Fiktiivisen raiskaajan tausta

Useimmiten kirjoitan fiktiota muista kuin suomalaisista henkilöistä. Teinivuosina esim. kirjoitin runsaasti intiaaniaiheisia tarinoita. Kirjoiteltuani nyt reilun vuoden ajan eroottisia fanifiktioita olen alkanut miettiä ideaa omaperäisestä tarinasta, jossa olisi raiskaaja. Näkökulmahenkilö olisi nainen. Olen tosin epävarma miehen kansallisuuden ja etnisen taustan valinnasta. Ainakaan hän ei voi olla muslimi tai romani, sillä ei tule kuuloonkaan, että minä lisäisin ehdoin tahdoin ennakkoluuloja kyseisten ryhmien edustajia kohtaan. Jos tarinan raiskaaja olisi afrikkalainen tai intiaani, saisin todennäköisesti kimppuuni sekä poliittisen korrektiuden vaatijoita että intomielisiä rasismin vastustajia. Toisaalta on aivan yhtä arveluttavaa kuvata raiskaajaksi ranskalainen, eestiläinen tai edes suomalainen mies. Lukijathan saattaisivat hyvinkin luulla, että mielestäni KAIKKI eestiläiset tai ranskalaiset miehet ovat raiskaajia, puhumattakaan siitä, että Suomi-miehet jälleen kerran uskoisivat yhden naisen inhoavan heitä yli kaiken.

4

5767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kundi....

Tää on fantasiastooria, ei rotumielipide-keskustelua, kirjoita fantasia sellaisena kuin se susta on hyvä, itse kyllä tiedät mitä tarkoitat. Jos joku ei tajua että kirjoitat sitä just siksi että vain sattumalta tykkäät siitä niin, se on niiden ongelma. Jos alkaa miellyttää kaikkia herneennenäänvetäjiä, sitä saa tehdä loppuikänsä. Yhtä lailla voisi valkoisen raiskaajan tulkita "rotuopiksi" mutta kun kysymys ei nyt vain ole siitä... Feel free!

• KeltainenKuningas

tuo raiskausfantasia on kaiketi aika toistuva.

Jos saan ehdottaa, itseäni kiehtoo "raiskaajina" sellaiset miehet joista en normaalisti pidä (esim. Vincent Cassel).

Kirjoita sellainen tarina, josta itse pidät!
      Siinä ranskalaisessa olisi kyllä ideaa.....;)

• Kiitos asiallisista kommenteista. Tässä ei nyt kuitenkaan ole kyse raiskausfantasiasta vaan tavallisesta tarinaideasta, johon kuuluu seksuaaliset tarpeensa yhteisönsä kieltämällä tavalla tyydyttävä mies.

• KeltainenKuningas
        Suomi-tyttö kirjoitti:

Kiitos asiallisista kommenteista. Tässä ei nyt kuitenkaan ole kyse raiskausfantasiasta vaan tavallisesta tarinaideasta, johon kuuluu seksuaaliset tarpeensa yhteisönsä kieltämällä tavalla tyydyttävä mies.

en varmaankaan lukenut viestiäsi sitten ajatuksen kanssa. Tuokin on kyllä hyvä idea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      829
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      26
      774
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      726
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      688
    7. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      680
    8. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      678
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      39
      650
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe