Lauantai 25.11.2006

Papio1

Raitis lauantaipäivä tänään ohjelmassa. Ja myös pyöräilyä - on niin lämmin sää täällä Pohjoisessakin.

10

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli raittin lauantain vietän mutta polkupyöräilyt taidan jättää väliin, Tyttöä lupasin käyttää autolla reeneissä ( Han Moo Doo) ko parin viikon päästä olis ensimmäinen vyökoe "maasta orastava elämä"

• Cettuz!

pitää ja raittiutta. Nyt maate.

• ma-sa

Niimpähän on,raitis lauantai.Työpäivä ja tietysti pyörällä.

• aahoohoo

aamut kyllä hienoja hetkiä - kokonainen päivä edessä ja pienellä säädöllä siitä saa mieleisensä.

Minulla on tänään ohjelmassa lorupussin tekeminen, niin että askarteluks menee. Ensin käväsen askartelukaupassa hakemassa lisää tarvikkeita ja kieli poskessa rakentelen kortit.

Oon ihan tohkeissani kun on niin mukavaa tekemistä. Niin, ja tietysti pitää jättää jotain tekemättäkin, sehän on selvä.

• mussukka1

Kerrohan mikä on lorupussi ja ihan selvänä kyselen, kun ei ole eteeni sellaista tullut.

• raittiina tänään, ja nyt reissun päälle...

• Suotuulia

minäkin raitis tänään.

• hampaanpurija

Vähän huolissani olin, kun keskiviikkona olit aika tuskainen.
        Minäkin raitis tänään, vaikka lievää viinanhimoa ilmassa. En kuitenkaan aio antaa periksi.

• Suotuulia
        hampaanpurija kirjoitti:

Vähän huolissani olin, kun keskiviikkona olit aika tuskainen.
        Minäkin raitis tänään, vaikka lievää viinanhimoa ilmassa. En kuitenkaan aio antaa periksi.

Huomasinkin kirjoituksesi, kiitos kannustuksesta. Kerroin siinä, että retkahdin. Olo on kyllä niin syvältä nyt, että painun pehkuihin. Minulle tulee usein mieleen, että menisin sängynalle piiloon itseäni. En mahdu kun sänky on matala. Mutta kuvaa morkkistani.

• mussukka1

En nyt mitenkään hehkuta joulua, mutta kun on niin pimeää, päätin hakea kaikki jouluiset valot ja niitä olen asennellut. Miksihän niitä ei vois polttaa jo tähän aikaan tai kyllä meidän kylillä ollaan yleensä melkoisen aikaisia. Minusta se on mukavaa ja tuo kivan tunnelman, kun nuo katuvalotkin sammuu jo 22.
      Nyt pistän vielä elävät kynttilät palamaan ja menen viisastumaan teeveen eteen ja kaakaonkin voisi nautiskella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79