Miksi DC++ ei toimi?

hei viisaat ihmiset

Hei kaikki viisaat tietokoneihmiset,
Mikähän on kun mun DC ei vörki?
DC on mallia 0,698
koneessa on windows XP ja elisan tietoturvapalvelu
DC asetuksissa olen ruksannut kohdan palomuuri, UPnP ja varmistanut semmosen ohjelman avulla että tuo UPnP toimii.

Tuhannesti kiitoksia jos joku osaa vaan auttaa.

10

12122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittip

      hyvä kysymys...hubilistat ei ole toiminut aikoihin ja nyt ei pääse edes mihinkään hubiin sisään.

    • no lol

      jos hieman aktiivisemmin seuraisit keskusteluja etkä vaan kyselis niin todennäköisesti tietäisit et hublistit on ajettu väliaikaisesti nurin. ei tieto miten pitkään kestää, viikkoja, kuukausia.. ollut aiemminkin vastaavia ongelmia. Joten älä käytä hublist.org-alkuisia vaan hae muilta listoilta hubeja niin kyllä pelaa. ja sitten semmonen vinkki et lisää hubit suosikkeihin ni palvelin koneen ei tarvii olla päällä löytääksesi hubit.

      • Cristell

        alkaa toimimaan taas jossain vaiheessa. Mä en oo saanut minkäänlaisia hubeja aukeamaan pian kuukauteen. Oon kyllä lukenut näitä keskusteluja ja vaikuttaa siltä, että osa saa hubit auki, mutta haku ei toimi. Osalla taas ei lataa edes hubeja.

        Mulla on ollut muuten se vanhempi versio eli 0.674 tms. Pitäiskö ladata se uudempi, jos tällä ois jotain merkitystä?


    • Damatic

      Mee Googleen ja etit sieltä vanhemman dc :n ( Esim: 0.4030) Sen pitäis toimia, mutta sitten sulle tulee hubilista ongelma,(Hubit ei ttuu näkyviin ollenkaan) joka on kanssa selvitettävissä täällä kun kyselet entisen www.hublist.org:in uutta sivua..

    • zeraf

      Tarttis vähän tarkempaa kuvausta siitä mite se ei toimi
      esim.Tiedotot ei lataudu, DC ei käynnisty, Haku ei löydä mitään yms.

      Jos halutut filut ei lataudu tarkista asetuksista että olet määrittänyt lataus kansion ja temp kansion ja että ne on määritetty kovalevylle eikä vaikkapa CD asemalle niin kuin yhdellä minun kaverillani joskus oli :D

      • leya

        Dc connectaa, löytää hublistin ja connectaa hubeihin mutta haku ei toimi eikä mitään saa ladattua. Missä vika?


      • Päähän
        leya kirjoitti:

        Dc connectaa, löytää hublistin ja connectaa hubeihin mutta haku ei toimi eikä mitään saa ladattua. Missä vika?

        Vikahan on siinä että portit ei oo auki oikein jos nyt oikeen arvaan...

        avaa modeemista portit dc:lle ja siinä se..
        www.myip.dk sieltä ip kohalleen ja aktiiviks

        Ja jos mietit että miten saat modeemista portit auki niin www.portforward.com tai sitten etit modeemin ohjekirjan ja opettelet ite..


    • no minä en tiiä

      jaa-a, ei toimi täälläkään. dc mallia 0.699..
      Hubit ihan normaalisti "vihreänä", mut ei lähde lataamaan mitään. missä vika? uus tietoturva asennettu muutama päivä sitten.

      • madmax81

        mulla sama vika näyttää hubit vihreää, mut ei lataa mitää?! ja mul on DC 0,782 suomi versio! mis vika?!!


    • feelfile

      Miksi ei ole toiminut pariin päivään. Ei saa filelistoja eikä mitään ladattua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe