Onko kenelläkään tietoa Arabian isoista valkoisista mukeista. Yksinkertaiset kuvitukset mustalla ja vihreällä piirrettynä. Aiheet saunaan liittyviä yhdessä mukissa saunavasta, pitkätukkainen poika, mäyräkoira. Ei mitään perinteisiä/ kauniita mukeja.
Pohjassa ainoastaan teksti Arabia.
Jos jollain tiedossa minkä nimisiä/ miltä vuodelta ovat/hinta olisin kovasti kiinnostunut. Kiitoksia
Arabia "saunamuki"
6
4286
Vastaukset
- Kotitekoiset
Jospa joku on itse maalannut porsliiniväreilä?
Porsliininmaalaus on hyvin suosittu harastus, ja monet maalareista taitavia.
Periaatteessa kyllä pitäisi vetää viiva "Arabian" yli, jos kuviointi on itse tehty. - Katja
Kaverit sanovat mukin olevan aito arabia, niitä ovat nähneet muuallakin yksittäisiä kappaleita, mutta minulla niitä 4kpl.
Kyllä näyttävät sarja tuotteelta. - -Kooma-
Suunnittelija on Gunvor Olin-Grönqvist. Hinta on hiukan vaikea sanoa...jos ihan lonkalta arvioisin niin vitosella en vielä myisi mutta yli viisitoista euroa en uskoisi saavani.
- minä vain
.. www.huuto.net ja laita hakusanaksi saunamuki.
Niitä on ollut siellä myynnissä ja voi olla nytkin eli katso myös suljettujen kohteitten puolelta. - tarjap
Arabian sivuilta löytyy vanhojen tehtaanmerkkien lista, siitä voisi olla apua:
http://arabia.fi/designor/web/arabiawww.nsf/pages/1F17BAB0CF7E5AF7C2256BE6002F18B8!OpenDocument&Expand=6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818