Minulla on vastustuskyky heikentynyt perussairauteni (ms) takia.Pitääkö jättää jätskit ja muut herkut syömättä.A-hepatiittirokotusta suunnittelen.Suojaako se tässä kohtaa?
Jäätelön syönti
3
732
Vastaukset
- Viltzu
Kannattaa välttää irtojäätelöä ja yleensäkin maitotuotteita, mutta kyllä jäätelöä voi syödä - tehdasvalmisteiset valintamyymälöissä myytävät pakatut jäätelötuotteet ovat turvallisia siinä missä muuallakin. Eli ei toki jäätelöä tarvitse jättää väliin :)
Mitä yleensä syömiseen tulee, niin liha ja kala täysin kypsänä, salaattikastikkeita ja majoneesia yms. kannattaa välttää. Yleisesti marokkolainen ruoka on ainakin omasta mielestäni todella hyvää ja kunnolla kuumennettua/paistettua kasvikset mukaanlukien.
A-hepatiittirokotusta suositellaan vaikka jos lähtee mihin vain Välimerenmaihin hieman pidemmäksi aikaa. Marokkoon voit matkustaa melkein siinä missä vaikka Espanjaankin. Jäätelön syönnissä ei minusta ole mitään ongelmia.Maitotuotteista jugurtit ovat myöskin ihan mukavan makuisia. Olen syönyt jäätelöä eikä mitään ongelmia ole ollut. Rantabulevardilla aivan Mc Donalsin vieressä on ollut jäätelökioski. Tästä jäätelöä myydään irtojäätelönä. Makuvaihtoehtoja on monia.Myöskään ei ongelmia ole ollut jäätelöpuikkojen ym suhteen.Aina kannattaa pitää maalaisjärki mukanaan.- Rokotusten suhteen minulla on hepatiittirokotus voimassa. Olen pitänyt sen omalta kohdaltani perusrokotuksiin kuuluvana.- Kahviloissa olevien leivonnaisten suhteen ei ole mitään ongelmaa.
- mielestäni ok
Itse ainakin söin Agadirissä kaikkea, muusta Marokosta en niinkään varma reissulla oli vauva masussa mukana.
Ilman muuta Havrix rokote, suoja 20v. ja koskaan ei voi olla missään liian varma !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739