belgi ja vauva

belgi ongelma

kertokaa hyvät ihmiset kuinka totutan belgi poikani(6v) vauvaan. Belgini ei ymmärrä ollenkaan mikä vauva on käyttäyminen on erittäin arveluttavaa. Koirastani en tahtoisi luopua, koska sijoitus paikka olisi lemmikkien hautausmaa,en halua antaa rakasta lemmikkiäni kiertoon. Kaikkeni teen jotta voisin koirani pitää...

2

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varsin nopeasti

Meidän belgiuros tottui vauvoihin varsin nopeasti. Mutta alussa pitää olla tarkkana ja kaikessa rauhassa antaa koiran tutustua vauvaan. Tarvittaessa koiralle on tehtävä jopa kovin kielloin selväksi miten vauvan kanssa ollaan. Isäntäväki sanoo koiralle kuinka ollaan. Toinen krittinen vaihe on se kun lapsi opettelee kävelemään. Silloin jouduin muutaman kerran aika kovasti kieltämään koiraa. Vauvalle ei saa edes murista, ei sitten yhtään. Nyt menee todella hyvin, kun koira ja lapset on kasvatettu elämään yhdessä ja sovussa.

• kyllä useimmiten

hyvin uuden tulokkaan mikäli laumassa on arvojärjestys kunnossa eli sinä olet johtaja ja sinä sanot miten käyttäydytään. Selkeät rajat (pelisäännöt)sekä koiralle että tulevaisuudessa myös lapselle. Vahvista omaa johtajuuttasi koiraasi niin en usko vaikeuksia tulevan..

tämä lienee eka lapsesi ja veikkaisin että olet pitänyt tuota koiraasi ennen "lapsenasi" ..kö?
      Onko sinulla koirasi hallinnassa joka (normaali)tilanteessa?

Tulevaisuudessa koiralla on oltava oma rauhoittumispaikka minne lapsella ei asiaa ja lapsi ei saa koko ajan koiran perässä juosta ja koiran on annettava lapsen olla rauhassa..kaksin ei saa koiraa lapsen kanssa jättää ellei todella ole varma että ne tulee toimeen rauhallisesti toisia häiritsemättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4141
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      139
      1828
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1184
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      102
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe