Elikkäs mie alotin joku aika sitten sähkökitaran soittamisen, homma meinaa nyt lopahtaa siihen kun en tiiä miten kannattaisi reenata eli voisko joku suositella jotain aloittelijan soitto-opasta, netti sivuja tai antaa jotain vinkkejä miten ite on opetellu soittamaan. Meinaan että tällä hetkellä homma on aika jumissa ja ois sääli lopettaa hyvä harrastus
Vastaukset 1
- kitaristikin...
googlelta varsin hyviä alkuun saattajia. Äläkä luovuta. Tuntuu niin tutulta tuo tekstisi... muistan itse n. pari vuosikymmentä sitten, että joskus meinasi usko/innostus lopahtaa. Kuitenkin nyt on soiteltu kitaraa 21 vuotta ja vaikka se välillä on "jäissä" niin tänäänkin on mennyt n. 1.5 tuntia soitellessa ja nyt se on niin helppoa... ajan tuomaa kokemusta... ei tarvitse enään kieliin tuijotella vaan homma rulettaa...Tsemppiä! Tosin voisi olla alkuunsa parempi opetella akustisella kitaralla, koska sähkiksestä on paljon vaikeampi siirtyä akustiseen kun päin vastoin. Akustisen soittaminen vaatii enemmän voimaa ja kun peruskuviot on hallussa kynnystä sähkikseen siirryttäessä ei ole kuten päin vastaisessa tapauksessa. Sähkö kitara antaa toisaalta sellaisen "vääristyneen" kuvan hommasta. Joku vanha ns. "höyrykitara" eli akustinen jostain ja sillä opettelemaan alkua... se tasaa "kuoppia" kummasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791722
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo104702Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51552- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18539