En ole aivan varma, onko kirjaa käännetty suomeksi. Luultavimmatummin kyseessä on alkuperältään ruotsalainen dekkari. Kirjassa joukko nuoria aikuisia on suljetussa tilassa (vrt Big Brother) ja heidän joukossaan on murhaaja. Sähkökatkoksen jälkeen joukko saa huomata, että yksi heistä on murhattu. Muistaako kukaan tämän kaltaista teosta?
Tunteeko joku teosta?
4
644
Vastaukset
- sanni00
Luulisin että tarkoitat Johan Schmidtin kirjaa Reality Show, sama nimi alkukielellä ja suomeksi käännetyllä.
- ..Päivi1
molemmat teokset? Itse olen ja kyllä minä kallistun ehdottomasti Eltonin kirjan suuntaan.
Tuosta tulee mieleen Sandra Scoppettonen Murhaleikki. En ole tosin lukenut.
- Salavita
Kirja oli kuin olikin Ben Eltonin Tappavan Kuuluisa. Ihan luettava, mutta ei elämää suurempi. Tuntuu, että aiheesta olisi voinut saada vieläkin ehyemmän ja jäntevämmän. Olipa kirjassa tapaus, joka muistutti erästä meidän BBssä nähtyä ikävää välikohtausta. Vastauksistanne sain kuitenkin ihan hyviä muitakin lukuvinkkejä. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1162098
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4112086Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971146Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13938Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34750- 43718
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109716Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166686Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14680Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti30629