pyöräily

polkija3

oletteko joutuneet joskus pyöräily onnettomuuteen?
oliko kypärä?

7

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäkää kypärää!

      ajoi maantiepyörällä nurin. Jos kypärää ei olisi ollut hän olisi kuollut, sanoi lääkäri. Kypärä meinaa halkesi..

      • polkija3

        Muistatko kypärän merkki ja kuinka pahoja vahinkoa tuli kypärään?


      • käyttäkää kypärää!
        polkija3 kirjoitti:

        Muistatko kypärän merkki ja kuinka pahoja vahinkoa tuli kypärään?

        se oli Bell-merkkinen.

        Muutamasta kohdasta suoraan sanoen halkesi, paljon naarmuja joista lähti maali.

        Taidettiin saada uusi kypärä kun lähetettiin vanha valmistajalle...


      • polkija3
        käyttäkää kypärää! kirjoitti:

        se oli Bell-merkkinen.

        Muutamasta kohdasta suoraan sanoen halkesi, paljon naarmuja joista lähti maali.

        Taidettiin saada uusi kypärä kun lähetettiin vanha valmistajalle...

        Ok, entä malli?


    • tästä lähtien aina

      Olin noin vuosi sitten onnettomuudessa pyörän kanssa, kaaduin todella pahasti. Kypärä - MET-mallinen, oli silloin ekoja kertoja päässä. Onnettomuus ei ollut oma vikani, mutta mitäpä väliä sillä oli. Käsi ja jalka katkesivat, lievä aivotärähdys tuli - auton kanssa jää aina toiseksi. Lääkärin mukaan olisin ainakin pahasti vammautunut päästäni ilman suojaa. Mun kohdallani - ei ensimmäistäkään kauppareissua ilman kypärää, enää ikinä. Suosittelen, ihminen on aika hauras otus. - Kypärässä on muuten syytä olla viralliset turvamerkinnät, eikä vähänkään lohkeilleella tee mitään. Turvallisia ja iloisia reissuja! Kampaus on tästälähin sivuseikka.

      • tähän:

        kypärässä ei näkynyt kuin muutama naarmu, vaikka itse olin aika repona. Ei tuotteen mainostamista, mutta hyvä se suoja oli, ja on käytössä vieläkin.


      • iso kolhu,
        tähän: kirjoitti:

        kypärässä ei näkynyt kuin muutama naarmu, vaikka itse olin aika repona. Ei tuotteen mainostamista, mutta hyvä se suoja oli, ja on käytössä vieläkin.

        niin kypärä pitäisi kai kuitenkin aina vaihtaa uuteen? Kun kolhun saanut kypärähän ei todennäköisesti suojaa enää yhtä hyvin, vaikka se ulkopuolelta ihan kunnossa olevalta näyttäisikin. (Tai en ole ihan varma pyöräilykypäristä, mutta ainakin mopo-/moottoripyörä-/autourheilukypärissä näin on.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe