Kokemuksia

kerran jo huijattu...

Nyt int2000 jouttaa boikottiin (kunhan suostuvat vapauttamaan domainin ensin) niin säikkynä kyselen muista lafkoista...

Kokemuksia näistä:
futuron.org
rackglobal.fi

10

2343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epetus

      Futuronista löytyy keskustelua täältä http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t464170

      Arvosteluja/kommentteja:
      http://www.jonhs.net/puskaradio/index2.php?item_id=129 (aikaisemmin sivut olivat Futuronin palvelimella, ja jotenkin negatiiviset palauteet firmasta olivat "kadonneet")

      Lyhyenä yhteenvetona:
      -Futuron on poistanut kahteen kertaan oman fooruminsa, kun sinne alkoi tulla negatiivisia kommentteja asiakkailta.
      -Luvattu uptime 99,99% saadaan pidettyä ilmoittamalla kaikki katkokset huoltokatkoksiksi. Palvelu saattaa olla alhaalla kymmenenkin tuntia, eikä se laske uptimeä.
      -Kannattaa harkita onko firmassa jotain vikaa, kun hinnat ovat jo valmiiksi hyvin alhaiset ja tämän lisäksi laitetaan vielä halvempia kampanjatarjouksia.

      Löysin aijemmin hauskan keskustelun WHT-foorumista: http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=372837 Neppari on todennäköisesti Futuronin ylläpitäjä, ja samalla nimellä on kuulemma mainostettu toisessa foorumissa Futuronin hotelleja esiintyen asiakkaana.

      • n.100% väärässä oleva asiakas

        Minun osalta Futuron tulee olemaan boikotissa.


      • Sennheiser
        n.100% väärässä oleva asiakas kirjoitti:

        Minun osalta Futuron tulee olemaan boikotissa.

        Huonoin web-hotellikokemukseni ikinä. (ja niitä on paljon) Piti pystyttää Fantasticolla Gallery-sovellus, niin Fantastico ei toiminut. Asiakaspalvelun vastaus oli jotakuinkin se, ettei Futuron vastaa palvelun toimivuudesta millään tapaa, eikä asiakastuki koske koko C-panelia.

        Otteita toimitusehdoista:
        "Korvausvastuu Futuron Internet Ky:n toiminnasta tai laiminlyönnistä aiheutuneista vahingoista rajoittuu korkeintaan Asiakkaan palvelun kuukauden palvelumaksujen suuruiseen rahamäärään.

        Futuron Internet Ky ei vastaa virusten aiheuttamista häiriöistä tai vahingoista.

        Futuron Internet Ky ei ole velvollinen korvaamaan palvelimen rikkoutuessa mahdollisesti aiheutuvaa tietojen menetystä..."

        24h asiakastuki tarkoittaa sitä, että asiakastuki vastaa 24 tunnin sisällä, eikä suinkaan 24h/vrk asiakastukea.

        Eli miettikää tarkkaan. Lisäksi erittäin epäystävällinen asiakaspalvelu. Jos minulta kysytään, niin ostakaa palvelu jostain muualta.


      • hyvä
        Sennheiser kirjoitti:

        Huonoin web-hotellikokemukseni ikinä. (ja niitä on paljon) Piti pystyttää Fantasticolla Gallery-sovellus, niin Fantastico ei toiminut. Asiakaspalvelun vastaus oli jotakuinkin se, ettei Futuron vastaa palvelun toimivuudesta millään tapaa, eikä asiakastuki koske koko C-panelia.

        Otteita toimitusehdoista:
        "Korvausvastuu Futuron Internet Ky:n toiminnasta tai laiminlyönnistä aiheutuneista vahingoista rajoittuu korkeintaan Asiakkaan palvelun kuukauden palvelumaksujen suuruiseen rahamäärään.

        Futuron Internet Ky ei vastaa virusten aiheuttamista häiriöistä tai vahingoista.

        Futuron Internet Ky ei ole velvollinen korvaamaan palvelimen rikkoutuessa mahdollisesti aiheutuvaa tietojen menetystä..."

        24h asiakastuki tarkoittaa sitä, että asiakastuki vastaa 24 tunnin sisällä, eikä suinkaan 24h/vrk asiakastukea.

        Eli miettikää tarkkaan. Lisäksi erittäin epäystävällinen asiakaspalvelu. Jos minulta kysytään, niin ostakaa palvelu jostain muualta.

        Jos oletetaan, että Futuronin puolesta olisi järjestetty kaikki tuki esim. Fantasticosta löytyviin kaikenmaailman kikkareisiin, niin olisipa palvelun hinta jo aivan muuta mitä se nyt on.

        Mielestäni palvelun hinta/laatusuhde on täysin kohdallaan - palvelusta itse en ole kahden vuoden kokemuksella löytänyt pienintäkään huomautettavaa.

        Mitä enemmän palveluja vaaditaan (tukipalvelut, varmuuskopiointi yms.), sitä enemmän palvelu maksaa.

        Asiakas, joka tukea enemmän tarvitsee ostakoon palvelunsa jostain muualta, mutta samalla varautukoon erilaiseen hintaan.


      • kokemuksta
        Sennheiser kirjoitti:

        Huonoin web-hotellikokemukseni ikinä. (ja niitä on paljon) Piti pystyttää Fantasticolla Gallery-sovellus, niin Fantastico ei toiminut. Asiakaspalvelun vastaus oli jotakuinkin se, ettei Futuron vastaa palvelun toimivuudesta millään tapaa, eikä asiakastuki koske koko C-panelia.

        Otteita toimitusehdoista:
        "Korvausvastuu Futuron Internet Ky:n toiminnasta tai laiminlyönnistä aiheutuneista vahingoista rajoittuu korkeintaan Asiakkaan palvelun kuukauden palvelumaksujen suuruiseen rahamäärään.

        Futuron Internet Ky ei vastaa virusten aiheuttamista häiriöistä tai vahingoista.

        Futuron Internet Ky ei ole velvollinen korvaamaan palvelimen rikkoutuessa mahdollisesti aiheutuvaa tietojen menetystä..."

        24h asiakastuki tarkoittaa sitä, että asiakastuki vastaa 24 tunnin sisällä, eikä suinkaan 24h/vrk asiakastukea.

        Eli miettikää tarkkaan. Lisäksi erittäin epäystävällinen asiakaspalvelu. Jos minulta kysytään, niin ostakaa palvelu jostain muualta.

        Oli vihoviimeinen kerta, kun sotkeuduin tuon firman kanssa. Itse palvelu ei vaan toimi, sivuille ei pääse. Tuesta on turha kysyä mitään, sieltä vastataan töykeästi jos ollenkaan. Lisäksi Futuronista ei edes pääse eroon, perintätoimistolta tulee laskuja tyhjästä vielä vuosien jälkeen!

        Jos olette jos Futuronin asiakkaita, tallettakaa huolella joka ikinen sähköposti ja kuitti. Jos ette ole vielä tekemisissä ko. yrityksen kanssa, älkää edes alkako.


      • pettynyt
        kokemuksta kirjoitti:

        Oli vihoviimeinen kerta, kun sotkeuduin tuon firman kanssa. Itse palvelu ei vaan toimi, sivuille ei pääse. Tuesta on turha kysyä mitään, sieltä vastataan töykeästi jos ollenkaan. Lisäksi Futuronista ei edes pääse eroon, perintätoimistolta tulee laskuja tyhjästä vielä vuosien jälkeen!

        Jos olette jos Futuronin asiakkaita, tallettakaa huolella joka ikinen sähköposti ja kuitti. Jos ette ole vielä tekemisissä ko. yrityksen kanssa, älkää edes alkako.

        Pelkkää huonoa kokemusta kyseiseltä lafkalta. Perintätoimistolta napsuu tännekin laskuja (turhasta). Alkaa heti vituttaan kun kuulee sanankin Futuron


      • Minäkäytänfuturonia
        pettynyt kirjoitti:

        Pelkkää huonoa kokemusta kyseiseltä lafkalta. Perintätoimistolta napsuu tännekin laskuja (turhasta). Alkaa heti vituttaan kun kuulee sanankin Futuron

        Minä käytän asiakkaitteni sivuilla Futuronia. Sinne on turha lähettää sähköpostia tai soittaa, koska sieltä ei kukaan vastaa. Sovittuja asiaoita ei pidetä. Mutta kymenlaaksolaisena tässä on se etu että se on halpa ja sinne voi marssia ovesta sisään kovistelemaan jos jotain tahtoo. En voisi kuvitella käyttäväni ko yrityksen palveluja kauempaa.

        Tässä päästään taas perimmäiseen kysymykseen. Jos sivustot ovat tärkeät, niin pitäisikö niistä maksaa kohtuullinen korvaus, eikä pennejä ;)


      • RTD
        pettynyt kirjoitti:

        Pelkkää huonoa kokemusta kyseiseltä lafkalta. Perintätoimistolta napsuu tännekin laskuja (turhasta). Alkaa heti vituttaan kun kuulee sanankin Futuron

        Totta, sanoiduin kanssa pois tuolta koska,tämä firma harrastaa mm. kahteen kertaan laskutusta samasta asiasta,supportti vastaa aivan mitä sattuu ,jos nyt edes vastaa,oikeustoimenpiteet firmaa vastaan alkaneet.Pysykää kaukana on minun neuvoni ,suomessa on hyviäkin palvelun tarjoajia.


    • huijausta!

      Todella huono ja joustamaton asiakaspalvelu. Eivät pidä kiinni lupauksista palveluiden eivätkä aikataulujen suhteen. Jos asioista huomauttaa saa vastaukseksi pelkkää v***uilua.

      Palvelut pätkivät välillä rankasti ja pitkiä aikoja, ja hitauksista syytetään aina asiakkaan yhteyksiä.

      Oikeesti - älkää menkö tähän HALPAAN!

      • todella

        kaukana Futuronista! Mulla oli extramini-palvelu, irtisanoin sen toimimattomuuden vuoksi pari vuotta sitten. Viime vuonna sain perintätoimistolta laskun, mitään irtisanomista ei kuulemma ole missään nähtykään. Maksoin laskun kiltisti ja irtisanoin palvelun uudelleen. Nyt tuli sitten taas karhukirje! Tätä en maksa, mennään sitten vaikka oikeuteen.
        Asiakaspalvelusta sain suoranaista v*ttuilua, kun viimein joku suvaitsi vasta sähköpostioin, puhelimitse firman työntekijää on turha tavoitella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persut = far-right Finns Party?

      Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      70
      7353
    2. Demarilesbo synnytti lapsen

      Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art
      Maailman menoa
      185
      4485
    3. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

      Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      139
      4112
    4. Opettaja teki pornoa sivubisneksenä

      Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn
      Maailman menoa
      59
      4097
    5. Ei me olla sielunkumppaneita

      jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      58
      4060
    6. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

      "Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      66
      4036
    7. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

      Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      33
      3589
    8. Porno-ope?

      Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e
      Maailman menoa
      60
      2828
    9. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

      Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      37
      2366
    10. Sovitteko ulkonäöllisesti

      Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      51
      2294
    Aihe