Blondit raksalla.....

oujee ...

Blondit raksalla:
>>>
>>>
>>>
>>> Erja: Voi ei, Pamela on taas myöhässä. Me ei ikinä saada tätä
>>urakkaa
>>>
>>> valmiiks ennen Jouluu.
>>>
>>> Doris: No, eihän täs enää paljon puutu. Seinät ja katto vaan. Joko
>>sä
>>>
>>> oot ostanu joululahjat?
>>>
>>> Erja: En mä kaikkii.
>>>
>>> Doris: Mä en tiedä yhtään, mitä mä ostasin Eskolle, kun se
>>>
>>> isänpäivälahjakin meni myttyyn. (Heittelee puhuessaan nauloja pois
>>>
>>> laatikosta)
>>>
>>> Erja: Miten niin?
>>>
>>> Doris: No, mä ostin sille solmion, mutta se piti viedä takas
>>kauppaan.
>>>
>>> Erja: Eikö Esko tykänny sen väristä?
>>>
>>> Doris: Ei siinä värissä ollu mitään vikaa, mutta se oli niin ahdas,
>>>
>>> ettei me saatu Eskon päätä siitä läpi.
>>>
>>> Erja: Voi kauheeta. Kaikkee ne myyvät. Miks sä muuten viskot niitä
>>>
>>> nauloja pois? Onko niissäkin jotain vikaa?
>>>
>>> Doris: Kato nyt, näissähän on nuppi ihan väärässä päässä.
>>>
>>> Erja: Äh, et sä tajuu. Ne tulee tietysti seinän toiselle puolelle.
>>>
>>> Doris: Niin tietysti! Voi että mä oon joskus hölmö! Mä panen
toiseen
>>>
>>> pinoon ne, mitkä menee toiselle puolelle. (Pamela tulee.)
>>>
>>> Pamela: Moi, sori että mä oon myöhässä! Ette arvaa mitä sattu?
>>>
>>> Doris ja Erja: No?!
>>>
>>> Pamela: No multa valu ne e-pillerit taas ulos. Mun täytyy mennä
>>>
>>> uudestaan lääkäriin ja sanoo, että se määräis vähän isompia
>>pillereitä.
>>>
>>> Nää minipillerit ei kerta kaikkiaan pysy.
>>>
>>> Erja: Voi jestas. Onneks mulla ei oo tollasta ongelmaa. (Taputtaa
>>> vatsaansa).
>>>
>>> Pamela: Ja sitten kun mä lähdin ajaan tänne duuniin, mä huomasin,
>>että
>>>
>>> bensa on melkein loppu, ja ajoin tietenkin oikein kovaa, ettei se
>>ehdi
>>>
>>> loppuu ennen bensistä, ja poliisi kehtas sakottaa mua vaikka mä
>>selitin
>>>
>>> sille tän tilanteen.
>>>
>>> Doris: No eihän miehet tommosta tajuu. Mäkin vein mun autoo täs yks
>>>
>>> päivä huoltoon yhelle Ilkalle ja se kysy että tehdääks kymppitonnin
>>>
>>> huolto. Mä sanoin sille, et eihän mulla sellaisia rahoja oo ja
>>lähdin
>>>
>>> veks sieltä.
>>>
>>> Pamela: Mä lähen nyt maalaamaan sitä saamarin käytävää. Aatelkaa:
>>>
>>> Ekapäivänä mä sain maalattua yli 10 metrii, tokapäivänä 8 metrii,
>>eilen
>>>
>>> vain 5 metrii. Nyt tulee varmaan vaan pari metrii, kun on niin
>>hiivatin
>>>
>>> pitkä matka maalipurkille.
>>>
>>> Doris: No ei voi mitään. Se kuuluu tän työn luonteeseen. Katoitteko
>>>
>>> tytöt muuten eilen sitä lätkän pronssiotteluu?
>>>
>>> Pamela: Joo. Ja tänään tulee kultaottelu, aika jännää vai mitä?
>>>
>>> Erja: Joo, mut sitä mä vaan ihmettelen, et koska ne pelaa sen
>>>
>>> hopeaottelun, kun siitä ei ole mitään mainintaa telkkarin
>>>
>>> ohjelmatiedoissakaan.
>>>
>>> Pamela: No jos se tulee vaik digiboksista.
>>>
>>> Erja: Kyllä siinä taas meitä tavallisen telkkarin katsojia
>>syrjitään,
>>>
>>> onhan se nyt ainakin paljon jännempi matsi kun joku pronssiottelu.
>>>
>>> Pamela: Joks te ootte muuten ostaneet joulukinkut?
>>>
>>> Doris: Mä panin sen jo kaks päivää sitten uuniin.
>>>
>>> Pamela: Mitä ihmettä varten? Mä laitan vasta aattona.
>>>
>>> Doris: No kyllähän sun vielä ehtii. Mulla on vähän eri juttu. Siinä
>>luki
>>>
>>> että paistoaika 1 tunti ensimmäiselle kilolle ja 45 minuuttia
>>>
>>> seuraaville ja Eskokin on aika tuhdissa kunnossa.
>>>
>>> Pamela: Sit mä ymmärrän! Mä meen nyt maalailee. Tässä lapussa
>>sanotaan,
>>>
>>> että pitäs maalata seinät ja ikkunat valkoseks. Pitääkö mun maalata
>>>
>>> ikkunanpieletkin?
>>>
>>> Erja: Paras että maalaat vain ikkunat, ettei tuu sanomista!
>>>
>>> Pamela: Okei. Nähdään ruokatunnilla.
>>
>>>
>>>
>>

1

2571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomo kehui

      Olin tänään eka päivää raksalla ja heti pomo kehui hyväksi mieheksi. Sanoi, että älä HYVÄ MIES sillä vatupassilla nauloja lyö!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe