Häät???????

sims2

Miten voi viettää simille häitä voisko joku kertoo?

6

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esci93

Osta vihkikaari ja sitten vain klikkaat simillä siitä ja valitset toiminnon "Mene naimisiin".

• kirkhakkine

olet saanut simisi kihloihin, voit joko "ehdottaa avioliittoa", samaan tapaan kuin kihlaustakin, tai sitten ostaa vihkikaaren ostovalikosta, sieltä sekalaisista ja juhlaatarvikkeista, ja sitä klikkaamalla voit laittaa simit naimisiin. Yhdellä simillä klikkaaminen riittää, toinen tulee kyllä perässä. =) Jos haluat oikein hääjuhlat, ne voi järjestää puhelimen kautta soittamalla kuten muutkin juhlat. Sinne tulee sitten vain kohta "häät".

Vähän epäselvää, mutta toivottavasti jotain apua. =)

• sims2

Kiitti paljoo :)

• teddy.bear

Ensin ostat vihkikaaren. Sitten mie ainakin ostan muutakinh hääkamaa ihan huvin vuoks...:) Vieraat kutsutaan puhelimella (´järjestä juhlat-häät´). Ja muista kutsua sulhanen/morsian!;)Kun vieraat on tullu, napsautat vihkikaarta ja valitset toiminnon ´mene naimisiin´. Sitten naimisiinmeno tapahtuu sen jälkeen automaattisesti. Kun ootte menneet naimisiin, juhlien taso yleensä nousee. Juhlien jälkeen limusiini hakee hääparin "häämatkalle" ja palauttaa ne hetken kuluttua.

• Entiää

Mulla ei vaa löydy sitä ihmeen kaarta tai mikä onkaan??

• Simahtanutcomebackradola

Kaari on viihde/taidot osion juhla jutussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5800
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      122
      2815
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2498
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1939
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1800
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1626
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1540
    Aihe