¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Minun muru rakkastaa kuin
auringonnousu preeriaa
Minä kuin nälkäinen kojotti
kieli pitkällä
juoksen pitkin punaista hiekkaa
Poltat minut - muru
mutta en sittenkään
etsi varjoa
Elän poltteessa
Elän sinusta -
Preerian aurinko
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
POLTTEESSA
10
366
Vastaukset
- Rellu
olipas erilainen runo taas murulta - kovasti on
syvällisiä nyt nämä tämän aamun muutamat runot,
joita olen vasta ehtinyt tässä lukemaan.
Mutta, tässä runossa on kyllä erikoisia element-
tejä, jois pidin. Ensimmäinen säkeistö on jo
aika jännä kokonaisuus vaan täydentää sitä.
Pidin runon extratyylistä, piristettä - kuten
olen jollekkin aiemminkin sanonut; poikkeaa
massasta.
Kiitz tästä ja - eloa sitten vaan " poltteessa "- *MURUKULTA*
Ei ole poltteesta tietoakaan! Vettä tulee taas taivaan täydeltä! Omiaan vetämään jokaista syviin mietteisiin, niin runoissakin.
Minä en oikein osaa antaa periksi vielä tuolle pimeydelle, vaikka kyllä se koittelee taas..
Ehkä siitä vastaan tappelemisesta syntyy jotain erinlaista sitten, itse en osaa katsoo ja nähdä asiaa.
Kiitos Rellu, kommentistasi ja pirteetä pvää kuiteskii! :)
- lio
jos ei muuten niin tää ikuinen sade kyllä viilentää poltteesi ja sanon vain, hienosti ilmaistu "polte" runoksi, etkö voisi jakaa vähän kanssasi kun on niin kylmä ja...........
Huomenta murukulta ja kiitti runosi poltteesta!- *MURUKULTA*
Kyllä se aurinko alkaa paistaan jossain vaiheessa.
Tilattu on! :) Ja eikös sitä laulussakin lauleta, että; 'no onkos tullut kesä ny talven keskelle..':))) Ja vastaus on, kun katsoo ikkunasta ulos! :/*mur*
Kyllä minä voin, vaikka puolittaa kaiken muun, jos kylmäs on, mutta joitain asioita eiiii....! :))
Kynttilä lämpöä nyt kuitenkin pvääsi, lio! :)
- TöllinLiisa
Murukulta ,sää safarilla,
keitaita ei sielä pahemmin näy.
Palas safarireissuni mieleen runostas.
Ihmettä ,sieläki on elämää?
Hymy tässä herahtaa,kiitos poltteesta.Liisa- *MURUKULTA*
Joka paikassa on elämää! :)
Vaikkei heti uskoisikaan ja
pisara vettä..saa sen kukoistamaan! :)
Kiva kun hymyn sait! :)
Sinä olitkin preerialla.
Voi ja minä taivasalla.
Sateessa itkemässä.
Ihanaa iltapäivää sinne preerialle,,,,hymynkin sait aikaan- *MURUKULTA*
Näin se elämä heittelee! Välillä sateseen, välillä aavikolle auringon poltteeseen! Mutta eipäs ole ykstoikkoista meitin elo,ei. Vai mittee? :))
Itketään ja nauretaan, kyyneleet meillä valuu vaan! Mutta periksi ei anneta milloinkaan!
Touhukasta iltaa meille molemmille! :) - Z**
*MURUKULTA* kirjoitti:
Näin se elämä heittelee! Välillä sateseen, välillä aavikolle auringon poltteeseen! Mutta eipäs ole ykstoikkoista meitin elo,ei. Vai mittee? :))
Itketään ja nauretaan, kyyneleet meillä valuu vaan! Mutta periksi ei anneta milloinkaan!
Touhukasta iltaa meille molemmille! :)Mitäs mänit sinne reerijan erämuahan ihtees polttamaan?..Minäpäs laenoon tähän yhtä ommoo runnoo:
Kaktuksen kukka kahtoo miettien
vieläkö murokulta jaksaa tulla
luokse sen.
Kulukija viimeesellä matkallaan
halaki erämuan. - *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Mitäs mänit sinne reerijan erämuahan ihtees polttamaan?..Minäpäs laenoon tähän yhtä ommoo runnoo:
Kaktuksen kukka kahtoo miettien
vieläkö murokulta jaksaa tulla
luokse sen.
Kulukija viimeesellä matkallaan
halaki erämuan.Mää mittään polttanna oo! Kato vaik'!:)
Ossaan se minnäi kaa, kuuntelo;
"Kaktuksenkukkaa kerran, katselin kera hienon herran!
Niin , siitä kerron sen verran,
että ei kukka pistänyt minua lain,
vaan hieno herra vain..
Kun nimeäin ei osannut lausua,
piti minun pois painua!" :)
Niih, jotta Z, soo moro iltoo sulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
