No nii!
Ny sit kuluttuajavirasto tms. on antanut julki sen, että kytkypuhelinkaupan tiedoittaminen ontuu... Aivan kuten sanoin jo muissa mielipiteissäni.
Ei ole kerrottu puhelimien tarkkoja hintoja 2v sopimuksesa tai eritelty pakettien osia yms.
Lisäksi kait markkinointikin on hyvin kyseenalaista.
Oliskohan nyt mm. soneran aika alkaa selvittää keille näitä on myyty ja kuinka ne toimii ja mahdollisesti alkaa purkaa kauppoja. vaihtaa niitä luureja ns. tavallisiin puhelimiin ja hyvittämään niitä maksettuja puhelinkuukausia.
Kuluttajaviraston kirje
4
936
Vastaukset
- kikke
Älä itke siellä pässi.
"Oliskohan nyt mm. soneran aika alkaa selvittää keille näitä on myyty ja kuinka ne toimii ja mahdollisesti alkaa purkaa kauppoja. vaihtaa niitä luureja ns. tavallisiin puhelimiin ja hyvittämään niitä maksettuja puhelinkuukausia."
Vittu mikä idiootti. - Nimetön
Mikä on ongelma? mulla on 200 minuutin kyykkyluurina N70, ja olen ihan tyytyväinen. 28,90 e/200 min ja tekstari pakeetti 4,5 e. En tajua mikä tossa olis niin kamalan huonoa, tai ihmeellisen kallista?
- Liittymä
"mulla on 200 minuutin kyykkyluurina N70, ja olen ihan tyytyväinen. 28,90 e/200 min ja tekstari pakeetti 4,5 e. En tajua mikä tossa olis niin kamalan huonoa, tai ihmeellisen kallista?"
Itselläni on 3000 min/kk paketti, jossa puhelimena Sony Ericsson K600i, yhteensä 8,95 e/kk.
Sinä siis maksat yli 3 -kertaisen hinnan, mutta silti minä puhun 15 -kertaisen määrän minuutteja.
Tekstareista maksan 0,69 e/kk, mihin hintaan saan *rajattoman* määrän tekstiviestejä. Tosin käytännössä niitä ei lähde yleensä edes 100 kpl/kk, mutta idea siitä, ettei haittaa, vaikka niitä joskus laittaisi 10.000 kpl/kk on kiva. - Nimetön
Liittymä kirjoitti:
"mulla on 200 minuutin kyykkyluurina N70, ja olen ihan tyytyväinen. 28,90 e/200 min ja tekstari pakeetti 4,5 e. En tajua mikä tossa olis niin kamalan huonoa, tai ihmeellisen kallista?"
Itselläni on 3000 min/kk paketti, jossa puhelimena Sony Ericsson K600i, yhteensä 8,95 e/kk.
Sinä siis maksat yli 3 -kertaisen hinnan, mutta silti minä puhun 15 -kertaisen määrän minuutteja.
Tekstareista maksan 0,69 e/kk, mihin hintaan saan *rajattoman* määrän tekstiviestejä. Tosin käytännössä niitä ei lähde yleensä edes 100 kpl/kk, mutta idea siitä, ettei haittaa, vaikka niitä joskus laittaisi 10.000 kpl/kk on kiva.Ihan kiva, mikä operaattori? Täällä böndellä kun ei kuulu muu kuin Sanera. Onhan noilla rätinälinjoilla ja Saunalahdella kivoja jättipaketteja ja mageita N93 luureja, mutta mitä tekee upeella luurilla ja 1000000 minuutilla puheaikaa ja tsiljoonalla tekstarilla, kun kenttä näyttää nollaa. On kokeiltu vaan ei toimi. Tele finlandillakin oli mainiot paketit, mutta ei ota uusia asiakkaita enään... Mutta viittenä ekaan kirjoitukseen, en tajua mitä siinä kitistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875