suoraa lukiosta taikiin?

miten on

Pääseekö yleensä kukaan heti lukiosta Taikiin? Tuleeko paljon porukkaa Lahden kautta? Ja kuinka monta kertaa keskimäärin haetaan, ennen kuin päästään sisään (riippuu toki linjasta mutta..)?

4

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

sitä, miksi kukaan Lahden kautta enää edes menisi Taikkiin? Korkeintaan suorittamaan sen lisävuoden, jotta titteli vielä vähän muuttuu (jos sillä nyt on jollekkin merkitystä).

• niin se menee

joo monet menee toiseen kouluun ja koittaa sitäkautta taikkiin esim lahden kautta tunnen monia jotka näin on tehnyt. kokeile kuitenkin moniin paikkoihin. lahti kuitenkin hylkää hakemuksesi jos et aseta sitä ykkösijaksi nii vaikee juttu

• kuullut
        niin se menee kirjoitti:

joo monet menee toiseen kouluun ja koittaa sitäkautta taikkiin esim lahden kautta tunnen monia jotka näin on tehnyt. kokeile kuitenkin moniin paikkoihin. lahti kuitenkin hylkää hakemuksesi jos et aseta sitä ykkösijaksi nii vaikee juttu

yhdestäkään, joka olisi Lahden "koulun" jälkeen käynyt vielä Taikin (muuta kuin se yksi lisävuosi) Turhaa se ainakin on. Eräskin opiskelija tuli itseasiassa Taikin jälkeen Lahteen, koska Lahdessa opiskelu on käytännönläheisempää kuin taikissa. Opiskelijoilla ihan yhtä suuret/pienet työnsaatimahdollisuudet, koska molemmat arvostettuja kouluja.

• BARE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9193
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6950
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6685
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      35
      5816
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5593
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3611
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3425
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3233
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      57
      3232
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2992
    Aihe