Miten voi viettää simille häitä voisko joku kertoo?
Vastaukset 6
- Esci93
Osta vihkikaari ja sitten vain klikkaat simillä siitä ja valitset toiminnon "Mene naimisiin".
- kirkhakkine
olet saanut simisi kihloihin, voit joko "ehdottaa avioliittoa", samaan tapaan kuin kihlaustakin, tai sitten ostaa vihkikaaren ostovalikosta, sieltä sekalaisista ja juhlaatarvikkeista, ja sitä klikkaamalla voit laittaa simit naimisiin. Yhdellä simillä klikkaaminen riittää, toinen tulee kyllä perässä. =) Jos haluat oikein hääjuhlat, ne voi järjestää puhelimen kautta soittamalla kuten muutkin juhlat. Sinne tulee sitten vain kohta "häät".
Vähän epäselvää, mutta toivottavasti jotain apua. =) - sims2
Kiitti paljoo :)
- teddy.bear
Ensin ostat vihkikaaren. Sitten mie ainakin ostan muutakinh hääkamaa ihan huvin vuoks...:) Vieraat kutsutaan puhelimella (´järjestä juhlat-häät´). Ja muista kutsua sulhanen/morsian!;)Kun vieraat on tullu, napsautat vihkikaarta ja valitset toiminnon ´mene naimisiin´. Sitten naimisiinmeno tapahtuu sen jälkeen automaattisesti. Kun ootte menneet naimisiin, juhlien taso yleensä nousee. Juhlien jälkeen limusiini hakee hääparin "häämatkalle" ja palauttaa ne hetken kuluttua.
- Entiää
Mulla ei vaa löydy sitä ihmeen kaarta tai mikä onkaan??
- Simahtanutcomebackradola
Kaari on viihde/taidot osion juhla jutussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053020Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42797
- 62740
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit46514Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi40507Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446