olen ystäväni kanssa lähdössä petariin aikamatkat toimiston kautta.Mitä tulisi muistaa,jotta välttyisi idioottimaisilta harmi tapauksilta?kullanarvoisia vinkkejä sekä neuvoja kaivataan!Osaisiko joku viisas venski matkaaja suositella hyviä pietarin yökerhoja?
Kiitos ennalta jo!
miten ennakkoluulot pois?
7
1957
Vastaukset
- pitermees
city lehen juttu.
- Dobermann
Tavallisesti Aikamatkojen matkanjohtajat ovat mukana myös "radalla", eli heiltä saa parhaat vinkit yökerhoista. Tulevan viikonlopun reissu lienee sikäli poikkeuksellinen, että sinne ei ole lähdössä kumpikaan vakio-oppaista, joten täyttä varmuutta ei asiasta ole.
Kokeilun arvoisia perusmestoja ovat ainakin Rossi´s ja Revolution. Mikäli haluaa nähdä vilauksen pietarilaisesta glamourista, voi käydä kokeilemassa paikallisen juppinuorison suosimia paikkoja kuten Jet Set, Decadance ja Ludovic.
Oletteko menossa jo tulevana viikonloppuna? Jos olette, niin törmäillään siellä!- birdy88
Pistän kyseiset paikan nimet mieleen ja muisti lokerooni :}
Olemme lähdössä 29.12 ja vietämme pietarissa uuden vuodenkin.
eilen tuli varattua matka ja tänään tulikin vahvistus ilmoitus.huomena laittamaan passi hakemus...ehtiiköhän se kuukauden sisällä.
Mitä muta hyvää osaisit kertoa pietarista? - Dobermann
birdy88 kirjoitti:
Pistän kyseiset paikan nimet mieleen ja muisti lokerooni :}
Olemme lähdössä 29.12 ja vietämme pietarissa uuden vuodenkin.
eilen tuli varattua matka ja tänään tulikin vahvistus ilmoitus.huomena laittamaan passi hakemus...ehtiiköhän se kuukauden sisällä.
Mitä muta hyvää osaisit kertoa pietarista?Nähdään siis Pietarissa uutena vuotena! Itsekin olen tuolle Aikamatkojen reissulle osallistumassa muutaman tamperelaiskaverin kanssa.
- Tellustelija
Dobermann kirjoitti:
Nähdään siis Pietarissa uutena vuotena! Itsekin olen tuolle Aikamatkojen reissulle osallistumassa muutaman tamperelaiskaverin kanssa.
Jaa, vai Uusi Vuosi...
No, siis nimenomaan uutena vuotena Pietarissa pitää mennä just sinne minne pääsee ilman, että ihan koko matkakassa menee sisälle pääsyyn. 100 euron lippu ei ole mikään harvinaisuus, edes ns. normaalipaikassa!
Eli tuollaiseen vanhojen matkailujen perusteella kannattaa varautua. Nevskillä kuitenkin menoa riittää, ja jos ei ole ihan hirveä pakkanen niin siellä myös hyvin viihtyy :)
T:Tellustelija - birdy88
Dobermann kirjoitti:
Nähdään siis Pietarissa uutena vuotena! Itsekin olen tuolle Aikamatkojen reissulle osallistumassa muutaman tamperelaiskaverin kanssa.
Minut tunnistat kuvaukseni perusteella ja minä taas sinut kuvastasi :D
- miu
birdy88 kirjoitti:
Minut tunnistat kuvaukseni perusteella ja minä taas sinut kuvastasi :D
Keskustorilla tavataan aamuvarhaisella! Itsekin lähdössä uutta vuotta Pietariin viettämään ystäväni kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882