Madonnalla ei ole rytmitajua

donnama

Madonnalla ei ole yhtään rytmitajua. En ymmärrä miten se on niin huono tanssimaan. Pidän hänen musasta, mutta en pysty katsomaan hänen naurettavaa heilumista ja haarojen levittelemistä. Onko muita
joiden mielestä Madonna ei osaa tanssia ja heiluu kuin apina. Ne joiden mielestä madonna osaa tanssia (jos niitä on olemassa) EI TARVITSE KOMMNETOIDA, toivottavasti ymmärrätte, vielä kerran: EI TARVITSE KOMMENTOIDA!!! Kiitos.

13

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloitti

      uransa alunperinkin tanssijana, mutta itse käännän tämän mielipiteen hieman toisinpäin... Omasta mielestäni Madde on kyllä ihan ok tanssimaan (mmnojooniin, huipuksi en kyllä sanoisi minäkään:D), mutta laulaminen onnistuu yhtä luontevasti kuin variksen kansallisoopperafalsetti... Eli aika hemskatin huono laulamaan, mitä vanhemmaksi tulee sitä pahemmaksi ääni vaan rouvalla menee. Olisi voinut jo lopettaa uransa, rahaa riittäisi vaikka kuinka ja tilaa pitää antaa myös uusille (mahdollisesti paremmille) tulokkaille.

      • Erizo

        Tuskinpa kukaan Madonna-fani on väittänytkään, että naisen laulutaito päihittää esim. Whitney Houstonin äänen. ;)

        Mutta siitä ei olekaan kyse.

        Kyse on enemmänkin siitä, että Madonnalta on tullut läjäpäin popmusiikin helmiä, joita voi jo klassikoiksikin sanoa. Hänen uralleen, sen pituudelle ja saavutuksille, saa hakea vertaistaan. Lisäksi kukaan muu artisti ei pistä sellaista konsertti-show:ta pystyyn kuin Madonna. On konsertteja ja on Madonnan konsertteja. Nämä ovat melkein jo kaksi eri käsitettä.

        Mitä tanssitaitoon tulee, niin minulla ei ole mitään valittamista. Madonna sentään laulaa livenä ja tanssii samalla; kaksi asiaa, jotka on usein melko haastavaa yhdistää. Livenä laulaminen rajoittaa tanssiliikkeiden vaativuutta, se on selvä. Jos Madonna tekisi Britneyt, eli rakentaisi konserttinsa pelkästään tanssin varaan ja liikuttaisi suutaan taustanauhojen tahdissa, niin luulenpa, että tanssiosuudetkin voisivat olla jotain muuta. Mutta mieluimmin näin; itse arvostan livenä laulamista tanssia enemmän. Siitä huolimatta minulla ei ole Madonnan tanssimisesta poikittaista sanaa sanottavana, koska minulle tanssitaito ei ole missään määrin tärkeää.


      • Erizo

        Madonnan laulutaidosta tuli vielä mieleen se, että itse yllätyin naisen suorituksesta Re-invention -kiertueen osalta, josta näytettiin pätkiä sen Nelosellakin esitetyn dokumentin yhteydessä.

        Olen aina tunnustanut sen tosiasian, että laulutaitonsa puolesta Madonna on keskinkertainen. Mutta Re-invention -kiertueella Madonna kajautti Lamentin niin voimakkaasti ja puhtaasti, että jopa minä, joka on nähnyt aika monta Madonnan esitystä elämäni aikana (TV:n kautta tosin, valitettavasti), hämmästyin. Tuo Lamentin esitys on minun mielestäni yksi Madonnan parhaita ikinä.

        Kun artisti laulaa livenä, hän ei voi aina antaa 100%:sta tulosta itsestään. On niitä huonoja päiviä ja hetkiä, kun laulu ei lähde toivotulla tavalla. Tämä on selvä asia. Mutta jos artisti tästä riskistä huolimatta lähtee laulamaan livenä, niin hattua nostan.


      • eihän se..
        Erizo kirjoitti:

        Madonnan laulutaidosta tuli vielä mieleen se, että itse yllätyin naisen suorituksesta Re-invention -kiertueen osalta, josta näytettiin pätkiä sen Nelosellakin esitetyn dokumentin yhteydessä.

        Olen aina tunnustanut sen tosiasian, että laulutaitonsa puolesta Madonna on keskinkertainen. Mutta Re-invention -kiertueella Madonna kajautti Lamentin niin voimakkaasti ja puhtaasti, että jopa minä, joka on nähnyt aika monta Madonnan esitystä elämäni aikana (TV:n kautta tosin, valitettavasti), hämmästyin. Tuo Lamentin esitys on minun mielestäni yksi Madonnan parhaita ikinä.

        Kun artisti laulaa livenä, hän ei voi aina antaa 100%:sta tulosta itsestään. On niitä huonoja päiviä ja hetkiä, kun laulu ei lähde toivotulla tavalla. Tämä on selvä asia. Mutta jos artisti tästä riskistä huolimatta lähtee laulamaan livenä, niin hattua nostan.

        ..mitään osaa. jokaisella oikeus mielipiteeseen mutta kehotan näitä Madonnaa lahjattomaksi haukkuvia tekemään perässä saman mitä tuo muija on tehnyt.

        Mielestäni madonna liikkuu upeasti. Eikä hänellä muista poiketen ole 20 koordinoitua taustatanssijaa.

        niin sori kun puolustan Madonnaa, mutta täällä saattaa törmätä faneihin..


      • Java
        eihän se.. kirjoitti:

        ..mitään osaa. jokaisella oikeus mielipiteeseen mutta kehotan näitä Madonnaa lahjattomaksi haukkuvia tekemään perässä saman mitä tuo muija on tehnyt.

        Mielestäni madonna liikkuu upeasti. Eikä hänellä muista poiketen ole 20 koordinoitua taustatanssijaa.

        niin sori kun puolustan Madonnaa, mutta täällä saattaa törmätä faneihin..

        Ei mun mielestä tarvitse olla fani pystyäkseen myöntämään, että Madonna on saanut paljon aikaan. Ja voihan joku olla fanikin ja sanoa silti, ettei pidä Madonnan jostain jutusta.

        Kuten sanoit, tehköön haukkuja perässä saman. Kuinkahan moni pystyisi käytännössä murto-osaankaan siitä, mihin Madonna on vuosien aikana harjaantunut?


      • oli....
        Java kirjoitti:

        Ei mun mielestä tarvitse olla fani pystyäkseen myöntämään, että Madonna on saanut paljon aikaan. Ja voihan joku olla fanikin ja sanoa silti, ettei pidä Madonnan jostain jutusta.

        Kuten sanoit, tehköön haukkuja perässä saman. Kuinkahan moni pystyisi käytännössä murto-osaankaan siitä, mihin Madonna on vuosien aikana harjaantunut?

        todella hyvä laulusuoritus.

        Ja Madonnahan oli alunperin tanssija, lahjakas. EI
        HUONOLLA TANSSITAIDOLLA SAADA TANSSISTIPENDEJÄ YLIOPISTOIHIN! Sehän on se tyyli, josta et pidä, Madonna osaa kyllä tanssia.

        Kaikilla on oma mielipiteensä Madonnan taidoista. Sitä vain aina ihmettelen miten ihmisillä riittää energiaa tulla Madonnan osioon haukkumaan häntä. Keksikää jotain tekemistä.


    • elm

      katsos tämä linkki, upea esitys!

      http://www.youtube.com/watch?v=msikdwvTlmE

      jokaisella on tietenkin omat mielipiteensä mikä on hyvää tanssimista, mutta minusta Madonna loistava esiintyjä.

      Madonna on aina omaperäinen tekee hän sitten mitä tahansa.

      • Erizo

        Confessions-kiertuetta on sanottu Madonnan parhaimmaksi tähän päivään mennessä. En siis tarkoita tällä nyt sitä, että se on ollut myös rahallisesti menestynein, mutta sisältönsä puolesta.

        Itse en ole nähnyt konserttia kokonaisuudessaan, joten en voi vielä yhtyä tuohon ajatukseen tai olemaan erimieltä. Blonde Ambition on ollut minulle kuitenkin tähän päivään menessä Madonnan se "THE" konsertti.


      • maddefani
        Erizo kirjoitti:

        Confessions-kiertuetta on sanottu Madonnan parhaimmaksi tähän päivään mennessä. En siis tarkoita tällä nyt sitä, että se on ollut myös rahallisesti menestynein, mutta sisältönsä puolesta.

        Itse en ole nähnyt konserttia kokonaisuudessaan, joten en voi vielä yhtyä tuohon ajatukseen tai olemaan erimieltä. Blonde Ambition on ollut minulle kuitenkin tähän päivään menessä Madonnan se "THE" konsertti.

        Kun näin Confessionin ekaa kertaa Wembley Arenalla olin täysin myyty!Ekaa kertaa sitten Blond Ambitionin Madonna pääsi samalle tasolle.BA on aina ollut ja tulee olemaan mullekin SE Madonna-konsertti mutta näin hyvää show'ta kuin Confessions Tour Madonna ei ole sitten Blond Ambitionin tehnyt.Tiukka kaksituntinen tanssia,koreografiaa ja Madonnan lavakarismaa!


    • hitts

      keskinkertainen lauleskelija ja keskinkertainen tanssija. Pääsi tisseillään ja keikistelyillään julkisuuteen ja sai lisäksi muutaman hyvän biisin tilaustyönä (muiden tekemiä biisejä). Siitä kaikki lähti. Keikistellen hiteillään- tänä päivänä menestyy vain "legendan" varjollaan ja yhä räähistellen ja keikistellen. Ei tosin voi muuta kuin ihailla tuota seksipainotteista markkinointikeinoa, käytti naisellisia avujaan tehokkaasti ja setien silmälasit vaan huuruuntuivat... Loistavaa "Madde"! Olet kuningatar! Eh.

      • tiedoksi

        Madonna on aina mukana tai sitten ihan yksinään säveltää ja sanoittaa omat biisinsä!


    • ........

      Keikuttaa ällöö pallopersettään kameran edes joissai kireis kumitrikois. Oksettavaa. Se ei osaa laulaa eikä tanssia. Vihaan

      • ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^...

        "ällö palloperse"

        :´D

        Hah, olipa hauskaa, olet vain kateellinen. Itselläsi on roikkuva selluliitti takamus. Ja se roikkuu todella alhaalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe