Täyttäkää

Sarpan

toive ja tietty muiden.....He eivät halua Miraa sinne, mieli vaihtuu sekunneissa, että joitakin jopa pelotti ja toisia nauratti, kun tämä iki ihana Mira puhui toisten suulla...Näin sanoi jopa Teidän suosikki Sarppa, toimikaa niin kuin he haluavat!!!

8

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tiijja

niin sehän lisäis säpinää talossa. kukaan ei ilmeisesti halua miraa taloon siellä olijoista, joten tois vähän piristystä tuohon jees-meininkiin kuin jos esim. kaarlo menis sinne. se vaan menis muiden mukana, ei se osaa säväyttää.

• kun näkis noiden

ilmeet kun Mirkku sinne menis!! Kaleahan ne varsin ois ihan innolla vastassa, joten ei sitä kannata äänestää!

• Sandra.s

sanoja toisten suuhun?

Mira on ihan just passeli palaamaan taloon.
      Onneksi ei tarvitse pakata kuin viikon vaatteet ja hygienia tuotteet.

MIralle mukavaa tulevaa viikkoa jo nyt toivomme. =)

• niitä

tarvi laittaa, mut asukkaat eilen juttelivat juuri ketä heillä eniten ikävä ja millaisena tunsivat esim. Miran. Älä vedä herneitä nenään!
        Mulle on yks lysti kuka sinne menee sama vaikka Teuvo!

• ikinä. Mä en kestä sitä enää sekuntiakaan. Kaarlo taloon ja äkkiä.

• mieltä olen

Mira on ärsyttävä, en voi sietää ihmistä, joka on noin "tuulellakäyvä." Mieluummin vaikka Kaarlo.

• Sandra.s
        mieltä olen kirjoitti:

Mira on ärsyttävä, en voi sietää ihmistä, joka on noin "tuulellakäyvä." Mieluummin vaikka Kaarlo.

taas en siedä sitä nenän kaivelua yhtään. En siedä myöskään etumuksen räpläystä, sitä tekee kaki jo ihan tarpeeksi. Samoin oksennan kun näen Kaarlon syömässä suu auki, tosin myös tätäkin kaki harrastaa.

Kaarlo ei viikossa tuo taloon mitään uutta, ei varsinkaan koska aikoinaan oli täysin Jennin ja Hannen juoksupoika.

Ei kiitos Kaarlolle.

Vaadimme sentään jotain tasoa, on hankittu 24/7 ja osallistuttu sankoin joukoin äänestyksiin.

Mira takaisin meidän iloksemme. :)

• hetkessä

sanoi Olli, pitää muuten paikkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      134
      3596
    2. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      75
      2336
    3. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      259
      2235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      141
      1990
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      69
      1562
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      101
      1460
    7. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      61
      1323
    8. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      93
      1317
    9. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      61
      1290
    10. Millaistakohan

Sun kanssa suhde olisi?
      Ikävä
      71