Moi!
Onko kukaan muu suuntaamassa Ecuadoriin tammikuussa 2007? Olen itse lähdössä sinne kolmeksi kuukaudeksi vapaaehtoistyöhön Quitoon ja olisi erittäin hauska tietää, jos joku muukin ois suuntaamassa sinne silloin. Myös vinkkejä ja kokemuksia ois kiva kuulla! Työpaikkani on vanhassa kaupungissa ja ois kiva kuulla ihan käytännön vinkkejä, mistä vois löytää esimerkiksi toimivat nettiyhteydet tai turvallisen apteekin?
Oon menossa Etelä-Amerikkaan eka kertaa ja todellakin jännittää! Lattariystävieni kautta oon kuitenki saannu varmaan aika realistisen kuvan siitä. Espanjan kielikään ei oo ihan sujuvaa, mut ymmärrän sitä ihan kohtalaisesti ja puhun sujuvasti italiaa, joten luulen ainakin tulevani toimeen?!
Tammikuussa Ecuadoriin
La chica
1
791
Vastaukset
- Hola!
Moikka,
Oon kanssa suuntaamassa Ecuadoriin tammikuussa! Quitossa jotain 3 kuukautta :) Eka matka itsellänikin lattareihin, vähän jo jännittää!
Aiotko opiskella sielä espanjaa jossain kielikoulussa? Mä otan varmaan kursseja, vaikka olen jo pari vuotta lukenut. Mutta puhuminen tuottaa edelleen vähän vaikeuksia ;)
Olisi kiva nähdä sielä, ei pääsisi suomen kieli unohtumaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647