vikat matkavinkit

marakatti:)

Moikka,

ollaan lähdössä ihan parin päivän päästä Nataliin 2 vkoks ja haluttas kuulla vielä vikat vinkit. Onko esim. enemmän sisämaassa mitään kivaa kylää / kaupunkia jossa olis mainiot maisemat tai jotain näkemisen arvoista. Pipaan mennään varmaan pariks yöks, ehkä myös Jaoa Passoaan. Eli suht lähiympäristöä kattellaan. Mites muut lähirantakylät? Mites Pipa - onko siellä mitään halpaa rantamajoitusta? Tai rantabaareja ihan rannalla (vrt. Thaimaa)? Muuta mitä mieleen juolahtaa??? Ollaan siis 3kymppinen pari ja lepoa ja aurinkoa hakemassa, mutta pelkkä Natal (=kuulemma kanariansaaret) ei ihan riitä, haluaa myös rauhallisempaa menoa.

SoperKiitos kaikille teille jotka vaivaudutte vastaamaan!!!!

4

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pim

N0 mä en kyllä puhuisi edes samana päivänä kanariasta ja natalista,,,, me olimme sisämaassa pikkukylässä lahellä pipaa, ei turisteja tosi hieno oli esim. paikallinen tori ja varsinkin liha puoli, kun 30 asteen lämmössä lihat lojui tai roikkui pöydillä sisäelimet ja torakat juoksenteli niillä ja paikalliset vaan osteli sieltä ja kala haisi ihan hirveältä, mutta tosi hyvä matkamuisto, mieheni vitsaili kun kauhistelin sitä, että täältä ne varmaan hakee meidänkin pihvilihat ja sitten syömme innolla illalla. KYllä saatte ajan kulumaan ja nähtävää riittää avoin mielin vaan.

• pim

vähän ennen filarten ostaria on sellainen pasaari paikka nimeä en muista, mutta siellä sisäpihalla oli tanssilava, jossa oli ainakin viimeksi torstaisin paikallisten tanssit live musiikilla, oli muuten mukavaa kateltavaa käykää kattoo.

• swerfg

Muistakaa mennä Beachbuggy ajelulle! Itse olin pari viikkoa Brasiliassa, josta viikon juuri Natalissa ja mieleenpainuvin retki oli juuri tuo beachbuggy-ajelu. Kestää koko päivän (8 tuntia) ja siinä ajassa ehtii nähdä vaikka mitä.

• sinkku

olemme myös lähdössä jo keskiviikkona ja olen kuullut pelkästään positiivista natalista teeä hyvällä fiiliksellä lähdössä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51