TATUOIJA TULI

TALOON! 24/7

Nythän tää meni ihan rocktouhuksi... Saavat valita tatskan. Kuka uskaltaa?!?!

43

3415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sittenkin

      olla ylimääräistä rahaa, tatskat ei oo mitään halpoja..

      • ........

        ........


      • ei saa olla

        kännissä ainakaan liikaa jos aikoo ottaa tatskan...


      • eivät ole saanut
        ei saa olla kirjoitti:

        kännissä ainakaan liikaa jos aikoo ottaa tatskan...

        tänään keittoa ja bb vei eillisetkin pois kun meinasivat juoda ne.


      • maksoin

        50 euroo


      • liikaa..
        maksoin kirjoitti:

        50 euroo

        250 meni että pamahti!


      • maksoi 50
        liikaa.. kirjoitti:

        250 meni että pamahti!

        sehän riippuu vähän missä tekee ja minkä kokoisen,mulla oli vaan yksi tuttu jokaa tekee niitä pimeesti ja siks halvalla. ja oli kunnon laitteet ja se teki samalla usealle kaverille samanlaisen


      • miettikääs
        ........ kirjoitti:

        ........

        Juuri Te, katsojat, sponssasitte asukkaille hienot tatskat!


      • vähän
        miettikääs kirjoitti:

        Juuri Te, katsojat, sponssasitte asukkaille hienot tatskat!

        äsken kun joku kävi ovella ja pyyti viiskymppisen, se meni varmaan BB;lle


      • ainakaan ole maksanut
        miettikääs kirjoitti:

        Juuri Te, katsojat, sponssasitte asukkaille hienot tatskat!

        :))


    • kun ...

      kakipossu kiljuu tuskissaan!!!

    • ottanu

      jonkun samanlaisen BB muiston

      • sellainen

        "virpomis kuva" ;)


      • sai....

        BB logoja, taitavat kaikki ottaa sellasetkin!


    • ai se kaki ottaa ihan oikeesti tatskan! luulin et ne vaa tussi kuvia tekee. onko tietoa jos joku muu aikoo ottaa?

      • ainakin ne kaikki juttelee ihan kuin aikoisivat ottaa....


      • oikeita tekee!

        olli taitaa kans ottaa, sarppa vielä harkitsee... Hanne ei oo vielä kommentoinu


      • ja Olli

        Hannesta en oole varma.


      • laittaa tatskan
        ja Olli kirjoitti:

        Hannesta en oole varma.

        meikkaaja.


    • jonkun sopimuksen

      kai jonkun sellaisen että eivät voi myöhemmin vaittaa siitä bb:lle

      • igorilla

        on sellanen tapa. tatskojen ja läväreiden suhteen


    • Vaikuttaa siltä et noi tietäis kuka toi on. Onks se joku julkkis tatuoja vai?

      • sitä tunne

        se on Igorin poppoota. Igorin tietää... IGOR ON SEXY MIES TURKISSAAN


      • IGORIn työntekijä

        huippu heppu


    • KILJUUUUUUUU

      HAHHAAAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHA SIKA

      • .........

        pitääkö joka asiassa valehdella???


      • läskeissä

        ei varmasti tunnu isompikaan piikki


      • tietenkään
        ......... kirjoitti:

        pitääkö joka asiassa valehdella???

        IHAN joka asiassa. tämä EI ole vale, eihän?


      • ainakin olet
        tietenkään kirjoitti:

        IHAN joka asiassa. tämä EI ole vale, eihän?

        on se vale kaki ei kilju se puhuu koko ajan kuten aina. :)


    • KAKI...........

      Vetäis täällä ruikuttajia jokaista turpiin. Se on helvetin kova jätkä vetää tatuointeja ja puhuu rivoja. Ottakaa mallia nössöposket!

    • kuvan Kaki

      valkkas?

      • ei kuitenkaan

        mikään pieni ole


      • ei tost osaa oikee sanoa mitä esittää. aika iso koukeroinen kuva toiseen "hauikseen".


    • sama se

      Tosi fiksua ottaa tatuointi puolen tunnin harkinta-ajalla. Mä olisin sanonut sille sällille, että piirrä mun selkään mitä tahdot, kuvalla ei väliä.

      • aiemmin jo puhuneet

        että ottasin tatskan, eli kyllä ne on sitä mielessään jo miettineet, nyt vain tuli kohdalla helppo tilanne saada se.


    • ottamaan tatuoinnin

      Hanne ei haluaisi tatuointia, mutta viikkotehtävä kusee jos ei ota. Nyt pitävät Hannea kiinni käsistä ja jaloista. Kaki valitsi tatskan. Selkään tulee hauska pellen kuva.

      :)

    • olen rehellisesti

      Kyllä mä ottaisin mielelläni ilmaisen tatskan, ei oo halpaa lystiä ottaa!

      • TATUOI

        atte on saapunut taloon....kiva tyyppi ja osaa todella tehdä hyviä kuvia


      • maksaa jotain
        TATUOI kirjoitti:

        atte on saapunut taloon....kiva tyyppi ja osaa todella tehdä hyviä kuvia

        300euroa....pienemmät 100ekee...


      • urakkatahtiin
        TATUOI kirjoitti:

        atte on saapunut taloon....kiva tyyppi ja osaa todella tehdä hyviä kuvia

        Tatskoja urakalla halukkaille. Piirtää tarvittaessa suoraan neulalla.


    • .........

      Tatuoinnit ovat alatyylisiä. Aikaisemmin niitä oli vain vangeilla ja merimiehillä. Noistahan kukaan ei ole malli, mutta sellaiselle tatuointi olisi haitta, samoin kuin kaikille muillekin akateemisilla aloilla työskentelevillä.

      Tatuointeihin kyllästyy enemmin tai myöhemmin ja sitä ei pitäisi ottaa painostuksen alaisena. Äidit itkevät varmaankin katsoessaan lasten tatuoinnin ottamista. Iho on kauneimmillaan ilman tatuointeja.

      • teikäläisen

        ikää? sukupuoli on varmasti nainen.. tai sitten uskovainen poikamies, joka asuu vielä äitinsä luona..


    • rakastettunsa nimi!

      Wau! Rohkea jätkä! Tuo on merkki ikuisesta rakkaudesta!

      Tatuoinnissa lukee "Olli".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe