Mäntsälän metsäteillä juoksee joku lenkkeilijä joka huutelee saatanaa kun koira on 100m päässä.Täytyykö ilmoittaa poliisille suoraan kun ei ukkeli pysähdy juttelemaan asioista.Vaimokin jo pelkää lapsen puolesta.Kertokaas onko kellään tietoa mahdollisesti samasta tyypistä?Toivotaan rauhaa sääkskylään.
pöpikö
6
149
Vastaukset
- vakuutus1
Koirat siellä onkin häiriöksi ja hevoset, irrallaan pidätte.
- Kuka muka
siellä hevosia irtaallaan pitää? Jäbähän valehtelee nii et korvat heiluu...
- dh asialla
Dog hater se siellä juoksentelee.
- god hater
suomutaa kirjoitti:
Taidat kuulua DH-fun clubiin, kun toitotat joka välissä " sen täytyy olla dh"...?!
Väärin, kuulun dog hater hater clubiin
- Toinen dh hater
suomutaa kirjoitti:
Taidat kuulua DH-fun clubiin, kun toitotat joka välissä " sen täytyy olla dh"...?!
Suomutaa kuuluu kanssa jengiin joka kommentoi joka väliin, että "sinä se jaksat dh:n perässä juosta". Luullen että sama henkilö jahtaa dh:ta koko ajan:) Ei pidä paikkaansa, meitä on monia, nimim "dh asialla" en ollu minä vaan yksi meistä dh hatereista:)
Hauska kun täällä koko suomen tavoittamalla keskustelupalstalla moni luulee tietävänsä kuka kukin on, yhden henkilöllisyys täällä on varma ja se on itse dh. Ei se osaa kertoa tarinoitaan yhtään tyyliään muutellen. Muuten kuka vaan voi laittaa tänne mitä vaan, muistakaas kaiffarit se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61967
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756- 8752
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11729
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665