Jospa vaikka lukisit tämän...
Juteltiin myöhään ti iltana 50 huoneessa jokunen tovi. Aamulla ei törmäilty chatissa enää, vaikka yritin kyllä vilkuilla, jos sua olis näkynyt...
Olis kiva jatkaa juttuja joku kerta, ilmoittelehan itsestäsi.
"Mikko"
Anna 50+ huoneessa 21.11.
10
1175
Vastaukset 10
- "Anna"
Olin kyllä täällä yhden Mikon kanssa, mutta kerroppa, mistä päin olet? Jos vaikka oltais "tavattukin". Olen kyl just lähdössä, mut tulen tänne myöhemmin, ties vaikka törmättäis
"Anna"- *mikko*
Jyväskylästä
- "Mikko"
*mikko* kirjoitti:
Jyväskylästä
et sitten allut sama "Mikko", mut hyvää talven odotusta Sinulle
"Anna"
- Anna..
Hei! Huomenna 2.12. klo 9.30 samassa paikassa.
- *mikko*
Hei!
Sorry, huomasin viestisi vasta nyt, joten enpä tiennyt olla paikalla tuolloin. Olisitko joskus muulloin paikalla?
"Mikko"
- OLIWER1919
Missäpäin vaikutat Annalainen. Vaikutat olevan ihanainen nainen. Kyselee oliwer.
Hei olen mikko mitä kuuluu
- Anonyymi
Hei, minä olen Mika, mitä sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Mulla ois myynnissä mattomikko. Syntyykö kaupat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2341997
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601164- 201005
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38689
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201597- 51445
- 38428
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412