Pelini on ärsyttävän hidasta!!

%!@+$#¤{½

Otsikosta varmaankin huomaatte ongelmani. Olen kyllä päivittänyt kaikki lisärit ja pelin. (paitsi lemmikkiä en päivittänyt, kun en löytänyt päivitystä).
On todella ärsyttävää pelata, kun simit kävelevät nykien ja latausajat ovat tunnin pituisia. Pelasin peliä toisella koneella, ja se toimi ihan moitteettomasti, että pelissä ei vikaa ole.

10

368

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sims1

itse poistin joitakin lisäreitä ja pelaan nyt pets ja yöelämää lisäreillä,peli on nyt huomattavasti nopeempaa paitsi välil tökkii tai jumittuu

• ihan tarpeeksi

mutta jossain sen vian täytyy olla. mulla oli jo sillon tää hidas, kun ei ollut lisäreitä.
        koitin pelaa pienessä ikkunassa, mutta naapurustot ei näkyny tai näky ne mustana.

• outo'tyyppi
        ihan tarpeeksi kirjoitti:

mutta jossain sen vian täytyy olla. mulla oli jo sillon tää hidas, kun ei ollut lisäreitä.
        koitin pelaa pienessä ikkunassa, mutta naapurustot ei näkyny tai näky ne mustana.

keskusmuistia on liian vähän, koneen kiintolevy on täynnä tai sitten myös virukset voivat hidastaa peliä. Muita vaihtoehtoa ei tule nyt mieleen.

• on muistia
        ihan tarpeeksi kirjoitti:

koneessasi? Ja muistathan, että keskusmuisti ja kovalevytila ovat eri asioita. ;)

• apua tulloo!

Noh noh, jos kone yksinkertasesti vaan on hidas, niin ainoa apu voi olla niiden pelien näyttöasetuksien muuttaminen. Eli siellä samassa missä on ne Exit nappulat sunmuut niin aukee oikealle sellanen asetus systeemi. Siitä sitte laitat vaikka varjot pois jne.

• Jos sulla on joitakin ohjelmia samanaikaan päällä, ne hidastavat pelin kulkua ja tallennusta yms eli kannattaa sulkea niitä ohjelmia pelin ajaksi, sen oon huomannu nopeuttavan jonkinverran peliä.

• vezzeli
        viveca87 kirjoitti:

Jos sulla on joitakin ohjelmia samanaikaan päällä, ne hidastavat pelin kulkua ja tallennusta yms eli kannattaa sulkea niitä ohjelmia pelin ajaksi, sen oon huomannu nopeuttavan jonkinverran peliä.

Itsekin joudun aina katkaisemaan nettiyhteyden ja sulkemaan noi virusohjelmat taustalta pois, muuten pätkii. Pitäis olla oma kone pelkästään Simeille!

• kuroi bara

Kun ostin pelin niin peli on ärsyttävän hidasta ja simit kuvailemallasi tavalla liikkuivat nykien. Pelasin paljon ja vika vain hävisi pikkuhiljaa. Ostaessani pelin ostin samaan aikaan yöelämää lisänosan eikä muita nyt ole. Pelissä asetuksissa otin varjostuksia pois ja hahmojen tarkkuuden pienemmälle jne. En tiedä onko auttanut mutta nykyään toimii paremmin :) Poikakaverini on sanonut koneesta samaa mitä nuo muutkin että jotain muistia tai näytönohjain huono tai jotain :D En itse ymmärrä moisista mutta kuulemma olisi ostettavissa koneeseen jotain lisäjuttuja jotka voisi auttaa peliä. (Kannattaa kysyä asiantuntijoilta ;) ).

Toivottavasti ongelmasi ratkeaa pian :)

• asiaa josta en kylläkin ole...

...se, että koneelasi on yksinkertaisesti liian tehoton tai täynnä viruksia.

• happy sims player

niin kiitti vain niille kaikille, jotka jaoitte hyviä vinkkejä pelin parantamiseks. sain nyt pelini toimimaan hyvin, kun laitoin virusohjelman pois päältä pelin ajaksi ja otin varjoja pelissä pois jne. parani heti!
      ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      69
      949
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      928
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      39
      839
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      665
    5. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      644
    6. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      615
    7. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      552
    8. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      44
      538
    9. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      162
      497
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      5
      491
    Aihe