Aiemmin Outlook Express oli oletussähköpostina, mutta nyt mystisesti ei ole. Kun menen asetuksiin ja klikkaan "aseta oletukseksi" niin vaihtuu, mutta sulkiessani välilehden ja uudelleen avatessa on vaihtunut taas ettei ole oletussähköpostiohjelma. Eli kuinka saan asetukseni pysymään halutussa?
oletussähköposti
3
2379
Vastaukset
- no, oletko sitä
ennen klikannut Käytä-kohtaa tai kaiken lopuksi OK.
Mulla ainakin jos olen vaihtanut OE:n esim. Outlookin seuraavan kerran OE:n avatessani ohjelma itse herjaa ettei ole oletussähköpostiohjelma ja haluatko että olisi oletus-sp-ohjelma.- Klikkaan
Kyllä klikkaan "käytä" ja sen jälkeen "ok". Silti se ei pysy oletuksena. Ihmettelen mistä ongelma johtuu kun aiemmin oli oletuksena ja toimi hyvin, mutta nyt ei ole vaikken itse ole muuttanut asetuksia.
- Ekí
Klikkaan kirjoitti:
Kyllä klikkaan "käytä" ja sen jälkeen "ok". Silti se ei pysy oletuksena. Ihmettelen mistä ongelma johtuu kun aiemmin oli oletuksena ja toimi hyvin, mutta nyt ei ole vaikken itse ole muuttanut asetuksia.
Tuo asettelu ei tosiaan "pysy päällä". Tuo on aika kiusallinen ominaisuus, koska jos esim. joltain nettisivulta klikkaan sähköpostiosoitetta, ei aukea sähköpostiohjelma, vaan useita selainikkunoita. Ennätys on tähän mennessä 52 kpl... Sitten se ilmoittaa, että "halutun toiminnon suorittaminen ei onnistu, koska oletussähköpostiasiakasta ei ole asennettu oikein" tai siihen suuntaan.
Neuvoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1393887Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3392805Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12229Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k452073Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141803No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111605Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1561342- 931232
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu921067- 541041