Lauantai 25.11.2006

Papio1

Raitis lauantaipäivä tänään ohjelmassa. Ja myös pyöräilyä - on niin lämmin sää täällä Pohjoisessakin.

10

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli raittin lauantain vietän mutta polkupyöräilyt taidan jättää väliin, Tyttöä lupasin käyttää autolla reeneissä ( Han Moo Doo) ko parin viikon päästä olis ensimmäinen vyökoe "maasta orastava elämä"

• Cettuz!

pitää ja raittiutta. Nyt maate.

• ma-sa

Niimpähän on,raitis lauantai.Työpäivä ja tietysti pyörällä.

• aahoohoo

aamut kyllä hienoja hetkiä - kokonainen päivä edessä ja pienellä säädöllä siitä saa mieleisensä.

Minulla on tänään ohjelmassa lorupussin tekeminen, niin että askarteluks menee. Ensin käväsen askartelukaupassa hakemassa lisää tarvikkeita ja kieli poskessa rakentelen kortit.

Oon ihan tohkeissani kun on niin mukavaa tekemistä. Niin, ja tietysti pitää jättää jotain tekemättäkin, sehän on selvä.

• mussukka1

Kerrohan mikä on lorupussi ja ihan selvänä kyselen, kun ei ole eteeni sellaista tullut.

• raittiina tänään, ja nyt reissun päälle...

• Suotuulia

minäkin raitis tänään.

• hampaanpurija

Vähän huolissani olin, kun keskiviikkona olit aika tuskainen.
        Minäkin raitis tänään, vaikka lievää viinanhimoa ilmassa. En kuitenkaan aio antaa periksi.

• Suotuulia
        hampaanpurija kirjoitti:

Vähän huolissani olin, kun keskiviikkona olit aika tuskainen.
        Minäkin raitis tänään, vaikka lievää viinanhimoa ilmassa. En kuitenkaan aio antaa periksi.

Huomasinkin kirjoituksesi, kiitos kannustuksesta. Kerroin siinä, että retkahdin. Olo on kyllä niin syvältä nyt, että painun pehkuihin. Minulle tulee usein mieleen, että menisin sängynalle piiloon itseäni. En mahdu kun sänky on matala. Mutta kuvaa morkkistani.

• mussukka1

En nyt mitenkään hehkuta joulua, mutta kun on niin pimeää, päätin hakea kaikki jouluiset valot ja niitä olen asennellut. Miksihän niitä ei vois polttaa jo tähän aikaan tai kyllä meidän kylillä ollaan yleensä melkoisen aikaisia. Minusta se on mukavaa ja tuo kivan tunnelman, kun nuo katuvalotkin sammuu jo 22.
      Nyt pistän vielä elävät kynttilät palamaan ja menen viisastumaan teeveen eteen ja kaakaonkin voisi nautiskella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2681
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      105
      2404
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2209
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1824
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1396
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1343
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1125
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      89
      1040
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1023
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      79
      883
    Aihe