MTV3:lla klo 21.05.
Hauska elokuva, suosittelen lämpimästi.
Noooh, toisaalta on yhtä vaarallista suositella elokuvaa kuin kirjaakin - pitäminen
kun on niin makuasia….
Sekaisin Marista on pikkutuhmasti härskinhauskaa tilannekomiikkaa ja siksi se naurattaa, ainakin minua, kerta toisensa jälkeen.
Sekaisin Marista, tänään
40
1440
Vastaukset
Monta kertaa oon kattonut ja aina yhtä hyvä leffa;)Ja nyt saa sitten rauhassa katsoa kun illan meno peruuntui flunssan takia:(
- MysNa
tällainen kevyttä "hömppää" elokuva on niin huvittava, että viitsii moneen kertaan katsoa.
Voi sinnuu :(( Höh, oot taas tehnyt liikaa työtä, levon unohtaen? Nyt on kyllä aika paljon flunssaisia ihmisiä liikkeellä .... siks olen aloittanut estotroppauksen.
Valkospulia, hunajaa, tyrnimarjaa tms. - mix ja sinkkiä. Tässä sullekin mukillinen *ojentaa*
maistiaisia. Ei vaan taida sulle enää auttaa...
Nythän voit hyvällä omallatunnolla käpertyä soffalle lukemaan :) MysNa kirjoitti:
tällainen kevyttä "hömppää" elokuva on niin huvittava, että viitsii moneen kertaan katsoa.
Voi sinnuu :(( Höh, oot taas tehnyt liikaa työtä, levon unohtaen? Nyt on kyllä aika paljon flunssaisia ihmisiä liikkeellä .... siks olen aloittanut estotroppauksen.
Valkospulia, hunajaa, tyrnimarjaa tms. - mix ja sinkkiä. Tässä sullekin mukillinen *ojentaa*
maistiaisia. Ei vaan taida sulle enää auttaa...
Nythän voit hyvällä omallatunnolla käpertyä soffalle lukemaan :)Ihan hyvää lientä kiitos,mutta menikö sekaan liikaa valkosipulia *pyyhkii silmiään* ja oliko mukana pippuria?Luin muuten äsken hyvällä menestyksellä sohvalla,luomet vaan lurpsahti alas ja heräsin samasta asennosta kirja edelleen kädessä;)
Liikaa töitä??Hyvä on tunnustan;)))- MysNa
jou.m kirjoitti:
Ihan hyvää lientä kiitos,mutta menikö sekaan liikaa valkosipulia *pyyhkii silmiään* ja oliko mukana pippuria?Luin muuten äsken hyvällä menestyksellä sohvalla,luomet vaan lurpsahti alas ja heräsin samasta asennosta kirja edelleen kädessä;)
Liikaa töitä??Hyvä on tunnustan;)))oli myös Carmolis-tippoja, siitä silmien kirvely ;)
Jos nukahtaa lukiessaan, lukee liian tylsää kirjaa!
Pitäiskö sua pikaisesti auttaa asiassa? :)) MysNa kirjoitti:
oli myös Carmolis-tippoja, siitä silmien kirvely ;)
Jos nukahtaa lukiessaan, lukee liian tylsää kirjaa!
Pitäiskö sua pikaisesti auttaa asiassa? :))Ja pikaisesti *hymyilee toivorikkaana*
Kaadoit sitten koko pullon Carmolis tippoja no ainakin henki kulkee;)- MysNa
jou.m kirjoitti:
Ja pikaisesti *hymyilee toivorikkaana*
Kaadoit sitten koko pullon Carmolis tippoja no ainakin henki kulkee;)vaihtoehdon matkaan, joko taxi toi ne?
Ajattelin vain sinun parasta... eikä oo dedä dukossa eihän? :))
- meriv
pahaa katsella kuinka oikeassa onkaan lause: Love hurts..ihan kirjaimellisesti.
- MysNa
ainakin katsella sitä vetoketjukohtausta :)
katso näitä naisten hömppäpömppä kuvia... mutta tästä kyllä tykkäsin. Se on se huumori mikä minuunkin iski sata lasissa.
Mutta kyllä kerta riitti...=))))
Ja oikeassa olen, makuasioista ei tule kuin sanomista... toinen tykkää isästä ja toinen pojasta...=))))- MysNa
hyvä huumorintaju :)
Onkohan toi vaan naistenhömppää? Mikä on miesten hömppää - James Bond?
Siks makuasioista kannattaakin kiistellä, vain jos haluaa väitellä ;D MysNa kirjoitti:
hyvä huumorintaju :)
Onkohan toi vaan naistenhömppää? Mikä on miesten hömppää - James Bond?
Siks makuasioista kannattaakin kiistellä, vain jos haluaa väitellä ;DMysseli...=))))
Kyllä tätä sun ehdottamaasi kuvaa voi äijätkin katsoa, jos ovat sinut itsensä kanssa. On se toi James Bond vielä pikkasen pehmeä, vaikka lähelle liippaa. Kyllä se miesten hömppäpömppä kuvassa lentää veri ja lentää suolet...=))))
Se on sata varma, siitä aiheesta saa aikaan vaikka sodan...=))))- MysNa
mohna kirjoitti:
Mysseli...=))))
Kyllä tätä sun ehdottamaasi kuvaa voi äijätkin katsoa, jos ovat sinut itsensä kanssa. On se toi James Bond vielä pikkasen pehmeä, vaikka lähelle liippaa. Kyllä se miesten hömppäpömppä kuvassa lentää veri ja lentää suolet...=))))
Se on sata varma, siitä aiheesta saa aikaan vaikka sodan...=))))Bondeja ei mun tuu katsottua kotona, ne kun vaativat - päästäkseen efekteiltään oikeuksiinsa, vähän muuta kuin oma "kotiteatterini" pystyy tarjoamaan :))))
Jos menen elokuvatetteriin, en valitse Bondia, niin paljon parempiakin on näkemättä. Seuraksi voin kyllä lähteä sitäkin katsomaan - jos piffataan ;) MysNa kirjoitti:
Bondeja ei mun tuu katsottua kotona, ne kun vaativat - päästäkseen efekteiltään oikeuksiinsa, vähän muuta kuin oma "kotiteatterini" pystyy tarjoamaan :))))
Jos menen elokuvatetteriin, en valitse Bondia, niin paljon parempiakin on näkemättä. Seuraksi voin kyllä lähteä sitäkin katsomaan - jos piffataan ;)on vaan köyhänmiehen kotiteatteri... Tietokoneesta vedetty piuhat telkkuun ja äänet stereoihin ja takaäänet tietsikan kajareihin... kyllä meluu lähtee niin että naapurit häiriintyy. Mitä nyt kajanjuonniltaan kerkee...=))))
Kuules... jos kukaan ei tarttunut sun täkyyn, voin sulle Bondin piffata jos piffaat elokuva karat...=))))- MysNa
mohna kirjoitti:
on vaan köyhänmiehen kotiteatteri... Tietokoneesta vedetty piuhat telkkuun ja äänet stereoihin ja takaäänet tietsikan kajareihin... kyllä meluu lähtee niin että naapurit häiriintyy. Mitä nyt kajanjuonniltaan kerkee...=))))
Kuules... jos kukaan ei tarttunut sun täkyyn, voin sulle Bondin piffata jos piffaat elokuva karat...=))))asiat kuitenkin paljon paremmin ku mulla :) Mut ei haittaa, katson niin vähän töllöä, ettei tunnu järkevältä satasata siihen.
Taitaa olla niin, että täkyjä kannattaa heitellä muilla foorumeilla. Kiitos Mohna, muistan tuon!:) MysNa kirjoitti:
asiat kuitenkin paljon paremmin ku mulla :) Mut ei haittaa, katson niin vähän töllöä, ettei tunnu järkevältä satasata siihen.
Taitaa olla niin, että täkyjä kannattaa heitellä muilla foorumeilla. Kiitos Mohna, muistan tuon!:)häntä... paremminko...
On mullakin jopa viikko etten aukaise koko töllötintä. Sen takia sanoin kesällä tv-luvan irti... oikein mielenkiinnolla jään odottamaan millainen heppu se ovelle ilmestyy ja alkaa itseään sisään kampeamaan...=))))
Niinhän se on... varmaan treffisivuilta saisi paremmin seuraa elokuviin. Mutta tarjoukseni on voimassa, ilmoittelet vaan ajoissa, jotta saan tyhjennettyä teinariani...=))))
Hauska oli, mutten tänään ehkä katso.
Erityisesti Marin "kampaus muotovaahdolla" jäi mieleen ;))- MysNa
aamulla olisko se sopivaa katsottavaa tyttärelleni, pitäs vaan keksiä mitä sanoo sen muotovaahdon olevan ja miksi se tipahti sieltä mistä tipahti ? ;))
- tuffe
olenko koskaan katsonut sen alusta loppuun, tänäänhän olisi sitten hyvä mahdollisuus :))
- MysNa
ootko nähnyt sen alusta loppuun =O
Maltillisesti valkkaria sitten! Onko sulla myös salkkaria? - tuffe
MysNa kirjoitti:
ootko nähnyt sen alusta loppuun =O
Maltillisesti valkkaria sitten! Onko sulla myös salkkaria?ja dogi-ryökäle ahmasi mun suklaalevyä, 300n gramman levystä oli otettu vain kolme riviä... sniff..
Veikkaan että aamulla makkari tuoksuu.. suklaiselle koiralle ;) - MysNa
tuffe kirjoitti:
ja dogi-ryökäle ahmasi mun suklaalevyä, 300n gramman levystä oli otettu vain kolme riviä... sniff..
Veikkaan että aamulla makkari tuoksuu.. suklaiselle koiralle ;)ehkä se luuli ajattelevansa sun parasta...? ://
Luulis, että sille tulee paha olo? Ja eikö suklaa oo koiralle jopa vaarallista :// - tuffe
MysNa kirjoitti:
ehkä se luuli ajattelevansa sun parasta...? ://
Luulis, että sille tulee paha olo? Ja eikö suklaa oo koiralle jopa vaarallista ://Se on joskus syönyt melkein korkkaamattoman 500g margariinipurkinkin, tai siis sisällön, ja säilyi hengissä :) Sitkeä tyttö..
Nyt olen nähnyt sen leffan loppuun asti :)) - MysNa
tuffe kirjoitti:
Se on joskus syönyt melkein korkkaamattoman 500g margariinipurkinkin, tai siis sisällön, ja säilyi hengissä :) Sitkeä tyttö..
Nyt olen nähnyt sen leffan loppuun asti :))Muistan tuon juu, että kerran tempasi margariinit. Kaikkee sekin syö! Pitäiskö sun antaa ruokaa sille?
Mä en enää jaksanut sitä katsoa, ohimennen vilkaisin. Tyttö katsoi ja joissakin kohdin hieman ihmetteli... ;DD
- M-rk
Tosiaan, joku sen jo toistikin: pikkutuhmaa härskinhauskaa tilannekomiikkaa. MysNa riimittelee kuin ammattimainen teatterikriitikko!
Mutta mainoskanavilta mä en jaksa elokuvia katsoa. Varttitunti filmiä ja viis minuuttia mainoksia - kuka pystyy keskittymään? Menen ensi viikolla katsomaan James Bondin valkokankaalta, ilman mainoskatkoja.- MysNa
olen nänyt sen muutaman kerran nauhalta, ilman katkoja.
Mainoskatkoissa on se hyvä puoli, että voi:
- hakea lisää jotain.... esim. glögiä
- laittaa pyykit kuivumaan
- viedä koira pikapissalle
- tyhjentää tiskikone
- käydä suihkussa jne. :) - M-rk
MysNa kirjoitti:
olen nänyt sen muutaman kerran nauhalta, ilman katkoja.
Mainoskatkoissa on se hyvä puoli, että voi:
- hakea lisää jotain.... esim. glögiä
- laittaa pyykit kuivumaan
- viedä koira pikapissalle
- tyhjentää tiskikone
- käydä suihkussa jne. :)Kyllä minäkin tekemistä löydän, mutta kun se filmiin syventyminen keskeytyy. Ja entäs jos myöhästyy minuutilla sen suihkukäynnin vuoksi?
- MysNa
M-rk kirjoitti:
Kyllä minäkin tekemistä löydän, mutta kun se filmiin syventyminen keskeytyy. Ja entäs jos myöhästyy minuutilla sen suihkukäynnin vuoksi?
ei voi missata minuutteja ja silloin ei mennä suihkuun mainoskatkolla.
Tämä elokuva ei vaadi syventymistä tai oikeastaan mitään muutakaan, paitsi tietynlaista huumormieltä :)
- Mysteriet
Annas kattoo, tuleeko katsottua... mua huonompaa elokuvienkatsojaa saa hakea :/
Onneksi telkkarista tulee paljon uusintoja - kun yhdellä kertaa on katsonut alun tai lopun (niin kuin mulle yleensä käy) ensin, niin toisella kerralla voi paikata puuttuvat kohdat kätevästi ;D
Tästä leffasta olen nähnyt muuten - yllätys yllätys - lopun ensin... tarvii siis katsoa vain alku ;D- MysNa
"vikaa" melkein aina on jotain mielenkiintoisempaa tekemistä... tai suorastaan pakko tehdä, jotain muuta ku maata tsoffalla.
Tai jos äänität elokuvan, voit paloitella sitä mielin määrin :D
Onpa tullut äänitettyä aika monta, ei-ikinä-tuullu-kuitenkaan-katsottua elokuvaa... - avainlankku
on seonnut tuommoiseen? Jos kanssasi keskustelee elokuvasta niin kerrot kuinka se loppuu????!!!
- Mysteriet
MysNa kirjoitti:
"vikaa" melkein aina on jotain mielenkiintoisempaa tekemistä... tai suorastaan pakko tehdä, jotain muuta ku maata tsoffalla.
Tai jos äänität elokuvan, voit paloitella sitä mielin määrin :D
Onpa tullut äänitettyä aika monta, ei-ikinä-tuullu-kuitenkaan-katsottua elokuvaa...On niitä tullu äänitetyksi - joskus jopa siinä onnistunut äänittämään vain puolet ;D
- Mysteriet
avainlankku kirjoitti:
on seonnut tuommoiseen? Jos kanssasi keskustelee elokuvasta niin kerrot kuinka se loppuu????!!!
Keskustella elokuvista!
- avainlankku
Mysteriet kirjoitti:
Keskustella elokuvista!
Kynsille tuli!
- Mysteriet
avainlankku kirjoitti:
Kynsille tuli!
oppii varomaan tulta ;D
- MysNa
Mysteriet kirjoitti:
On niitä tullu äänitetyksi - joskus jopa siinä onnistunut äänittämään vain puolet ;D
on kiva lukea, että joku muukin söhrää! ;DD
Oikeesti, on kyllä aika raivostuttavaa jos hyvä leffa loppuu kesken... ei ainakaan toivoisi, että olisi katsomassa sitä jonkun kanssa - varsinkaan sellaisen joka ei tunne sinua/minua hyvin :)))
- Zaria
Täytyy mainita, että mainoksesi toimi ja päätin laittaa sen nauhalle.
Itse pidän aina tilannekomiikasta, kotimaisista yksi hyvä elokuva, jossa sitä on paljon, on Kuutamolla (perustuu Katja Kallion romaaniin).- MysNa
no hyvä, että laitat nauhalle, jos et vaikka pidäkään siitä... :))
Tilannekomiikkaa tässä on, mutta hyvin kevyt, juoni kuitenkin löytyy ;P
- jiwe
ollut sekaisin marista tjn
mutta ette woi etes kuwitella kuinka kipeetä se wetskari tekee :=)
sen jälkeen kipu ei ole mitään...............- MysNa
vai on sitä maria vedelty? *toruu*
Oikeessa oot, ei voi edes kuvitella, vain arvailla -taitaa siinä ainakin hiki tulla? :)
Piti vastata sun ketjuun vielä, mutta pallukka esti sen, joten sanon tässä.
En ainaskaan mie oo koskaan epäillytkään ettetkö olis kiva miäs :))
- kolmas kerta
ja varmasti vieläkin yhtähyvä.
Mukavaa kun lauantai illalle on laitettu jotain hauskaa, yleensä parhat leffat tulevat arkisin..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242413
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19850MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795