Johtavat yritykset suomessa?

K. Jouhiainen

Pomo laittoi hommiin, pitäis löytää johtavat hakukonemarkkinointia tekevät firmat suomen maankamarallla. kyllähän noita firmoja on, mutta mitkä on suurimmat tai parhaimmat, ei hajua. Neuvot olis tarpeen!

24

4224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikko Neuvonen

      ole parempi että, vaihdat duuniin jonka haldaat.
      Meillä esimerkiksi olis, lumepudottajille urakkaluonteista duunia tarjolla, siis kuutiopalkalla.

      • taas tollasta

        vitun ördeilijä. voit rassata korvasi ja silmäsi kusella, joka valuu sun päästä.
        Eiks tällaset palstat oo just vinkkei varten?
        Jos itel ei oo hajua voi mennä nurkkaan häpeen ja antaa muiden vastata! Ja mee ite sinne hankeen makaamaan ******penikka!!!!!!!!!!!!


    • sulle

      sitten palkka maksetaan jos me tehdään sun hommat ?

    • hoitaa

      hakukonemarkkinointiin liittyviä asioita..

      • hah

        ...aivan päin peetä... :D


    • kanssasisar

      Kannattais kokasta käyttää Googlea ja hakea hakusanalla Google-markkinointi..hakusanaoptimointi...alkaa löytyyn. Tossa otsikossa pari firmaa.

      tv. kanssasisar

      • osaavat asiansa

        Mielestäni Vihtori on luotettavin onhan se kuitenkin Fonectan tytäryhtiö. Firmani käyttää vain Fonectan palvleuita silloin se on selkeää kun ostaa vain yhdelle firmalle muutamaan palveluun. Muut soittajat saavat kohteliaan ei kiitos kiinnosta palvelunne.
        Suosittelen yhteen firmaan luottamista. Itsellä
        Firma 20 vuotta toiminassa henkilökuntaa 20-40 eli pk - yritys.


      • Lehtori
        osaavat asiansa kirjoitti:

        Mielestäni Vihtori on luotettavin onhan se kuitenkin Fonectan tytäryhtiö. Firmani käyttää vain Fonectan palvleuita silloin se on selkeää kun ostaa vain yhdelle firmalle muutamaan palveluun. Muut soittajat saavat kohteliaan ei kiitos kiinnosta palvelunne.
        Suosittelen yhteen firmaan luottamista. Itsellä
        Firma 20 vuotta toiminassa henkilökuntaa 20-40 eli pk - yritys.

        Kylläpä on läpinäkyvä postaus. Joo, Fonectan palveluitapa hyvinkin, heh heh. Ne soittelee viis kertaa päivässä, milloin mistäkin "yhteystietojen" tarkistamisesta. Vaikka olisi viimeinen palvelu maan päällä, niin niille kiusanhengille en rahojani antaisi. Kyllä noi luettelokauppiaat on rasittavia, "mielestäni Vihtori on luotettavin..." Just joo, kaikki uskoo varmaan.

        Sitäpaitsi justhan oli kaikissa talouslehdissä isot uutiset, että ei ihmisen muuta hakua käytä kuin Googlea. Tommoset vihtorit on vaan kuolevien luettelobisnesten rahastuskikkoja, joilla viedään yrittäjiltä viimesetkin pennit.


      • räpsä
        Lehtori kirjoitti:

        Kylläpä on läpinäkyvä postaus. Joo, Fonectan palveluitapa hyvinkin, heh heh. Ne soittelee viis kertaa päivässä, milloin mistäkin "yhteystietojen" tarkistamisesta. Vaikka olisi viimeinen palvelu maan päällä, niin niille kiusanhengille en rahojani antaisi. Kyllä noi luettelokauppiaat on rasittavia, "mielestäni Vihtori on luotettavin..." Just joo, kaikki uskoo varmaan.

        Sitäpaitsi justhan oli kaikissa talouslehdissä isot uutiset, että ei ihmisen muuta hakua käytä kuin Googlea. Tommoset vihtorit on vaan kuolevien luettelobisnesten rahastuskikkoja, joilla viedään yrittäjiltä viimesetkin pennit.

        jep eli kyl noit virmoi on paljo mut, en tiä kuulemma vihtori on ihan jees puulaaki, estimest oon kuullu enemmänkin - merkkistä palautetta!paha sanoa.kaverilla on googlet vihtorin kautta ja toimii!!!!!!!!!!


      • heheeee

      • Einari Yläpörhölä

      • Vihtori jep jep
        Einari Yläpörhölä kirjoitti:

        Juuri tämän kyseisen yhtiön töpeksinnän takia lopetimme molempien yritystemme kaiken yhteistyön Fonektan ja siihen jollakin tapaa niveltyvien yritysten kanssa. Me ja Fonekta sekä varsinkin Vihtori emme tarvitse toisiamme.

        Yritykselleni tarjottiin mainospakettia hakukoneyhtiö Vihtorin toimesta. Myyjä oli aikamoinen pölynimurikauppias ja heti tapaamisen alussa tuli tunne että hän ei ihan tunne myytävää tuotetta/palvelua. Höpötti itsensä pussiin monta kertaa. Olen itse tehnyt Adword mainontaa yritykselleni ja tunsin Adwordin toiminnan paremmin kuin tämä kaveri, joka siis myy työkseen Adwordia. Aikamoinen puoskari, hintakin oli aivan pilvissä.

        En tehnyt sopimusta Vihtoin kanssa, sen verran alkoi epäilyttämään. Oikeastaan ainoa asia mikä kiinnosti oli heidän tarjoama kävijäseuranta-ohjelma, joka sekin osoittautui aivan vajaaksi meidän käyttöön. Pitää pysyä Snoobissa vaikka onkin hieman arvokkaampi. Sillä sentään tekee jotain.

        Kotisivujakin (!!!) yritti kaupata. Katsoin heidän "referenssit", oli sen verran surkeita että näytin kohteliaasti ovea. Omat kotisivunsakin olivat tilanneet toiselta firmalta, jotenkin huvittavaa.

        Huono maku jäi tästä puulaakista


      • yrityksiä
        Vihtori jep jep kirjoitti:

        Yritykselleni tarjottiin mainospakettia hakukoneyhtiö Vihtorin toimesta. Myyjä oli aikamoinen pölynimurikauppias ja heti tapaamisen alussa tuli tunne että hän ei ihan tunne myytävää tuotetta/palvelua. Höpötti itsensä pussiin monta kertaa. Olen itse tehnyt Adword mainontaa yritykselleni ja tunsin Adwordin toiminnan paremmin kuin tämä kaveri, joka siis myy työkseen Adwordia. Aikamoinen puoskari, hintakin oli aivan pilvissä.

        En tehnyt sopimusta Vihtoin kanssa, sen verran alkoi epäilyttämään. Oikeastaan ainoa asia mikä kiinnosti oli heidän tarjoama kävijäseuranta-ohjelma, joka sekin osoittautui aivan vajaaksi meidän käyttöön. Pitää pysyä Snoobissa vaikka onkin hieman arvokkaampi. Sillä sentään tekee jotain.

        Kotisivujakin (!!!) yritti kaupata. Katsoin heidän "referenssit", oli sen verran surkeita että näytin kohteliaasti ovea. Omat kotisivunsakin olivat tilanneet toiselta firmalta, jotenkin huvittavaa.

        Huono maku jäi tästä puulaakista

        Kaksi tämän alan oikeasti hyvää yritystä ovat Estime ja NetBooster.
        Estime käsittääkseni täysin suomalainen ja NetBooster kansainvälinen yritys.

        Voi olla että löytyy muitakin varteenotettavia, mutta kaikkia niitä pikkupuulaakeja tietenkin Vihtoria kannattaa varoa...
        Lupaavat paljon, mutta valitettavan usein totuus on jotain ihan muuta.

        nim. kokemusta on


      • ja myynti nousi ;)
        yrityksiä kirjoitti:

        Kaksi tämän alan oikeasti hyvää yritystä ovat Estime ja NetBooster.
        Estime käsittääkseni täysin suomalainen ja NetBooster kansainvälinen yritys.

        Voi olla että löytyy muitakin varteenotettavia, mutta kaikkia niitä pikkupuulaakeja tietenkin Vihtoria kannattaa varoa...
        Lupaavat paljon, mutta valitettavan usein totuus on jotain ihan muuta.

        nim. kokemusta on

        Kaverin firma joten suosittelen. Sai yritykseni ykköspaikalle haluamallani hakusanalla (gsm hälytin)


        http://www.meds.fi


      • näin on
        yrityksiä kirjoitti:

        Kaksi tämän alan oikeasti hyvää yritystä ovat Estime ja NetBooster.
        Estime käsittääkseni täysin suomalainen ja NetBooster kansainvälinen yritys.

        Voi olla että löytyy muitakin varteenotettavia, mutta kaikkia niitä pikkupuulaakeja tietenkin Vihtoria kannattaa varoa...
        Lupaavat paljon, mutta valitettavan usein totuus on jotain ihan muuta.

        nim. kokemusta on

        Tosiaan kannattaa noiden ryöstöhinnoilla lähteä asiakkaaksi, kun monet muut tarjoavat rahat takaisin, jos homma ei toimi, jolloin riski on käytännössä olematon.

        Näin siis tarjousten perusteella.

        Foorumeita seurattuani näyttäisi jokaisella firmalla olevan yksi oikea asiantuntija, joten työntekijöiden lukumäärä ei merkitse mitään.


      • Pk yrittäjä Satakunnasta
        näin on kirjoitti:

        Tosiaan kannattaa noiden ryöstöhinnoilla lähteä asiakkaaksi, kun monet muut tarjoavat rahat takaisin, jos homma ei toimi, jolloin riski on käytännössä olematon.

        Näin siis tarjousten perusteella.

        Foorumeita seurattuani näyttäisi jokaisella firmalla olevan yksi oikea asiantuntija, joten työntekijöiden lukumäärä ei merkitse mitään.

        mikä firma antaa rahat takaisin jos homma ei toimi? Onko olemassa todistettava esimerkki että joku olisi saanut rahat takaisin OIKEASTI??? Noita lupaajiahan riittää, kun tilaus on tehty loppuu lupausten pitäminen, näin se on. Itse lopetin Google mainostuksen noiden firmojen kautta kun hinnat alkoivat olemaan liian korkeat. Soittajia on jo Google mainostajilta paljon enemmän kuin noista eri hakemistoista (joista muilla kuin Fonecta ja Eniro ei tee mitään).Enää en edes keskustele Google myyjien kanssa. Ostan itse suoraan ja homma toimii hyvin , sain Googelta suoraan lahjakortin ja olen säästänyt tuhansia euroja sen ansiosta. Sen lisäksi pidän näkyvyyden nollakakkosessa ja enirossa, näin kaikki tietoni löytyvät myös maan kaikista numeropalveluista joilla oikeasti on käyttäjiä.


      • ososo
        Pk yrittäjä Satakunnasta kirjoitti:

        mikä firma antaa rahat takaisin jos homma ei toimi? Onko olemassa todistettava esimerkki että joku olisi saanut rahat takaisin OIKEASTI??? Noita lupaajiahan riittää, kun tilaus on tehty loppuu lupausten pitäminen, näin se on. Itse lopetin Google mainostuksen noiden firmojen kautta kun hinnat alkoivat olemaan liian korkeat. Soittajia on jo Google mainostajilta paljon enemmän kuin noista eri hakemistoista (joista muilla kuin Fonecta ja Eniro ei tee mitään).Enää en edes keskustele Google myyjien kanssa. Ostan itse suoraan ja homma toimii hyvin , sain Googelta suoraan lahjakortin ja olen säästänyt tuhansia euroja sen ansiosta. Sen lisäksi pidän näkyvyyden nollakakkosessa ja enirossa, näin kaikki tietoni löytyvät myös maan kaikista numeropalveluista joilla oikeasti on käyttäjiä.

        on huijatu sinuakin :) sillä löytyyhän sun kaikki tietos numeropalveluista ( 020202, 0100100, 118 ) vaikka et olisi missään näiden firmojen neteissä tai luetteloissa näkyvissä, kokeilleppas vaikka ite, tai ota selvää miten ne numeropalvelut toimii, ja mistä ne numerot sine menee.. :)


      • Niko P...
        ososo kirjoitti:

        on huijatu sinuakin :) sillä löytyyhän sun kaikki tietos numeropalveluista ( 020202, 0100100, 118 ) vaikka et olisi missään näiden firmojen neteissä tai luetteloissa näkyvissä, kokeilleppas vaikka ite, tai ota selvää miten ne numeropalvelut toimii, ja mistä ne numerot sine menee.. :)

        Vihtori on siis siirtynyt toimimaan vahvemmin Fonectan brändin alla muuttaessaan nimensä Fonecta hakukonemarkkinoinniksi...Olikohan Vihtorin nimi olla jo niin ryvettynyt ja vihattu että oli pakko vaihtaa nimeä?? Itse lyön heti luurin korvaan kun minulle soittava henkilö sanoo olevansa Vihtorin/Fonectan työntekijä. En ole kokenut kuin huonoa palvelua ja suoraa kusetusta siitä yrityksestä. Teen itse google-mainontani suoraan googlen kautta, kustannukset noin 10% siitä mitä Vihtori/Fonecta minulta velottaisi. Ei enää ikinä tämän yrityksen kanssa yhteistyötä omalla kohdallani, kiitos ja näkemiin.


      • Ei kiitos
        osaavat asiansa kirjoitti:

        Mielestäni Vihtori on luotettavin onhan se kuitenkin Fonectan tytäryhtiö. Firmani käyttää vain Fonectan palvleuita silloin se on selkeää kun ostaa vain yhdelle firmalle muutamaan palveluun. Muut soittajat saavat kohteliaan ei kiitos kiinnosta palvelunne.
        Suosittelen yhteen firmaan luottamista. Itsellä
        Firma 20 vuotta toiminassa henkilökuntaa 20-40 eli pk - yritys.

        Vihtori on näköjään nykyään Fonecta hakukonemarkkinointi http://www.fonectahakukonemarkkinointi.fi
        Ja haukkuvat muuten ihan päteviä alan firmoja puheluissaan melko härskisti. Vei luottamuksen ainakin meikäläiseltä, kun rahastus paistoi läpi koko touhusta. Jokainen tehköön omat johtopäätökset...


      • JesusChristus
        Ei kiitos kirjoitti:

        Vihtori on näköjään nykyään Fonecta hakukonemarkkinointi http://www.fonectahakukonemarkkinointi.fi
        Ja haukkuvat muuten ihan päteviä alan firmoja puheluissaan melko härskisti. Vei luottamuksen ainakin meikäläiseltä, kun rahastus paistoi läpi koko touhusta. Jokainen tehköön omat johtopäätökset...

        Aikamoista tuskaa näyttäisi olevan Vihtorin/ Fonecta hakukonemarkkinoinnin asiakkailla..Noh, mitä voi odottaa lafkalta joka nostaa hinnastojaan vähintään 3 kertaa vuodessa, sillä verukkeella että Google nostaa hintojaan, 80% tapauksista se ei edes ole totta, jollain hakusanoilla varmasti kulut nousevatkin, mutta ei läheskään kaikilla, ja siitä tuskin kärsivät norsunluutornissa istuvat.
        Myyjillä on varmasti mukavat oltavat kun soittavat vanhoille asiakkaille joutuen pyytämään taas 10-15% enemmän.Aikamoista jos kahvin kilohinta nousisi samalla tahdilla..Kuulin että kyseisen lafkan ovi käy kuin Nokian insinööreille, kauheaa painetta myyjillä kun pitäisi ostaa uutta rengassarjaa omistajien bemareihin.
        Serkkupoika oli nimittäin duunissa Vihtorilla ja kertoi että asiakkaiden mainoksiin panostetaan yhtä paljon kuin Ladan turvallisuuteen. Kaikennäköisiä joojoo- miehiä palkataan(ilmeisesti vanhoja Enirolaisia tai Fonectalaisia,suurin osa päälliköistä mitäänsanomattomia juntteja, jotka todellisuudessa ei ymmärrä sähköisen markkinoinnin päälle juuri mitään,paitsi tietysti rahan pyytämisen) jotka osaavat kyllä myyntiraamattunsa, mutta minkäännäköisiä vuorovaikutustaitoja ei ole..Olen itse ollut yrittäjänä n.10 vuotta, mainostan itse Google adwordsin kautta( n. 60% halvempaa,varsinkin kun on halpoja hakusanoja) ja suosittelen sitä kaikille jotka Googlessa haluavat näkyä.
        Tuotteessa ei ole mitään vikaa, toimii loistavasti, mutta kyseisen riistäjäfirman kanssa en halua olla tekemisissä, jossa vain omistajatasolla työnteko on hauskaa..


    • ohi on

      Olepa joukahainen kunnolla. Ei kukaa enää osta tota palveluna, kaikki tekee ite koska se on nopeampaa ja edullisempaa itse tehtynä. Terveiset sulle Turkuun

    • jluntinen

      fonectan hakukonemarkkinoinnin laskutus.
      erehdyin ottamaan kotisivut tältä koijari firmalta,sivut ollut käytössä julukuusta
      -10,eli noin puolivuotta.
      nyt ollaan perimässä jo toisen vuoden maksuja,eikä mitään kunnon selitystä
      kyseisestä lafkasta,"ne nyt menee vähän päällekkäin" on vastaus.
      kiitos kaikesta yteistyöstä,lopetan kaikki palvelut fonectan kanssa,enkä kusekkaan sinne päin.

    • SEO/SEM-yrittäjä

      Rohkenen mainostaa tässä uutena yrittäjänä omaa sivustoani, joka sijoittuu jo ainakin 'hakukonemarkkinointi'-sanalla kärkitulosten joukkoon :-)
      http://hakukonemarkkinointi.org. Kertoilen halukkaille mielelläni lisää hakukoneoptimoinnin ja Google AdWords-mainonnan ulkoistetusta palvelusta.

    • EiFonectaa

      Fonectaa ei tarvitse yrittäjät yhtään missään. Ei huolehdi asiakkaistaan ja päästää mm asiakkaidensa kilpailijat ja asiakkaat ja ketkä tahansa nimimerkkien suojasta haukkumaan eivätkä voi tehdä asialle mitään. Google-mainonnan kun hoitaa itse on ajantasalla ja säästää kuluissa 70 % jonka fonecta ottaa välistä "palvelumaksuina"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe