IDF sotilaat

wnl

IDF(Israel defence forces) noudattaa sodan sääntöjä:
1.sotilaat kantavat aseita julkisesti
2.sotilaat käyttävät asepukua
3.sotilaiden pääkohteita ovat palestiinalaisten/libanonin laittomat terroristit jotka eivät käytä asepukua sekä piiloutuvat siviilien sekaan.

tämä osoittaa mielestäni sen että Israelilaiset ovat paljon parempia ihmisiä kuin heidän naapurivaltioissa elävät ihmiset

3

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oikein

Tämä viesti ei nyt oikein liity kyllä matkusteluun.

Jos et tarkoittanut sillä, että Israelissa on suhtkoht turvallista matkustaa koska IDF sotilaat vartioivat lähes kaikkialla ja huolehtivat siviilien turvallisuudesta.

Ja komeita turistinähtävyyttä hehän keltämättä ovat......

Palestine belongs to the Arabs in the same sense that England belongs to the English or France to the French. It is wrong and in-human to impose the Jews on the Arabs. What is going on in Palestine today cannot be justified by any moral code of conduct. The mandates have no sanction but that of the last war. Surely it would be a crime against humanity to reduce the proud Arabs so that Palestine can be restored to the Jews partly or wholly as their national home.
      -Mahatma Gandhi.

• Tessu-va

Israel juutalaisineen ja arabeineen on turistille hyvä maa. Helpointa on välttää jakoa hyviin ja muihin. David oli sotilas ja Davidin poika on rauhan ruhtinas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe