Sain alkuni Losissa

A..y

Tietenkin joillain hippifestareilla kumminkin, koska elettiin vuotta -73.. synnyin sitten suomessa joskus -74.. -7jotain asuimme pari vuotta losissa. näin nuorempana unia mukamas hippifestareista jne.. tunsin vahvasti "amerikkalaisuuden". nykyjään inhoan ainakin amerikkalaista julkisuuskuvaa tai jotain..

4

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaan

käynyt Usa:ssa? Ei kannata vihata jotain sellaista missä ei ole koskaan käynt ;) Itse pidän Usa:sta ja sen kulttuurista, pidän ihmisten tavasta suhtautua elämään ja asioihin. Tietysti Usa:n politiikka ja sen nykyinen presidentti on ihan sieltä... mutta politiikka ja kultuuri ovat kaksi ihan eri asiaa. Olen suunnitellut uutta matkaa Usaan ensi vuodeksi, lähdetkö mukaan ;)

• samaa mieltä!!!

Itse olen useasti käynyt usassa ja tällä hetkellä asunkin täälä (just losissa) ja olen sitä mieltä (ollut kyllä aina) että suomalaisilla on ainakin täysin väärä kuva tästä maasta ja näistä ihmisistä... mutta niinhän se usein on, että on helppo muualta ottaa kantaa...

Täälä on monella tapaa rennompi ilmapiiri ja ihmiset paljon ystävällisempiä ja avuliaampia kuin suomalaiset...

Eikä se muidenkaan maiden politiikka tai poliitikot aina ole ihmisten mieleen!!!

Minusta kellään ei pitäisi olla oikeutta arvostella mitään paikkaa tai ihmisiä jos ei ole henkilökohtaista kokemusta.. eikä sitä leffojen, tv-sarjojen tai kahden viikon lomamatkan perusteella pysty arvioimaan!!!

Hyvää matkaa sinulle :)

• Bush
        samaa mieltä!!! kirjoitti:

Itse olen useasti käynyt usassa ja tällä hetkellä asunkin täälä (just losissa) ja olen sitä mieltä (ollut kyllä aina) että suomalaisilla on ainakin täysin väärä kuva tästä maasta ja näistä ihmisistä... mutta niinhän se usein on, että on helppo muualta ottaa kantaa...

Täälä on monella tapaa rennompi ilmapiiri ja ihmiset paljon ystävällisempiä ja avuliaampia kuin suomalaiset...

Eikä se muidenkaan maiden politiikka tai poliitikot aina ole ihmisten mieleen!!!

Minusta kellään ei pitäisi olla oikeutta arvostella mitään paikkaa tai ihmisiä jos ei ole henkilökohtaista kokemusta.. eikä sitä leffojen, tv-sarjojen tai kahden viikon lomamatkan perusteella pysty arvioimaan!!!

Hyvää matkaa sinulle :)

heippa!
        Hienoa että asut siellä, mäkin haluisin sinne asumaan. Saako kysyä millä ilveellä olet onnistunut? Oletko työn puolesta vai oletko voittanut vihreän kortin? Pliis vastaa, mua kiinnostaa paljon.
        Missäpäin Losia sä asut??

• 111

aha ketä kiinnostaa jotain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4900
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      190
      2278
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      37
      1978
    4. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1879
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      77
      1713
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1648
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1530
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1431
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      340
      1195
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1136
    Aihe