Onko kenelläkään tietoa Arabian isoista valkoisista mukeista. Yksinkertaiset kuvitukset mustalla ja vihreällä piirrettynä. Aiheet saunaan liittyviä yhdessä mukissa saunavasta, pitkätukkainen poika, mäyräkoira. Ei mitään perinteisiä/ kauniita mukeja.
Pohjassa ainoastaan teksti Arabia.
Jos jollain tiedossa minkä nimisiä/ miltä vuodelta ovat/hinta olisin kovasti kiinnostunut. Kiitoksia
Arabia "saunamuki"
6
4300
Vastaukset
- Kotitekoiset
Jospa joku on itse maalannut porsliiniväreilä?
Porsliininmaalaus on hyvin suosittu harastus, ja monet maalareista taitavia.
Periaatteessa kyllä pitäisi vetää viiva "Arabian" yli, jos kuviointi on itse tehty. - Katja
Kaverit sanovat mukin olevan aito arabia, niitä ovat nähneet muuallakin yksittäisiä kappaleita, mutta minulla niitä 4kpl.
Kyllä näyttävät sarja tuotteelta. - -Kooma-
Suunnittelija on Gunvor Olin-Grönqvist. Hinta on hiukan vaikea sanoa...jos ihan lonkalta arvioisin niin vitosella en vielä myisi mutta yli viisitoista euroa en uskoisi saavani.
- minä vain
.. www.huuto.net ja laita hakusanaksi saunamuki.
Niitä on ollut siellä myynnissä ja voi olla nytkin eli katso myös suljettujen kohteitten puolelta. - tarjap
Arabian sivuilta löytyy vanhojen tehtaanmerkkien lista, siitä voisi olla apua:
http://arabia.fi/designor/web/arabiawww.nsf/pages/1F17BAB0CF7E5AF7C2256BE6002F18B8!OpenDocument&Expand=6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285