Harrastan kesäteatteri toimintaa, mutta mulla on yks tosi vaikee juttu. Mä inhoon laulamista. Se johtuu varmaan siitä että en osaa. Vaikka äiti sanoo että mulla on hyvä laulu ääni. (en tiedä millon kuullu, varmaan joskus ku olin 4.lk. [nyt oon jo 17.v]) Ongelma on se, että mä kehtaa laulaa, ja en osaa laulaa kovaa! Siis mä en tajua miten jotkut voi laulaa niin kovaa, siis meinaan sitä et, no vaikka Celine Dion - The Power Of Love kappaleessa. Sitä meinaan. Onko jotain vinkkejä?
Tai jotain ihan mitä vaan laulu vinkkejä. Olis tosi kiva päästä laulaa jossain teatteri esityksessä. :) Toivon että joku osaa auttaa..
Laulusuu
2
250
Vastaukset
- ...
"Siis mä en tajua miten jotkut voi laulaa niin kovaa, siis meinaan sitä et, no vaikka Celine Dion - The Power Of Love kappaleessa."
Celine Dion on ammattilainen, eli hän on käynyt aivan varmasti laulutunneilla. Jos sinulta löytyy nuottikorvaa, niin aloita laulutunnit (jos on mahdollista). Siellä opit oikean hengitystekniikan, jonka avulla äänen saa voimakkaammaksi ja kestävämmäksi.- pophirvi
Oikeanlainen laulutuki olla pitää.. hengitys kuntoon ja ääni oikeaan paikkaan. Ei muuta kuin laulutunneille. Mutta ei pikkukylän musaopiston pilipali -maikalle oopperan alkeita vääntämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774