Mulla on lähihoitajaopinnot kesken, mutta kauhea hinku olisi lähteä yhdeksäksi kuukaudeksi jonnekin ulkomaille opiskelemaan. Tuntuu, että tekisi vain hyvää vaihtaa vähän pitemmäksi aikaa maisemia ja muutenkin kerätä uusia kokemuksia. Mutta opintovuosi ulkomailla tarkoittaa siis välivuoden pitämistä, joka sinänsä ei houkuttele. En haluaisi keskeyttää lähihoitajaopintojani, mutta en myöskään jaksaisi odottaa kauempaa ulkomaille lähtöä. Mistä sitä tietää, jos myöhemmin ei vaikka enään tällainen tilaisuus ole mahdollinen, ja se tilaisuus meni sitten siinä. Tai jos päätän lähteä nyt, niin jaksanko enään myöhemmin aloittaa siitä mihin jäin?
Vastaukset 3
- koulun kautta?
Onko koulullasi jotain kansainvälistä toimintaa, eli onko mahdollisuus lähteä sieltä opiskelijavaihtoon tai työharjoitteluun ulkomaille? Olisi varmaan helpoin vaihtoehto, jos sitä kautta onnistuisi.
- ideoista
täytyykin koittaa ottaa selvää noista opiskelijavaihdoista ja muista!
- Kannattaa..
kyllä lähtee, jos siihen on mahdollisuus! Opiskella voit täälä kotosuomessa niin paljon kuin haluut, ja varsinkin lähäriopintoja voi jatkaa niin monelle tavalla ja millon vaan myöhemminkin. Eli aina pääsee koulutukseen ja opinnothan ovat tosi lyhyitä! Saat paljon hienoja kokemuksia ja työelämämäkin avautuu aivan uudella tavalla. Ainahan on mahdollisuu jatko-opintoihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7616Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.81534Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532