seksinovelli: Kerro, kerro kuvastin.

Mila Rakas

Tuukka istui sängynreunalla kalsareissaan. Se katsahti minua mietteliään näköisenä. Olin käynyt vaihtamassa sateessa kastuneet vaatteet kevyeen sifonkileninkiin, jota käytin yöasuna kyläillessä ja kotona kotiasuna, jos joku vieras sattui tulemaan käymään. Oikeasti inhosin vaatteita ja kun sain olla itsekseni en koskaan käyttänyt rihman kiertämää.

”Seurusteletsä?”, Tuukka kysyi ja nojautui taaksepäin suoristettujen käsivarsien varaan. ”En mä ole seurustellut vähään aikaan”, sanoin hämilläni. Mikä sillä oli? Sen ääni kuulosti uhkaavalta ja sen katse kulki varttani pitkin kuin yrittäen riisua minut. Laitoinkohan mä tukihousut kunnolla, hätäännyin.

Kävelin ikkunalaudalla olevan peilin eteen ja aloin suoria käkkäräksi mennyttä kiharapilveäni. Mittailin peilikuvaani hermostuneesti. Pienet rintani törröttivät nätisti ohuen kankaan alta, maha ei pullottanut eikä mikään muukaan. Vaikka huoneessa olikin hämärää, kumarruin vielä varmuuden vuoksi lähemmäksi peilikuvaani. Sormeni tunnisti ylähuulen ylle kuivuneen spermaklöntin. Raapaisin sen pois, ei hätää. Muistin, miltä Tuukan suuhuni laskema sperma oli maistunut vain hetkeä aikaisemmin. Kun oikein yritin, maistoin sen vahvan aromin vieläkin.

Vilkaisin sängylle peilin kautta. Tuukan alaston vartalo hehkui hämärässä. Se oli kaunis hoikka vartalo. Vain lyhytlahkeiset valkoiset alushousut olivat vartalon peittona. Yritin nähdä, miten kalsareiden etumus pullisteli. Oloni muuttui yhtäkkiä tukalaksi, kun muistin selkeästi, miltä Tuukan iso penis oli näyttänyt, tuntunut ja maistunut.

”No kenen postia noi sitten on?”, Tuukan kysymys sivalsi hiipivän himoni. Yöpöydällä lojui sähkölasku ja Amnestyn jäsentiedote. ”Tää on broidin kämppä”, aloitin hätääntyneesti, ” mä oon täällä vaan kesän yli. Kato, ettei kukat lakastu sillä aikaa, kun se on Jenkeissä”, jatkoin innostuneena keksimästäni valheesta. Tuukka oli noussut sängyltä ja seisoi takanani. Kun uskalsin vihdoin katsoa sitä peilin kautta, en tiennyt, mitä näin. Sen silmät kiilsivät oudolla tapaa ja kulkivat levottomina pitkin vartaloani palaten aina välillä silmiini. ”Ja sekö oli unohtanut parranajokoneensa ikkunalaudalle?” Tuukan tasainen ääni kysyi hiljaa. Jähmetyin paikalleni. Aukaisin suuni sanoakseni jotain, mutta ajatukseni löivät tyhjää. Olin täysin lamaantunut Tuukan yllätysiskusta. Ja mikä pahinta: tiesin Tuukan tietävän.

”Anteeksi”, aloin sopertaa. Näin kuinka sormeni näpersivät hameeni helmaa, valkoviiniläikkä näkyi edelleen himmeästi kankaalla. ”Mun ei olis pitänyt… tai mun olis pitänyt kertoa.” Ääneni vaimeni. Jostain syvältä kuin menneisyydestä, ennen koetusta, nousi kuristus kurkkuuni, vesi kihosi silmiini.

Samassa tunsin Tuukan takanani. Hänen kätensä laskeutuivat lantiolleni, leuka kosketti korvapieltäni. ”Hei, ei se mitään.” Kohtasin Tuukan levolliset silmät peilissä. Miten niin ei mitään? ”Mut…”, sopersin hämmentyneenä. Tuukka pyöritti sormensa ympärille kiharaani. Käsi siirtyi lantioltani hitaasti ylös vartaloni etupuolelle. Näin peilistä kämmenen kulkevan rintani päällä, tunsin sen kevyesti puristavan rintani sisäänsä. ”Enks mä sanonut jo puistossa, että sulla on nätit rinnat?”, Tuukan pehmeä ääni kuiskasi korvaani samalla kun vartalo painautui omaani vasten. Alaselkääni painoi kova möykky. Peilissä kohtasin Tuukan kuumeisen katseen - kovetuin kuin iskusta, kun tajusinkin Tuukan haluavan minua. Näin, kuinka leninkiini oli muodostunut kumpare, jota pikkuhousut eivät pystyneet kätkemään. Nolostuneena liikahdin ja samassa kumpare leningissäni heilahti: nyt se oli kuin teltta, joka kätki alleen pystyn aisan. Haukoin henkeäni, niin kivistävä ja samalla helpottava oli tunne alapäässäni.

Tuukka oli saanut leninkini niskalenkit auki ja satiininen yläosa valahti lantiolleni, missä se jäi roikkumaan ylöspäin sojottavaan erektiooni. Jouduin auttamaan saadakseni leningin päältäni. Penikseni varsi taipui alaspäin leningin puristuksesta. Näin peilistä, kuinka kiskoin leninkiä alas elimeni vartta pitkin sentti sentiltä. Lopulta, viimeisen sentin päässä, elimeni ponnahti vapauteen.

”Sulla on komea kalu”. Pakko se oli uskoa, kun näin sen omin silmin peilistä. Näky oli absurdi: peili näytti toisaalta melkoisen viehättävän leijonaharjaisen neidon pystyine rintoineen ja toisaalta tämän neidon haaroista nousevan kookkaan miehisen elimen. Pakko se oli uskoa – se olin minä.

Näin kuinka Tuukan kädet lähtivät kulkemaan pitkin vartaloani. Ne hivelivät rintojeni kaaria, sileitä lanteitani ja kulkivat kohti napaa vasten kohonnutta penistäni. ”Tykkätsä siitä?”, ujo ääneni kysyi. Tuukan käsi tarttui penikseni varteen ja veti esinahkan taakse punaisena hehkuvan terskani päältä. Kurkustani pääsi vaimea ynähdys. Tiesin Tuukan pitävän siitä.

Tuukka oli laskenut housunsa nilkkoihin ja näin selkäni takana seisovan toisen komean kyrvän. Tuukka painoi lantionsa kiinni minuun ja tunsin kuinka väliimme jäi kova kanki. Huokaisten kaarsin selkäni notkolle ja nostin takapuoltani niin, että Tuukan elin pääsi hieromaan pakaroitteni väliin jäävää vakoa. Tuukan käsi elimelläni alkoi tehdä nykiviä hitaita vetoja. Hervoton nautinto kulki lävitseni. Olin yhtä kiimassa kuin kaluni, joka valui limaa.

Peilistä näin, kuinka minua pidempi Tuukka notkisti polviaan päästäkseen alemmaksi ja samassa yli kaksikymmentäsenttinen kyrpä puski jalkojeni välistä. Minusta tuntui kuin olisin istunut vahvalla aisalla! Turpea punainen terska hieroi reisieni sisäpintaa ja tökki kiveksiäni Tuukan imitoidessa naimista. Kosketin Tuukan terskaa: se oli lämmin ja märkä. Vein sormet suuhuni ja maistoin niissä peniksen maun, johon oli sekoittunut vanhan sperman makua. Kiihotuin valtavasti, kun muistin, kuinka tämä samainen kalu oli pumpannut suuni täyteen spermaa vain puolisen tuntia sitten puiston penkillä. Suljin silmäni ja elin hetken uudelleen. Nieluun kohdistunut kova paine kyrvän roiskaistaessa ensimmäinen raju suihkaus spermaa suuni perukoille, miehen vahva maku joka täytti hetkessä makuaistini.

Voihkaisin, sillä samalla tunsin, kuinka Tuukan kalu oli löytänyt anukseni. Suuri kovettunut terska voiteli limallaan reikääni etsiessään oikeaa kulmaa sisääni. Työnsin lantiotani taaksepäin ja aistini terävöityivät. Tunsin kuinka peräaukkoni avautui terskan työntyessä suoleeni. Vaikersin kiihkossa. Se oli siellä, mutta vain vaivoin. Tuukka notkisti jälleen polviaan ja alempaa paremmasta kulmasta aloitti matkan suoleni perukoille. Kädet puristivat vyötärölläni ja työntäessään omaa lantiotaan minua kohti hän kiskoi samalla minun takamusta lähemmäksi häntä. Haukoin henkeäni. Penis työntyi itsepäisesti syvemmälle tiukkaan reikääni. Käteni haparoivat tukea ikkunalaudasta. Tunsin olevani liian pieni ja ahdas jollekin niin isolle, jonka olin nähnyt peilissä. Valtavalla voimalla täytyin täyttymistäni jättiläismäisestä peniksestä.

Lopulta olimme yhtä: Tuukka oli täyttänyt minut viimeistä senttiään myöten ja alkoi nyt hitaan nussimisen. Pitkin vedoin kyrpä liikkui suolessani edes takaisin ja muutaman vedon jälkeen aloin rentoutua. Olin kostunut ja kyrpä liukui lihassani entistä sujuvammin. Kuulin kuinka Tuukan katkonaiseen hengitykseen sekoittui naimisen ääni: tiukat vedot lotisivat suolessani.

Nostin katseeni ja näin Tuukan katseen seuraavan kyrpänsä liikkeitä. Se mahtoi olla kiihottava näky: tiukka turvonnut anus, joka puristi paksun kyrvän vartta. Halusin nähdä sen itse, joten käännyin sivuttain. Tuukka ei osannut arvioida siirtoani ja penis ponnahti anuksestani. Sekunnin ajan peilissä näkyi pieni punainen aukko, joka kiilsi aukinaisena ja limaisena. Tuoltako lihani näyttää sisältä päin, kävi mielessäni. Tuukka tarttui peniksensä varteen ja näin kuinka jo sulkeutunut aukko venyi uudestaan ison terskan kiilatessa sisään. Tuukka oli siirtänyt kätensä lanteilleni ja oman lantionsa työnnöllä puski kyrpänsä pitkän varren juurta myöden suoleeni. Takaisin päin vetäessään kyrvän pinta kiilsi limasta. Tuukka toi terskan aivan aukolle ja aloitti taas pitkän työnnön sisääni.

Näin peilistä oman kiihottuneen katseeni ja avonaisen suuni, hikisille kasvoilleni liimautuneet kiharat, kiinteän pienen takamukseni, joka työnsi Tuukkaa vasten, erektiossa olevan penikseni joka vaappui työntelyjen tahdissa, rintani joita pitkin hiki valui. Tuukan hoikan pystyn varren, hieman taaksepäin taipuneen pään ja suljetut silmät. Kyrvän joka yhdisti meitä ja joka liikkui pakaroitteni välissä. Pumppasin perseelläni tätä maagista aisaa niin hyvin kuin vain pystyin.

Katseemme kohtasivat peilissä. Tuukka kiihottui entisestään katseen löytäessä erektioni. Hän tarttui kaksi käsin peniksestäni ja huomatessaan, että tämä ote oli itse asiassa lujempi ja tukevampi kuin ote lantiolta, Tuukka kiihdytti naimisen vauhtia. Orgasmi ei ollut kaukana. Vartaloni kiihtyi aistinautintojen yliannostuksesta. Peräsuoleni nautti kyrvän kiivaasta hieronnasta, oma kaluni esinahkan vetelystä. Kiveksiini kerääntynyt voima ei enää ollut pysyä aisoissa. Pitkään vartaloani kiusannut kiihotustila oli purkautumisen kynnyksellä. Kivekseni sykkivät ja lähettivät vihdoin siittiöt liikkeelle. Näin kuinka vatsaani vasten kovettunut elimeni alkoi syöstä spermaa. Sperman vahva tuoksu tunki sieraimiini. Terskani vaosta suihkusi spermaa valtavina ryöppyinä rinnoilleni. Rintani peittyivät muutamassa sekunnissa valkoiseen eritteeseen.

Tuukka lopetti peräsuoleni luukuttamisen nähdessään laukeamiseni. Kiihkeästi hän käänsi minut ympäri ja kätki kasvonsa rintoihini. Hänen suunsa hamusi nännejäni, kieli vaelsi levottomana ihollani, suu ahnehti spermaa rinnoiltani. Olin hämmentynyt siitä kiihkosta, millä hän nuoli spermaani. Siinä samassa Tuukka ponkaisi pystyyn ja spermaa alkoi ryöpytä kasvoilleni. Nostin katseeni ja näin kuinka Tuukka runkkasi ja joka vedolla päälleni ryöpsähti uusi lasti spermaa. Olin kauttaaltaan sperman peitossa, oma spermani ja Tuukan sekoittuivat yhdeksi suureksi spermamereksi, joka peitti minut alleen.

Jalkojen pettäessä Tuukka rojahti päälleni. Kaksi hikistä ja spermaista vartaloa huohotti ja makasi lattialla. ”Se oli upeaa”, ääni kuiskasi korvaani.

Sälekaihtimien välistä näin kuinka vastapäisessä ikkunassa verho heilahti.

7

7712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaastolla

Homojutuille on oma osasto, vie sepustuksesi pois täältä

• Matti

kun noin upea novelli on luettavana, niin ei paljoakaan välitä millä osastolla se on.. pääasia että se on. jos joku nyt loukkaantuu shemale-novelleista, niin omapa on ongelmansa. minun puolestani tuollaisia tarinoita saisi olla täällä enemmänkin.

mutta kuitenkin, jatka samaa rataa, Mila =)

• Hurrr

Eikös tänne kuulu kaikki novellit? Miksi sitten tämä tarina sinne täytyisi laittaa, onhan tämäkin novelli. Ei pääse yli eikä ympäri. Vai vaivaako homofobia...? =)

• Mila Rakas
    • Mila Rakas

Tämä tarina on siis täysin fiktioita. Mutta jos jotain kiinnostaa tietää, mikä oli tarinan totuudellinen alku, voi sen käydä lukemassa Tositarinoista:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1500000000000004&conference=2500000000000015&posting=21500000000211234

• Mies42

Tämä on vielä parempi kuin ensimmäinen osa. Millainen voi enää olla seuraava?

• m.o.p.i

kiva ettei kaikki ole tiukkapipoja.lisää tällaisia loistavasti kirjotettuja,eikä niin tasapaksuja ja ennalta-arvattavia tarinoita!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe