Carbon

PC vs PS2

Elikkä kummalle kannattas ostaa?
Kummassa on parempi grafiikka tai pelattavuus?
Koneessa ei varmaan täysillä ainakaan toimi,
mulla on 1.9 ghz prossu ja ATI Radeon 9600 näyttis. Et luulisin et kannatas ostaa ps2:selle.
Vai mitä?

10

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makejuu

      Nojoo.. Ei kyllä minusta ainakaan tehot riittä carboniin jos haluut täysil graffoil ja ilman pätkimistä. Hanki Xbox360 ja sille Carbon:)

    • x360:lla..

      voittaa jopa PC version grafiikassa muuten samallainen. Ps2:selle ei missäännimessä kannata tätä ostaa peli nykii ps2:sella niinpaljon että pelaamisesta ei tule mitään luin nää arvosteluista ja sanottiinkin että pelaaminen on mahdotonta välillä.

      • kannattaa kyl

        ostaa pc :lle mul on ja hyvin pelittää:D


      • js-60

        Ei pidä alkuunkaan paikkaansa,mulla pleikalla ainaki pyörittää mainiosti.


      • hakoteillä..
        js-60 kirjoitti:

        Ei pidä alkuunkaan paikkaansa,mulla pleikalla ainaki pyörittää mainiosti.

        luin arvostelusta ja sanottiin että ps2:sella tökkii minkä kerkiää ja graffat on luonnollisesti suttua ja röpöä. PC:nhän nyt tietää yhtä päivittämistä sillä pelaaminen ja siltikään ei pärjää lähellekään x360:llan graffalle vaikka kaikki herkut päällä.


      • ----...----
        hakoteillä.. kirjoitti:

        luin arvostelusta ja sanottiin että ps2:sella tökkii minkä kerkiää ja graffat on luonnollisesti suttua ja röpöä. PC:nhän nyt tietää yhtä päivittämistä sillä pelaaminen ja siltikään ei pärjää lähellekään x360:llan graffalle vaikka kaikki herkut päällä.

        voi teitä! minkälaisia pleikkoja teillä on? mulla pyörii peli ihan hyvin... ette oo eis pelannu carbonia ps2:lla ku ootte niin xbox360,xbox360--> heittäkää se roskiin se xbox.. tuleva ps3 on paras


      • rthsrthrstg
        ----...---- kirjoitti:

        voi teitä! minkälaisia pleikkoja teillä on? mulla pyörii peli ihan hyvin... ette oo eis pelannu carbonia ps2:lla ku ootte niin xbox360,xbox360--> heittäkää se roskiin se xbox.. tuleva ps3 on paras

        tod on parempi pleikka ku xbox ku ei ps2 töki yhtää


      • nsf
        rthsrthrstg kirjoitti:

        tod on parempi pleikka ku xbox ku ei ps2 töki yhtää

        moi voiko joku laittaa mulle nsf carboniin koodeja ja miten niitä käytetään esim lentävät poliisit!


      • nfs moi
        nsf kirjoitti:

        moi voiko joku laittaa mulle nsf carboniin koodeja ja miten niitä käytetään esim lentävät poliisit!

        rahakoodi 5grand5grand kato guuglesta


    • nfsfani

      Minulla on NFS Carbon sekä pc:lle että ps2:lle ja pc on suunnilleen samantehoinen kuin keskustelun aloittajalla. Suosittelen ps2-versiota. PC:n teho riittää 640x480 tarkkuudelle jolloin grafiikka on jotakuinkin yhtä hienoa ja ruudunpäivitys yhtä nopeaa.

      Pelin kannet ja ohjekirja on suomennettu molemmille alustoille. Sen sijaan itse peli on suomennettu ps2-versiossa mutta ei pc-versiossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe