Tervehdys! Toivon saavani asiallisia ja mieluusti asiantuntevia vastauksia kysymyksiini.
Ikää minulla on 30 ja koiraharrastusta takana omien koirien kera 10 vuotta (puruja, hakua, tokoa, jälkeä). Toisesta koirasta jätti aika jo muutama vuosi takaperin ja tällä erää kotona on vanhaksi käyvä sakunarttu. Nyt minulle on tarjottu 4 vuotiasta malikkaurosta, joka ollut virkakäytössä. Puruja otettu, vahvasti kaksiviettinen koira. Kuuleman mukaan oli käynyt perheen lapsia pomottamaan, meillä ei lapsia ole eikä niitä ole tulossakaan lähivuosina.
Itselläni on aina ollut sakuja ja siksi haluaisin tietää malin ja sakun eroista erityisesti koulutettavuuden kannalta lisää, kyseessä kun on vielä uros ja minulla ollut vain narttuja.
Malikka-ihmisille!
7
3545
Vastaukset
- olla huumorimies
Vai virkakoira? Romut virkakoirat laitetaan monttuun. Ei niitä yksityisille jaella. Ja koira ei lapsia pomottele jos sille tehdään asiat selväksi. Olet huumorimies, aika velikulta.
- neiti spn
Velikulta? Noh, millaista vastaanottoa voi odottaa ihmiseltä, joka ei osaa lukea. Neiti viittaa yleensä naiseen, tiedätkös.
Mitä puheisiisi tulee, niin täyttä pötyä. Virkakoira kun voi tarkoittaa paljon muutakin kuin poliisi/pv-koiraa. Se on koira, joka on tehnyt työtä. Taitaa sinua ukonreppanaa vähän harmittaa, että jollekulle tarjotaan kisakonetta kotiin asti ja toiselle ei sellaista annettaisi rahastakaan? Voivoi. Paijataan vähän. Noiiiin. Joko helpotti?
- malikkaaa
tää on huonopaikka kysellä, mee tonne www.kayttobelgi.info. Sieltä löytyy kaikkee mahollista käyttmaleista!
- kayttobelgi.info
Jos haluat asiallisia vastauksia kysymykseesi ihmisiltä jotka todella kayttömalinoisit tuntevat, kysy osoitteessa:
http://www.kayttobelgi.info/keskustelu
Tuolta palstalta löytyvät ihmiset jotka tietävät ehdottomasti eniten tässä maassa käyttölinjan malinoisista. Maleilla Suomen huipulla menestyneet harrastajat mm. lähes kaikki kasvattajat seuraavat tuota palstaa. Täällä he eivät käy.- ollenkaan
Eihän tuo mainostamasi palsta toimi ollenkaan. Sehän on suljettu palsta eli täysin tarpeeton.
- IPO
ollenkaan kirjoitti:
Eihän tuo mainostamasi palsta toimi ollenkaan. Sehän on suljettu palsta eli täysin tarpeeton.
Kyllä se palsta toimii, siellä ei vaan voi nimimerkkien takaa huudella. Nyt juuri on huoltotauko mutta huomenna varmaan jo palsta pelittää. Ja suojeluihmiset rumia ukkoja; Heh viimevuonna belggareiden IPO Maailmanmestarikin oli nainen, ja ihan nätti jopa. Että se siitä...
- malin kehveli
jos ei lapsia ole tulossa ja kisaat koirien kanssa, niin mielenkiintoiset ajat tulossa :D Jos saat koiran luottamuksen TÄYSILLÄ itseesi, niin aikamoisen tykin olet saamassa. Kun en tiedä millainen suhde sinun ja malin välillä tulee olemaan en sano mitään. Kuitenkin jos homma pelaa, ni jee jee *kade*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312