Hei kaikki viisaat tietokoneihmiset,
Mikähän on kun mun DC ei vörki?
DC on mallia 0,698
koneessa on windows XP ja elisan tietoturvapalvelu
DC asetuksissa olen ruksannut kohdan palomuuri, UPnP ja varmistanut semmosen ohjelman avulla että tuo UPnP toimii.
Tuhannesti kiitoksia jos joku osaa vaan auttaa.
Miksi DC++ ei toimi?
10
12146
Vastaukset
- vittip
hyvä kysymys...hubilistat ei ole toiminut aikoihin ja nyt ei pääse edes mihinkään hubiin sisään.
- no lol
jos hieman aktiivisemmin seuraisit keskusteluja etkä vaan kyselis niin todennäköisesti tietäisit et hublistit on ajettu väliaikaisesti nurin. ei tieto miten pitkään kestää, viikkoja, kuukausia.. ollut aiemminkin vastaavia ongelmia. Joten älä käytä hublist.org-alkuisia vaan hae muilta listoilta hubeja niin kyllä pelaa. ja sitten semmonen vinkki et lisää hubit suosikkeihin ni palvelin koneen ei tarvii olla päällä löytääksesi hubit.
- Cristell
alkaa toimimaan taas jossain vaiheessa. Mä en oo saanut minkäänlaisia hubeja aukeamaan pian kuukauteen. Oon kyllä lukenut näitä keskusteluja ja vaikuttaa siltä, että osa saa hubit auki, mutta haku ei toimi. Osalla taas ei lataa edes hubeja.
Mulla on ollut muuten se vanhempi versio eli 0.674 tms. Pitäiskö ladata se uudempi, jos tällä ois jotain merkitystä?
- Damatic
Mee Googleen ja etit sieltä vanhemman dc :n ( Esim: 0.4030) Sen pitäis toimia, mutta sitten sulle tulee hubilista ongelma,(Hubit ei ttuu näkyviin ollenkaan) joka on kanssa selvitettävissä täällä kun kyselet entisen www.hublist.org:in uutta sivua..
- zeraf
Tarttis vähän tarkempaa kuvausta siitä mite se ei toimi
esim.Tiedotot ei lataudu, DC ei käynnisty, Haku ei löydä mitään yms.
Jos halutut filut ei lataudu tarkista asetuksista että olet määrittänyt lataus kansion ja temp kansion ja että ne on määritetty kovalevylle eikä vaikkapa CD asemalle niin kuin yhdellä minun kaverillani joskus oli :D- leya
Dc connectaa, löytää hublistin ja connectaa hubeihin mutta haku ei toimi eikä mitään saa ladattua. Missä vika?
- Päähän
leya kirjoitti:
Dc connectaa, löytää hublistin ja connectaa hubeihin mutta haku ei toimi eikä mitään saa ladattua. Missä vika?
Vikahan on siinä että portit ei oo auki oikein jos nyt oikeen arvaan...
avaa modeemista portit dc:lle ja siinä se..
www.myip.dk sieltä ip kohalleen ja aktiiviks
Ja jos mietit että miten saat modeemista portit auki niin www.portforward.com tai sitten etit modeemin ohjekirjan ja opettelet ite..
- no minä en tiiä
jaa-a, ei toimi täälläkään. dc mallia 0.699..
Hubit ihan normaalisti "vihreänä", mut ei lähde lataamaan mitään. missä vika? uus tietoturva asennettu muutama päivä sitten.- madmax81
mulla sama vika näyttää hubit vihreää, mut ei lataa mitää?! ja mul on DC 0,782 suomi versio! mis vika?!!
- feelfile
Miksi ei ole toiminut pariin päivään. Ei saa filelistoja eikä mitään ladattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010380Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523555Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543301- 642875
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2072243- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252033Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221456Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386