Lauantai 25.11.2006

Papio1

Raitis lauantaipäivä tänään ohjelmassa. Ja myös pyöräilyä - on niin lämmin sää täällä Pohjoisessakin.

10

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli raittin lauantain vietän mutta polkupyöräilyt taidan jättää väliin, Tyttöä lupasin käyttää autolla reeneissä ( Han Moo Doo) ko parin viikon päästä olis ensimmäinen vyökoe "maasta orastava elämä"

• Cettuz!

pitää ja raittiutta. Nyt maate.

• ma-sa

Niimpähän on,raitis lauantai.Työpäivä ja tietysti pyörällä.

• aahoohoo

aamut kyllä hienoja hetkiä - kokonainen päivä edessä ja pienellä säädöllä siitä saa mieleisensä.

Minulla on tänään ohjelmassa lorupussin tekeminen, niin että askarteluks menee. Ensin käväsen askartelukaupassa hakemassa lisää tarvikkeita ja kieli poskessa rakentelen kortit.

Oon ihan tohkeissani kun on niin mukavaa tekemistä. Niin, ja tietysti pitää jättää jotain tekemättäkin, sehän on selvä.

• mussukka1

Kerrohan mikä on lorupussi ja ihan selvänä kyselen, kun ei ole eteeni sellaista tullut.

• raittiina tänään, ja nyt reissun päälle...

• Suotuulia

minäkin raitis tänään.

• hampaanpurija

Vähän huolissani olin, kun keskiviikkona olit aika tuskainen.
        Minäkin raitis tänään, vaikka lievää viinanhimoa ilmassa. En kuitenkaan aio antaa periksi.

• Suotuulia
        hampaanpurija kirjoitti:

Vähän huolissani olin, kun keskiviikkona olit aika tuskainen.
        Minäkin raitis tänään, vaikka lievää viinanhimoa ilmassa. En kuitenkaan aio antaa periksi.

Huomasinkin kirjoituksesi, kiitos kannustuksesta. Kerroin siinä, että retkahdin. Olo on kyllä niin syvältä nyt, että painun pehkuihin. Minulle tulee usein mieleen, että menisin sängynalle piiloon itseäni. En mahdu kun sänky on matala. Mutta kuvaa morkkistani.

• mussukka1

En nyt mitenkään hehkuta joulua, mutta kun on niin pimeää, päätin hakea kaikki jouluiset valot ja niitä olen asennellut. Miksihän niitä ei vois polttaa jo tähän aikaan tai kyllä meidän kylillä ollaan yleensä melkoisen aikaisia. Minusta se on mukavaa ja tuo kivan tunnelman, kun nuo katuvalotkin sammuu jo 22.
      Nyt pistän vielä elävät kynttilät palamaan ja menen viisastumaan teeveen eteen ja kaakaonkin voisi nautiskella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      52
      10405
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      137
      6377
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      74
      4598
    4. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      13
      3468
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      143
      3250
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      283
      3065
    7. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      151
      2833
    8. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      67
      2776
    9. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      5
      2232
    10. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      34
      2154
    Aihe