en hoksinu mitään, mut katastusmies hokas.
        lämppärin ja laturin hiilet, vesipumpun.

        hm, niin mitä tulee ranskalaisiin autoihin, moniko tojotalla ajava tietää missä hänen autonsa on valmistettu. Kun suomalaiset tojotafanaatikot ei välitä moisesta asiasta, uusia tojotiahan (Aygo ja Yaris) tehään Ranskassa, ja muutenkin esim. osien valmistuksessa tekevät PaSkA-yhtymän kanssa yhteistyötä. Tojotan moottoreita kasataan Puolassa. Corolla valmistetaan muistaakseni Turkissa. Onko enään kovinkaan japsi?
        Taannoin TM:ssä olleessa pikkuauto vertailussa oli monta japsimerkkiä, ihmeellistä ettei niistä ainuttakaan valmisteta japseissa!


      • Pösökuski
        kestäny 1.8 kirjoitti:

        mulla on R19 1.8 koneella oleva jo 200tkm aikas pienillä vioilla. iskaritkin taitaa olla vielä alkuperäiset, ajappa sama jollain japsilla :-)

        etujouset oon joutunu vaihtamaan, ite en hoksinu mitään, mut katastusmies hokas.
        lämppärin ja laturin hiilet, vesipumpun.

        hm, niin mitä tulee ranskalaisiin autoihin, moniko tojotalla ajava tietää missä hänen autonsa on valmistettu. Kun suomalaiset tojotafanaatikot ei välitä moisesta asiasta, uusia tojotiahan (Aygo ja Yaris) tehään Ranskassa, ja muutenkin esim. osien valmistuksessa tekevät PaSkA-yhtymän kanssa yhteistyötä. Tojotan moottoreita kasataan Puolassa. Corolla valmistetaan muistaakseni Turkissa. Onko enään kovinkaan japsi?
        Taannoin TM:ssä olleessa pikkuauto vertailussa oli monta japsimerkkiä, ihmeellistä ettei niistä ainuttakaan valmisteta japseissa!

        Suomeen tuotavat Aygo/C1/107 Tehdään muuten Tsekissä. Ja kylä PSA-konsernin autot aina rellun voittaa laadussa.


      • CitroWagen
        Laguna - 04 kirjoitti:

        Ei se hinnanlasku pelkästään Rellun ongelma ole. Kaikkien muidenkin ranskalaismerkkien jälleenmyyntiarvo on yhtä huono ihmisten asenteista johtuen. Katsokaa vaikka milla hinnalla esim. muutaman vuoden ikäistä Citikan C5:sta saa. Muistan kun pari kolme vuotta sitten juuri C5:nkin oli tosi parjattu auto ja kummasti niillä vaan ajellaan. Mä olen ainakin oppinut sen nyrkkisäännön että jos ostan ranskalaisen tai länsieuroopalaisen auton yleensäkin niin en osta ensimmäistä vuosimallia, jossa on kaikki lastentaudit. Kolme vuotta ensiesittelyn jälkeen ainakin mun Pösöt ja Rellut ovat olleet loistavia. Se on ihan oma moka jos pitää aina ostaa se eka malli, koska siinä on varmasti lastentauteja. Japsit ovat tästä poikkeus vaikka en niistä erityisemmin pidäkään, mutta se on tosiasia, ainakin Toyotan kohdalla. Ranskalaisten vioista jauhetaan täällä kovastikin, mut meikä tietää kyllä mitä pikkuaviat on useiden Fiatien ja Alfojen omistajana. Kun ostin ekan Pösön niin vitutus loppui kummasti. Nyt ajan Renault Lagunalla ja olen tyytyväinen. Ainoat syyt jonka vuoksi auto on ollut pajalla huoltojen lisäksi on nää hemmetin parkkipaikkakolhijat ja sen seurauksena takapuskuri on kerran maalattu ja viimeksi vaihdettiin koko puskuri

        Olen ajellut tosi monilla eri merkeillä. Kirkkaasti pienimmillä kuluilla ja vioilla on kulkenut kaksi, naurakaa vaan rauhassa, Citroen Visaa. Eli 1.1 joskus reilu 10 v sitten ostettiin 170 tkm ajettuna, seuraavat 7-80 tkm,suurin vika (ko ruputin ainoa tyyppivika): takajoustintukien ylälaakeripesät mätänee irti. Seuraavana 1.4 Visa(kova kulkemaankin!!) ,myös n 170 tkm ajettuna, ajelimme seuraavat 150 tkm, suurimmat viat takajousien laakerit(taas), (likainen) starttimoottori, kaasarin säätötarpeita, sytytysjohtimien huolellista asettelua ettei kipinä karkaa.., tietysti jarrupaloja/kenkiä meni. Myydessä edelleen kone kävi tasaisen kauniisti, ei syöny tippaa kaan öljyä, jäähdytysvettä ei häipyny tippaakaan jne, kytkin kunnossa, vl kunnossa, korikin lähes ruosteeton, vetoaks alkuperäiset jne.. Ja ne kulut: 100 tkm matkalla huolto/korjaus/ym/ym/kulut karva alle sentin kilometri!!! Lisäks bensat 5,1-5,6 l/100. Eli ihankaikkikulut alle 10 c/km! Ei paha!?

        Nyt käytössä karu Golffi arjessa, mutta 93-mallin (400€:lla ostettu) tuonti-BX "juhlassa".

        Ps. joku on sanonu että ranskalainen auto on kuin nainen, vaatii huolenpitoa, mutta sitten keehrääkin uskollisesti...


      • r19
        kokemusta 1,7 kirjoitti:

        Eli sellainen meni rikki 160 tkm kohdalla. Kaikki romikset ryhjiä ko varaosista koska menneet kuumille kiville. Ei oo suunniteltu kestämään tätä tehoa siis. Ei tosin poikkee rellujen vikaherkkyydestä (isoista sellaisista) muuten eli suhteellisen epäluotettavia ovat ja tulevat kalliiksi pitää. Katsokaa esim. uudehkojen meganien ja lagunojen hinnanlaskua suhteessa kaikkiin muihin, kertoo omaa kieltään. Mukaviahan ne on, mutta ei paljoa lohduta kun auto putoo yht äkkiä liikenteessä takapyörien päälle.

        Moi,mitähän akselistolle oikeesti tapahtuu,oma autoni on ollut käytöstä pois viime heinäkuusta lähtien,katsastuksen jälkeen ajettu 4km ja jätin sen oottamaan tulevaa kesää,joku viikko sitten huomasin perän tippuneen alas,tosin syksyllä talvitelakalle viedessäni jouduin vetämään autoa taljalla vetokoukusta ojan yli,siinäköhän joku repes?


      • 319tkmr19
        kestäny 1.8 kirjoitti:

        mulla on R19 1.8 koneella oleva jo 200tkm aikas pienillä vioilla. iskaritkin taitaa olla vielä alkuperäiset, ajappa sama jollain japsilla :-)

        etujouset oon joutunu vaihtamaan, ite en hoksinu mitään, mut katastusmies hokas.
        lämppärin ja laturin hiilet, vesipumpun.

        hm, niin mitä tulee ranskalaisiin autoihin, moniko tojotalla ajava tietää missä hänen autonsa on valmistettu. Kun suomalaiset tojotafanaatikot ei välitä moisesta asiasta, uusia tojotiahan (Aygo ja Yaris) tehään Ranskassa, ja muutenkin esim. osien valmistuksessa tekevät PaSkA-yhtymän kanssa yhteistyötä. Tojotan moottoreita kasataan Puolassa. Corolla valmistetaan muistaakseni Turkissa. Onko enään kovinkaan japsi?
        Taannoin TM:ssä olleessa pikkuauto vertailussa oli monta japsimerkkiä, ihmeellistä ettei niistä ainuttakaan valmisteta japseissa!

        319tkm ajettu nyt rellulla r19 1,8 -95. Vielä käytössä ja kulkee. moottori ei syö öljyä, mutta kuluvia osia saa vaihtaa ehkä tiheemmin kuin moneen muuhun automerkkiin. Ruostetta on myös kertyny takakaariin. Ei ole jättäny kertaakaan välille. Kohtuu kulutus vanhaksi autoksi 6,8l 100km eikä niin hirveän kalliit vara-osat. Eihän sitä hyvää autoa ole olemassakaan, hyviä yksilöitä kyllä saattaa sattua vastaan.


      • EiVikaa
        kestäny 1.8 kirjoitti:

        mulla on R19 1.8 koneella oleva jo 200tkm aikas pienillä vioilla. iskaritkin taitaa olla vielä alkuperäiset, ajappa sama jollain japsilla :-)

        etujouset oon joutunu vaihtamaan, ite en hoksinu mitään, mut katastusmies hokas.
        lämppärin ja laturin hiilet, vesipumpun.

        hm, niin mitä tulee ranskalaisiin autoihin, moniko tojotalla ajava tietää missä hänen autonsa on valmistettu. Kun suomalaiset tojotafanaatikot ei välitä moisesta asiasta, uusia tojotiahan (Aygo ja Yaris) tehään Ranskassa, ja muutenkin esim. osien valmistuksessa tekevät PaSkA-yhtymän kanssa yhteistyötä. Tojotan moottoreita kasataan Puolassa. Corolla valmistetaan muistaakseni Turkissa. Onko enään kovinkaan japsi?
        Taannoin TM:ssä olleessa pikkuauto vertailussa oli monta japsimerkkiä, ihmeellistä ettei niistä ainuttakaan valmisteta japseissa!

        Omalla camrylla ajettu 550 000 km. Teeppä sama sillä rellullasi lol


      • ytjyjtyjyj
        kokemusta 1,7 kirjoitti:

        Eli sellainen meni rikki 160 tkm kohdalla. Kaikki romikset ryhjiä ko varaosista koska menneet kuumille kiville. Ei oo suunniteltu kestämään tätä tehoa siis. Ei tosin poikkee rellujen vikaherkkyydestä (isoista sellaisista) muuten eli suhteellisen epäluotettavia ovat ja tulevat kalliiksi pitää. Katsokaa esim. uudehkojen meganien ja lagunojen hinnanlaskua suhteessa kaikkiin muihin, kertoo omaa kieltään. Mukaviahan ne on, mutta ei paljoa lohduta kun auto putoo yht äkkiä liikenteessä takapyörien päälle.

        Lähistöllä olevilla romiksilta on jo melko turhaa hakea varaosia 1998 mallia vanhempiin ja muutkin merkit kun jo 2000-2001 mallitkin suoraan paaliin kun ei ole muka enään kysyntää jo kun arvottomina monesti ajetaan vaan loppuun eli ei enään leimasta läpi.


    • ANDEI 62

      OMISTAN RELLU 19 VM 93.JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ AUTO SAMMU AJOSSA EIKÄ SEN JÄLKEEN KÄYNTIIN LÄHTENY.NYT SITTEN TANKIN PUMPUSTA LÄHTIEN KATSONUT VIKAA SEKIN PELITTÄÄ MUTTA JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ RUISKUTUS EI ALA PELITTÄÄ OLISKOHAN BENSIINI OHJAUS YKSIKKÖ KERRALLA HAJONNU.MUUTA VIKAA EI AUTOSSA TÄMÄN PARIN VUOREN AIKANA OLE OLLUTKAAN BENSA PIHI 1.4L.

    • nice

      Minulla rellu -92 1,4 ruisku, alkoi kesken ajon pitämään ihmeellistä ulinaa vedon ollessa päällä???? ei muuten pidä ja tyhjäkäynnilläkin on kuin enkeli.... mikä voisi olla vialla??

    • relluttaja

      r19: Ei se siinä hinauksessa hajonnu vaan jouset tulivat tiensä päähän ja itsestään hajosivat. Itsellä kävi kans tolleen, ostin auton ennen inttiin lähtöö ja ekan kahen viikon päästä lomille tultuani huomasin perän tipahtaneen maihin. Kyllä pompottaa ajella ja vaikka toi tapaus sattu jo tammikuussa metsästän vielki uusia takajousia tohon. Heti kun auto on kunnossa niin koitan vaihtaa sen vaikka johonki 90-luvun japsiin jos ei muuta tule mutta toi riitti mulle ranskalaisten osalta. Ja uusia takajousia en osta koska sattuvat maksamaan 170e/kpl ja tohon mun relluun niitä menee 4kpl

    • raappana2

      R19 alkaa jo olla melko vanha auto, eli vähän ihmettelen ketjun aloittajan motiiveja. Nettiautossakin aika vähä on myynnissä. Ensimmäiset Meganetkin, joka on R19 seuraaja, ovat jo tosi vanhoja.

      Relluista yleensä sanoisin, että tietenkin vikaherkkiä ja varsinkin alustan osat ja sähközydeemit heikkoja. Mutta kyllä täytyy myös sanoa, että Suomessa on aina ollut huono markkinointi ja huolto-organisaatio. Melkein tuntuis olevan Rellun kuin muidenkin ranskalaisten autojen huolto lähestulkoon kokonaan foorumien harrastajien varassa. Kun tilanne on tämä, niin varaosatkin ja huolto on kallista tässä korkeakustanteisessa hyväveliverkostojen pyhäinlehmäinmaassa.

      Sitten on vielä tämä tietty Rellu-rasismi katsastamoissa. Ihan varmasti on selvät bonukset ja kiintiöt paljonko Relluja pitää hylätä katsastuksesta mitättömistä syistä, joita ei sitten muka huomata lainkaan olevan esim. japseissa ja hunniautoissa. Joskus vähän tuntuu siltä, että viranomaisten ja yleisen mielipiteen mielestä kansalainen saa ajaa vain Toyotalla tai Opelilla.

      Kannattaa tutustua Rellun, Sitikan ja Pösön foorumeihin, sieltä saa tarkempaa tietoa kuin täältä pölhö24-palstoilta.

      3 asiaa Relluissa on yleensä ollut hyvät: tilat, ajettavuus ja ruostesuojaus. Itse relluilevana en ota tähän väitteeseen kantaa, koska kokemukseni japseista on vähäiset. On niitä isojakin japsiautoja, eivätkä ne taida kaikki ihan kauheesti ruostua jos pitää huolta.

    • Onsyytävaroatuollaisia

      Tällä hetkellä jokaisen Rellu 19 rotiskon oikea osoite olisi lähin paalaamo. On nimittäin niin kammottavia pommeha että pois alta !

      • jaappanian_pommeja

        Mitähän pommeja Relluissa on? Toista se on Toyotalla, jossa turvatyynyt paukahtelee kesken ajon ja nyt viimeisimpänä se syttyy tuleen jos avaa ikkunan! Ja tietysti jos se kuuluisa kaasu jumittuu pohjaan niin pois alta...


      • Anonyymi

        Mulla 19 1.4koneella ajettu 230000 eikä ooku yksi paikka joutunu laitta,ja yksi pallonivel heinäkuun katsastukseen ,auto jokapäiväisessä ajossa .1990 V


    • Camryman

      Ranskanpullat on aina ollu vikalistojen häntäpäässä toista on japanilaisten kanssa.

      • iki-jumbo-tojo

        Toyota on aina kaikkien vertailujen viimeinen. Toista se on ranskalaisilla


      • ranskanPaskaa
        iki-jumbo-tojo kirjoitti:

        Toyota on aina kaikkien vertailujen viimeinen. Toista se on ranskalaisilla

        Minä puhun faktaa, toista se on sinun kohalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe