Miten voi viettää simille häitä voisko joku kertoo?
Häät???????
6
514
Vastaukset
- Esci93
Osta vihkikaari ja sitten vain klikkaat simillä siitä ja valitset toiminnon "Mene naimisiin".
- kirkhakkine
olet saanut simisi kihloihin, voit joko "ehdottaa avioliittoa", samaan tapaan kuin kihlaustakin, tai sitten ostaa vihkikaaren ostovalikosta, sieltä sekalaisista ja juhlaatarvikkeista, ja sitä klikkaamalla voit laittaa simit naimisiin. Yhdellä simillä klikkaaminen riittää, toinen tulee kyllä perässä. =) Jos haluat oikein hääjuhlat, ne voi järjestää puhelimen kautta soittamalla kuten muutkin juhlat. Sinne tulee sitten vain kohta "häät".
Vähän epäselvää, mutta toivottavasti jotain apua. =) - sims2
Kiitti paljoo :)
- teddy.bear
Ensin ostat vihkikaaren. Sitten mie ainakin ostan muutakinh hääkamaa ihan huvin vuoks...:) Vieraat kutsutaan puhelimella (´järjestä juhlat-häät´). Ja muista kutsua sulhanen/morsian!;)Kun vieraat on tullu, napsautat vihkikaarta ja valitset toiminnon ´mene naimisiin´. Sitten naimisiinmeno tapahtuu sen jälkeen automaattisesti. Kun ootte menneet naimisiin, juhlien taso yleensä nousee. Juhlien jälkeen limusiini hakee hääparin "häämatkalle" ja palauttaa ne hetken kuluttua.
- Entiää
Mulla ei vaa löydy sitä ihmeen kaarta tai mikä onkaan??
- Simahtanutcomebackradola
Kaari on viihde/taidot osion juhla jutussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540