Kiihko

LoVVer

Oli taas perinteinen sunnuntai aamu. Minua väsytti, enkä tuntenut oloani todellakaan onnelliseksi herättesäni.
Edellisen päivän tapahtumat luisuivat mielestäni yhä kauemmas, en ollut vihainen itselleni kuitenkaan. Eron jälkeen oli ollut helpompi vetää keittoa, ei ollut "vaimo" nalkuttamassa.
Jokatapauksessa lähdin lenkille, olettaen että saisin oloni paremmaksi. Tapasin pururadalla koiraansa ulkoiluttavan tittaran. Tittara esittäytyi Annaksi. Juttelimme pururadan kunnosta ja muusta turhasta. Anna katsoi minua siihen malliin että tajusi minun tykkäävän tytöistä, tai sitten jäin kiinni pyllyn tuijotuksesta.

Anna puhui vaikeasta erostaan, hän avautui minulle täydellisesti, aivan kuin olisimme tunteneet pitkäänkin.

Anna lipoi huuliaan seksikkäästi sanojen välissä, nauraessaan hän nosti kielen ihanasti hampaiden päälle. Olin myyty tyttö.

En kestänyt enempää. Katsoin kysyvästi Annaa, voi kuinka kauniilta nainen voikaan näyttää ulkona lenkillä. Anna käänsi katseensa pois kuin kiusoittellen.
Nappasin tittaraa niskasta kiinni ja etsin huulillani hänen pehmeitä huulian.
Hönkäisin ennen suudelmaa, ja Anna kuiskasi "Hullu" ja nauroimme lähekkäin.
Kiihko ei kuitenkaan antanut tilaa enempää minulle, eikä vissiin Annallekaan. Päädyimme kirjaimmellisesti pusikkoon. Anna heitti hupparini sivuun ja alkoi nuolla nännejäni tottuneesti. Koskettelin Annan lantiota, ja hän hyöri tuskissaan maassa. Repäisin housujaan alas, ja kosketin viileillä käsillä Annan pillua, se oli niin mehukas etten malttanut pitää kieltäni sieltä erossa, ja anna huusi metsän siimeksessä. Levitin tittaran häppäreitä että sain kunnolla nuoltua, anna otti itse housut kokonaan pois ja levitti reitensä ja tarjosi itseään minulle.
Jatkoin nuolemista kunnen aloin kiusata tyttöä, anna vaati minulta lisää.
Hieroin sormenpäilläni pillun ympärystä, mutten koskenutkaan klitorikseen, kunnes anna huusi että perkele lisää. Työnsin kaksi sormea annan tiukkaan pilluun, ja anna parahti nautinnosta. Nuolin hellästi loppuun saakka, Annan taivaisiin. Anna oli imenyt nännini kovaksi, ja oli aktin jälkeen hiiren hiljaa. Katsoi minua syvvälle silmiin kun huidoin hupparia takaisin päälleni. Katsoin annaa kysyvästi jolloin hän käänsi katseensa ja lähti hölkkäämään pois päin. Lopulta hän huusi "heij beijbe, kyl me nähään viä" ja vinkkasi silmää. Annan pylly heilui sulosti hänen hölkätessään pois.
Minä istuin vielä maassa ja heitin käpyjä, naurahdin yksinäni ja lähdin annan perään---

2

8376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyöt

      lesbot vaan kävelee vastaan ja minunkin otsassa lukee,tykkään tytoistä.. voi v...u mikä juttu!

    • naurava kulkuri

      Tää juttu ennemminki pisti nauraa kunnolla, kuin mitään muuta. Ekaks päähenkilö läks lenkille, tapas koiranulkoiluttajan. Päähenkilön otsassa luki 'tykkään tytöistä', koira karkas ja sivuosan anna 'antaa mun panna'tittara muuttui koiranulkoiluttajasta lenkkeilijäks...
      Hyvät naurut täst sai...Siihen se si jäiki..Mun otsas lukee..*reps

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe