Sain alkuni Losissa

A..y

Tietenkin joillain hippifestareilla kumminkin, koska elettiin vuotta -73.. synnyin sitten suomessa joskus -74.. -7jotain asuimme pari vuotta losissa. näin nuorempana unia mukamas hippifestareista jne.. tunsin vahvasti "amerikkalaisuuden". nykyjään inhoan ainakin amerikkalaista julkisuuskuvaa tai jotain..

4

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaan

käynyt Usa:ssa? Ei kannata vihata jotain sellaista missä ei ole koskaan käynt ;) Itse pidän Usa:sta ja sen kulttuurista, pidän ihmisten tavasta suhtautua elämään ja asioihin. Tietysti Usa:n politiikka ja sen nykyinen presidentti on ihan sieltä... mutta politiikka ja kultuuri ovat kaksi ihan eri asiaa. Olen suunnitellut uutta matkaa Usaan ensi vuodeksi, lähdetkö mukaan ;)

• samaa mieltä!!!

Itse olen useasti käynyt usassa ja tällä hetkellä asunkin täälä (just losissa) ja olen sitä mieltä (ollut kyllä aina) että suomalaisilla on ainakin täysin väärä kuva tästä maasta ja näistä ihmisistä... mutta niinhän se usein on, että on helppo muualta ottaa kantaa...

Täälä on monella tapaa rennompi ilmapiiri ja ihmiset paljon ystävällisempiä ja avuliaampia kuin suomalaiset...

Eikä se muidenkaan maiden politiikka tai poliitikot aina ole ihmisten mieleen!!!

Minusta kellään ei pitäisi olla oikeutta arvostella mitään paikkaa tai ihmisiä jos ei ole henkilökohtaista kokemusta.. eikä sitä leffojen, tv-sarjojen tai kahden viikon lomamatkan perusteella pysty arvioimaan!!!

Hyvää matkaa sinulle :)

• Bush
        samaa mieltä!!! kirjoitti:

Itse olen useasti käynyt usassa ja tällä hetkellä asunkin täälä (just losissa) ja olen sitä mieltä (ollut kyllä aina) että suomalaisilla on ainakin täysin väärä kuva tästä maasta ja näistä ihmisistä... mutta niinhän se usein on, että on helppo muualta ottaa kantaa...

Täälä on monella tapaa rennompi ilmapiiri ja ihmiset paljon ystävällisempiä ja avuliaampia kuin suomalaiset...

Eikä se muidenkaan maiden politiikka tai poliitikot aina ole ihmisten mieleen!!!

Minusta kellään ei pitäisi olla oikeutta arvostella mitään paikkaa tai ihmisiä jos ei ole henkilökohtaista kokemusta.. eikä sitä leffojen, tv-sarjojen tai kahden viikon lomamatkan perusteella pysty arvioimaan!!!

Hyvää matkaa sinulle :)

heippa!
        Hienoa että asut siellä, mäkin haluisin sinne asumaan. Saako kysyä millä ilveellä olet onnistunut? Oletko työn puolesta vai oletko voittanut vihreän kortin? Pliis vastaa, mua kiinnostaa paljon.
        Missäpäin Losia sä asut??

• 111

aha ketä kiinnostaa jotain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe