8 vuotta sitten leikatut silmät ja tähän asti olen ollut oikein tyytyväinen, mutta nyt olen huomannut etten koulutuksissa näe taululle ja jotenkin tuntuu että en näe niin kauas kun ennen. tänään sitten marssin optikko liikkeeseen ja siihen koneeseen. kone sanoi näöksi tuon -0.75 mutta tulos kuulemma ei ole tarkka koska silmiä korjailtu.
Lasejahan en takaisin tahtoisi. mutta nyt siis pohdin sitä varatakko aika silmälääkärille vai mitä tehdä. onko toi 0.75 jos silmälasien paikka (siis jos oletetaan että kone sai oikeita arvoja) en enää muista yhtään millä arvoilla niitä rillejä saa tarvitsee. tai no sen että silloin kun oli -6 niin näkyvyys oli kehno :)
lyhykäisyydessään siis. mitä kannattaa tehdä, vitkutella lekurille menoa ja mahdollisia rillejä vai olla reipas ja ottaa vastaan mitä tulee. mielipiteitä siis kaivataan.
-0.75????
2
1779
Vastaukset
- -0.75!
Minulla on toisessa silmässä -0.50 ja toisessa -0.75. Pärjäilen kotona, töissä, shoppaillessa ja baarissa hyvin ilman laseja. Autolla ajossa, koulutuksissa ym. ja leffassa laitan lasit mielellään nenälle kun on kiva nähdä tarkasti. Eli laseja hankkimaan vain, eihän sinun tarvitse pitää niitä kuin tarvittaessa etkä ole yhtä paljon lasien "orja" kuin ennen leikkausta! (Kaverini on -5 ja hän kadehtii näköäni...)
- Korvatunturi
Millään miinuksilla ei ole mitään väliä, eikä ole mitään yleisesti hyväksyttyä rajaa millon lasit pitää hommata, vaan ne hommataan sillon kun ei näe kunnolla!!1 Ja sinun kohdallasi asian laita on juuri tämä: "etten koulutuksissa näe taululle ja jotenkin tuntuu että en näe niin kauas kun ennen."
Eli eikun lasiostoksille. Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865