Onko Gardan kaupungissa keskustan tuntumassa vielä hotelli Auroraa?
Vuonna 1974 ensimmäisellä ulkomaanmatkalla ko. pikkuhotelli jäi lähtemättömästi meidän lapsimatkustajien mieleen.
Netistä en ole tätä hotellia löytänyt ja katuosoitettakaan en muista.
Garda, hotelli Aurora
4
1161
Vastaukset
- Vee2
kaikkiko katoaa, laulo Mikko Kuustonen. Katoavaista on maine mannona. Taso on hieman ilmeisesti tippunut kun se on nykyään Albergo Aurora, mikäli puhumme samasta majoituksesta!?
- 1974
Juu, jos on Gardan kaupungissa, samasta paikasta lienee kyse. En ole italian kielen taitaja, mutta albergo käännetään usein hotelliksi.
Muistatko osoitetta tai muuta vinkkiä, jotta netistä löytäisi? - Vee2
1974 kirjoitti:
Juu, jos on Gardan kaupungissa, samasta paikasta lienee kyse. En ole italian kielen taitaja, mutta albergo käännetään usein hotelliksi.
Muistatko osoitetta tai muuta vinkkiä, jotta netistä löytäisi?En mäkään ole mikään italiankielen taitaja vaikka sillä avustavasti toimeen tulenkin. Algergo lienee hotelli mutta luokittelu on alempi kuin Hotellilla. Kait se niitä tähtijuttui on ja palvelut mistä niitä saadaan? Jostain Garda Laken sivuilta se löytyi... en muista osoitetta mutta hakemalla sitkeesti. Kyllä se löytyy.
- Stello
Malcesinessa on Albergo Aurora;
http://www.aurora-malcesine.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146