Aiemmin Outlook Express oli oletussähköpostina, mutta nyt mystisesti ei ole. Kun menen asetuksiin ja klikkaan "aseta oletukseksi" niin vaihtuu, mutta sulkiessani välilehden ja uudelleen avatessa on vaihtunut taas ettei ole oletussähköpostiohjelma. Eli kuinka saan asetukseni pysymään halutussa?
oletussähköposti
3
2294
Vastaukset
- no, oletko sitä
ennen klikannut Käytä-kohtaa tai kaiken lopuksi OK.
Mulla ainakin jos olen vaihtanut OE:n esim. Outlookin seuraavan kerran OE:n avatessani ohjelma itse herjaa ettei ole oletussähköpostiohjelma ja haluatko että olisi oletus-sp-ohjelma.- Klikkaan
Kyllä klikkaan "käytä" ja sen jälkeen "ok". Silti se ei pysy oletuksena. Ihmettelen mistä ongelma johtuu kun aiemmin oli oletuksena ja toimi hyvin, mutta nyt ei ole vaikken itse ole muuttanut asetuksia.
- Ekí
Klikkaan kirjoitti:
Kyllä klikkaan "käytä" ja sen jälkeen "ok". Silti se ei pysy oletuksena. Ihmettelen mistä ongelma johtuu kun aiemmin oli oletuksena ja toimi hyvin, mutta nyt ei ole vaikken itse ole muuttanut asetuksia.
Tuo asettelu ei tosiaan "pysy päällä". Tuo on aika kiusallinen ominaisuus, koska jos esim. joltain nettisivulta klikkaan sähköpostiosoitetta, ei aukea sähköpostiohjelma, vaan useita selainikkunoita. Ennätys on tähän mennessä 52 kpl... Sitten se ilmoittaa, että "halutun toiminnon suorittaminen ei onnistu, koska oletussähköpostiasiakasta ei ole asennettu oikein" tai siihen suuntaan.
Neuvoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423