En ole aivan varma, onko kirjaa käännetty suomeksi. Luultavimmatummin kyseessä on alkuperältään ruotsalainen dekkari. Kirjassa joukko nuoria aikuisia on suljetussa tilassa (vrt Big Brother) ja heidän joukossaan on murhaaja. Sähkökatkoksen jälkeen joukko saa huomata, että yksi heistä on murhattu. Muistaako kukaan tämän kaltaista teosta?
Tunteeko joku teosta?
4
680
Vastaukset
- sanni00
Luulisin että tarkoitat Johan Schmidtin kirjaa Reality Show, sama nimi alkukielellä ja suomeksi käännetyllä.
- ..Päivi1
molemmat teokset? Itse olen ja kyllä minä kallistun ehdottomasti Eltonin kirjan suuntaan.
Tuosta tulee mieleen Sandra Scoppettonen Murhaleikki. En ole tosin lukenut.
- Salavita
Kirja oli kuin olikin Ben Eltonin Tappavan Kuuluisa. Ihan luettava, mutta ei elämää suurempi. Tuntuu, että aiheesta olisi voinut saada vieläkin ehyemmän ja jäntevämmän. Olipa kirjassa tapaus, joka muistutti erästä meidän BBssä nähtyä ikävää välikohtausta. Vastauksistanne sain kuitenkin ihan hyviä muitakin lukuvinkkejä. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594