Harrastan kesäteatteri toimintaa, mutta mulla on yks tosi vaikee juttu. Mä inhoon laulamista. Se johtuu varmaan siitä että en osaa. Vaikka äiti sanoo että mulla on hyvä laulu ääni. (en tiedä millon kuullu, varmaan joskus ku olin 4.lk. [nyt oon jo 17.v]) Ongelma on se, että mä kehtaa laulaa, ja en osaa laulaa kovaa! Siis mä en tajua miten jotkut voi laulaa niin kovaa, siis meinaan sitä et, no vaikka Celine Dion - The Power Of Love kappaleessa. Sitä meinaan. Onko jotain vinkkejä?
Tai jotain ihan mitä vaan laulu vinkkejä. Olis tosi kiva päästä laulaa jossain teatteri esityksessä. :) Toivon että joku osaa auttaa..
Laulusuu
2
284
Vastaukset
- ...
"Siis mä en tajua miten jotkut voi laulaa niin kovaa, siis meinaan sitä et, no vaikka Celine Dion - The Power Of Love kappaleessa."
Celine Dion on ammattilainen, eli hän on käynyt aivan varmasti laulutunneilla. Jos sinulta löytyy nuottikorvaa, niin aloita laulutunnit (jos on mahdollista). Siellä opit oikean hengitystekniikan, jonka avulla äänen saa voimakkaammaksi ja kestävämmäksi.- pophirvi
Oikeanlainen laulutuki olla pitää.. hengitys kuntoon ja ääni oikeaan paikkaan. Ei muuta kuin laulutunneille. Mutta ei pikkukylän musaopiston pilipali -maikalle oopperan alkeita vääntämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4415690Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.103986Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1873466Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982951- 712338
- 452304
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!562257- 922007
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131710MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171573