Prepaid- En pysty soittamaan.....

Ihmettelijä.

Miksi yht äkkiä prepaid liittymällä en pysty soittamaan?????? Puheluja kyllä pystyn vastaanottamaan. Rahaa kyllä on.
Olenkohan jotenkin söhlännyt, lukinnut puhelimeni vai mikä tässä mättää.
Voidaanko puhelin lukita siten että sillä ei pysty soittamaan....................

15

4895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä jatkaa.....

      Jos siis puhelin on mennyt soittolukkoon, miten sen voi avata uudestaan.

    • Kyselen hieman

      - Operaattorisi?

      - Koska otit liittymän käyttöön tai milloin olet ladannut siihen viimeksi lisää saldoa?

      - Toimivatko muut palvelut esim. tekstiviestit?

      • soittaa eikä

        textata DNA prepaid. Puheluja kyllä voi vastaanottaa. Rahaa on koska se on juuri ladattu. Kyse onkin siitä että VOIKO joku tehdä soittoeston puhelimessa oleviin numeroihin joita on sinne asettanut.


      • saa estettyä
        soittaa eikä kirjoitti:

        textata DNA prepaid. Puheluja kyllä voi vastaanottaa. Rahaa on koska se on juuri ladattu. Kyse onkin siitä että VOIKO joku tehdä soittoeston puhelimessa oleviin numeroihin joita on sinne asettanut.

        Mikäköhän puhelinmalli sinulla mahtaa olla kyseessä?
        Milloin nämä ongelmat alkoivat? Vaihdoitko puhelimen tai liittymän hiljattain uuteen?

        Puhelujen tekemisen pystyy estämään monella puhelinmallilla asetuksia muuttamalla (asetukset -> suojausasetukset -> estä lähtevät puhelut).
        Lähteviä tekstiviestejä ei kaiketi voi estää puhelimen valikoista.


      • ketj.al.
        saa estettyä kirjoitti:

        Mikäköhän puhelinmalli sinulla mahtaa olla kyseessä?
        Milloin nämä ongelmat alkoivat? Vaihdoitko puhelimen tai liittymän hiljattain uuteen?

        Puhelujen tekemisen pystyy estämään monella puhelinmallilla asetuksia muuttamalla (asetukset -> suojausasetukset -> estä lähtevät puhelut).
        Lähteviä tekstiviestejä ei kaiketi voi estää puhelimen valikoista.

        Vanha Nokia . Liittymä ostettu juuri joss puheaikaa kymppi. DNA prepaid.
        Joku on siis käpälöinyt puhelinta, niin luulisin. Lähtevät puhelut jos pystytään estämään.


      • ja tarkista
        ketj.al. kirjoitti:

        Vanha Nokia . Liittymä ostettu juuri joss puheaikaa kymppi. DNA prepaid.
        Joku on siis käpälöinyt puhelinta, niin luulisin. Lähtevät puhelut jos pystytään estämään.

        Onko lähtevät puhelut estetty.

        Yleensä nokialaisissa se menee jotenkin näin:

        Asetukset-> Suojausasetukset -> Estä lähtevät puhelut -> Tarkista tila.

        Enempää en osaa neuvoa. Dnan asiakaspalvelu voisi osata neuvoa, soita sinne jostakin (dnan liittymistä ilmainen puhelu)


      • isi
        ketj.al. kirjoitti:

        Vanha Nokia . Liittymä ostettu juuri joss puheaikaa kymppi. DNA prepaid.
        Joku on siis käpälöinyt puhelinta, niin luulisin. Lähtevät puhelut jos pystytään estämään.

        Joissakin puhelimissa (ainakin vanhoissa nokialaisissa esim. 6110) voi suojausasetuksissa asettaa sallitut numerot SIM-kortin muistiin. Puhelut onnistuvat vain näihin ennalta määrättyihin numeroihin.
        Tämä on erityisen hyvä ominaisuus rajoittaa lapsen SIM-kortilla soitettuja puheluita. Vaikka kortti varastettaisiinkin, sillä ei voi soitella kuin näihin ennalta ohjelmoituihin numeroihin.


    • Anonyymi

      Minulla on sama ongelma. Rahat menee vaikka en soita mihinkään!!!

      • Anonyymi

        Puhelimen netti hakee asemia ja saattaa jopa päivitellä omineen puhelimen ohjelmia mitä et edes käytä kuluttaa akkua ja dataa...


    • Anonyymi

      Lataa siihen prepaid -liittymään joko kiinteähintainen nettipaketti puheluineen, pelkkä puhepaketti tai sitten saldoa. Et tietenkään voi soittaa, jos sulla ei ole kiinteähintaista pakettia voimassa eikä saldoa liittymällä. Sillon voit vain vastaanottaa puheluita. Ota myös huomioon, että jos sulla on kiinteähintainen paketti jossa on myös puhelut, niin se ei sisällä puheluita maksullisiin palvelunumeroihin. Palvelunumeroita varten sun pitää ladata saldoa liittymälle.

      • Anonyymi

        Prepaid saldon loppuessa on yhteen numeroon oikeutus soittaa ilman saldoa lyhyt parinminuutin puhelu...
        Prepaidiin hälyraja niin viimeistää tajuaa saldon loppuvan eikä mitää omituisia puhepaketteja tarvita.
        saldoa liittymään ja se on siinä.


    • Anonyymi

      Tee perinteinen "hattua katuun ja hypi sim-kortin päällä!"

      Mene heti ärrälle ja osta telia prepaid 4.90€, saat 7€ puheaikaa ja netti 1c/Mt.
      Soittel mieluiten whatsapp puheluita ja säästä.

    • Anonyymi

      Järjetöntä maksaa puhelinnumerosta kk maksua? Prepaidilla maksat vain käytöstä eikä ole pakko jatkuvasti käyttää maksullista palvelua...
      On vain tyhmää maksaa turhasta ja liikaa!

    • Selvisikö mikä oli ongelmana?

    • Anonyymi

      Kyllä tässä tapauksessa on kysymys jaloviinasta. T. Kaikkonen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe