POLTTEESSA

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Minun muru rakkastaa kuin
auringonnousu preeriaa

Minä kuin nälkäinen kojotti
kieli pitkällä
juoksen pitkin punaista hiekkaa

Poltat minut - muru
mutta en sittenkään
etsi varjoa

Elän poltteessa

Elän sinusta -



Preerian aurinko

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

10

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rellu

      olipas erilainen runo taas murulta - kovasti on
      syvällisiä nyt nämä tämän aamun muutamat runot,
      joita olen vasta ehtinyt tässä lukemaan.

      Mutta, tässä runossa on kyllä erikoisia element-
      tejä, jois pidin. Ensimmäinen säkeistö on jo
      aika jännä kokonaisuus vaan täydentää sitä.

      Pidin runon extratyylistä, piristettä - kuten
      olen jollekkin aiemminkin sanonut; poikkeaa
      massasta.

      Kiitz tästä ja - eloa sitten vaan " poltteessa "

      • *MURUKULTA*

        Ei ole poltteesta tietoakaan! Vettä tulee taas taivaan täydeltä! Omiaan vetämään jokaista syviin mietteisiin, niin runoissakin.

        Minä en oikein osaa antaa periksi vielä tuolle pimeydelle, vaikka kyllä se koittelee taas..
        Ehkä siitä vastaan tappelemisesta syntyy jotain erinlaista sitten, itse en osaa katsoo ja nähdä asiaa.

        Kiitos Rellu, kommentistasi ja pirteetä pvää kuiteskii! :)


    • lio

      jos ei muuten niin tää ikuinen sade kyllä viilentää poltteesi ja sanon vain, hienosti ilmaistu "polte" runoksi, etkö voisi jakaa vähän kanssasi kun on niin kylmä ja...........

      Huomenta murukulta ja kiitti runosi poltteesta!

      • *MURUKULTA*

        Kyllä se aurinko alkaa paistaan jossain vaiheessa.
        Tilattu on! :) Ja eikös sitä laulussakin lauleta, että; 'no onkos tullut kesä ny talven keskelle..':))) Ja vastaus on, kun katsoo ikkunasta ulos! :/*mur*

        Kyllä minä voin, vaikka puolittaa kaiken muun, jos kylmäs on, mutta joitain asioita eiiii....! :))

        Kynttilä lämpöä nyt kuitenkin pvääsi, lio! :)


    • TöllinLiisa

      Murukulta ,sää safarilla,
      keitaita ei sielä pahemmin näy.

      Palas safarireissuni mieleen runostas.
      Ihmettä ,sieläki on elämää?

      Hymy tässä herahtaa,kiitos poltteesta.Liisa

      • *MURUKULTA*

        Joka paikassa on elämää! :)
        Vaikkei heti uskoisikaan ja
        pisara vettä..saa sen kukoistamaan! :)

        Kiva kun hymyn sait! :)


    • Sinä olitkin preerialla.
      Voi ja minä taivasalla.
      Sateessa itkemässä.

      Ihanaa iltapäivää sinne preerialle,,,,hymynkin sait aikaan

      • *MURUKULTA*

        Näin se elämä heittelee! Välillä sateseen, välillä aavikolle auringon poltteeseen! Mutta eipäs ole ykstoikkoista meitin elo,ei. Vai mittee? :))

        Itketään ja nauretaan, kyyneleet meillä valuu vaan! Mutta periksi ei anneta milloinkaan!

        Touhukasta iltaa meille molemmille! :)


      • Z**
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Näin se elämä heittelee! Välillä sateseen, välillä aavikolle auringon poltteeseen! Mutta eipäs ole ykstoikkoista meitin elo,ei. Vai mittee? :))

        Itketään ja nauretaan, kyyneleet meillä valuu vaan! Mutta periksi ei anneta milloinkaan!

        Touhukasta iltaa meille molemmille! :)

        Mitäs mänit sinne reerijan erämuahan ihtees polttamaan?..Minäpäs laenoon tähän yhtä ommoo runnoo:

        Kaktuksen kukka kahtoo miettien
        vieläkö murokulta jaksaa tulla
        luokse sen.
        Kulukija viimeesellä matkallaan
        halaki erämuan.


      • *MURUKULTA*
        Z** kirjoitti:

        Mitäs mänit sinne reerijan erämuahan ihtees polttamaan?..Minäpäs laenoon tähän yhtä ommoo runnoo:

        Kaktuksen kukka kahtoo miettien
        vieläkö murokulta jaksaa tulla
        luokse sen.
        Kulukija viimeesellä matkallaan
        halaki erämuan.

        Mää mittään polttanna oo! Kato vaik'!:)
        Ossaan se minnäi kaa, kuuntelo;

        "Kaktuksenkukkaa kerran, katselin kera hienon herran!

        Niin , siitä kerron sen verran,
        että ei kukka pistänyt minua lain,
        vaan hieno herra vain..

        Kun nimeäin ei osannut lausua,
        piti minun pois painua!" :)

        Niih, jotta Z, soo moro iltoo sulle! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe