Moi. Olen tässä jo etsiskellyt mutta mistään en ole löytänyt sellaista kiiltävää lattiaa. Minun olisi ehdottomasti saatava sellainen, koska se on niin älyttömän hieno :D
Ja toinen asia,missä on kerrossänkyjä? En löydä mistään!
Jos joku voisi kerota jonkun sivun missä olisi joitain kiiltäviä lattioita tai kerrossänkyjä, olisin todella kiitollinen!
Kiiltävä lattia ja kerrossänky?
Minniel
5
1502
Vastaukset
- Yavanna
sieltä löytyy. Tässä linkki mistä saat Kerrossängyn -> http://forums.modthesims2.com/showthread.php?t=41371
Tuonne pitää vain rekisteröityä. tuo kerrossänky pitäisi löytyä tuolta myös hakusanoilla bed ja Bunk Bed
Kokeiles siel myös hakusanoja floor, shiny floor, shimmering, shining. - Gabs
Radosims.comissaon Moven käyttöohje IV:ssä ohje siihen, miten voi itse tehdä kerrossängyn. :D
- Anonyymi
Niin en löydä vain sitä kerrosänkyä! Kertoisiko joku
- Anonyymi
Mikä peliversio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473432
- 1053315
- 1992493
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342491Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️232067- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51679- 1821668